ik beantwoord enkel vragen van autonome mensenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Idd:
[..]
Ga je m'n vraag nog beantwoorden?
*PROEST*quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik beantwoord enkel vragen van autonome mensen
Wanneer ga je emigreren?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:21 schreef Life2.0 het volgende:
ik beantwoord enkel vragen van autonome mensen
Wil je nou zeggen dat alcohol een zionistisch middel is om de moslims in een kwaad daglicht te zetten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef Life2.0 het volgende:
joden waren ook niet niet welkom in duitsland, ze hadden enkel 'restricties' genoeg mensen die vonden dat dat voor de volksgezondheid was
Ze vragen zelfs mensen van tegen de 30 om zich te legitimeren. Ik ben 29, moet me regelmatig legitimeren terwijl ik er echt niet jonger uit zie dan 25.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Er is toch zo'n regelen dat iedereen onder de 25 moet legitimeren ofzo, dus ja, dat moet je vragen.
ja toch, dat is letterlijk wat er staatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat alcohol een zionistisch middel is om de moslims in een kwaad daglicht te zetten?
de heersende orde heeft gesloten dat jij dat dat helemaal niet erg is en je een babyface hebtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:49 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ze vragen zelfs mensen van tegen de 30 om zich te legitimeren. Ik ben 29, moet me regelmatig legitimeren terwijl ik er echt niet jonger uit zie dan 25.
Ik zie er niet jonger uit dan 25. De wat oudere caissieres vragen er meestal niet om, zijn meestal die pubertjes van 16/17 jaar die het vragen. Wel apart trouwens dat werknemers van die leeftijden het wel mogen verkopen. Toen ik 17 was werkte ik in een supermarkt waar een slijterij bij was, maar mocht pas in de slijterij achter de kassa vanaf mijn 18e.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de heersende orde heeft gesloten dat jij dat dat helemaal niet erg is en je een babyface hebt
pm maar voor pics
fok vind wel wel, en dus is het zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:53 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik zie er niet jonger uit dan 25. De wat oudere caissieres vragen er meestal niet om, zijn meestal die pubertjes van 16/17 jaar die het vragen. Wel apart trouwens dat werknemers van die leeftijden het wel mogen verkopen. Toen ik 17 was werkte ik in een supermarkt waar een slijterij bij was, maar mocht pas in de slijterij achter de kassa vanaf mijn 18e.
dude als je 25+ bent en zo'n doos die nog op de middelbare school zit gaat vragen 'mag jij wel alcohol kopen', wordt je daar niet woest van?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Laat gewoon ID zien zo moeilijk is het niet
Echt een rare negert ben jij
Misschien eens een cursus woedebeheersing volgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:51 schreef Eenskijken het volgende:
wordt je daar niet woest van?of ben ik zo raar daarin?
naja ok, woest is niet het goede woord. het is niet dat ik heel boos wordt (wel van binnen, maar dat zal ik niet uitenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:15 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Misschien eens een cursus woedebeheersing volgen.
Want als je van zo'n vraagje al 'woest' wordt....
En hoe herken je mensen die aan de grens zitten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dude als je 25+ bent en zo'n doos die nog op de middelbare school zit gaat vragen 'mag jij wel alcohol kopen', wordt je daar niet woest van?of ben ik zo raar daarin? Ik vind het echt een achterlijke regel. Doe steekproeven bij mensen die op de grens zitten (17/18) en laat het daarbij.. hoef je de normale mensen tenminste niet lastig te vallen met die onzin.
edit: en het is sowieso een kansloze bezigheid. jongeren weten hun weg toch wel te vinden naar de drank.
Jij bent dan ook een vrouw. Die worden al blij als je ze een compliment over hun haar geeftquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mij maak je er heel blij mee in ieder geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |