(dan heb je een superpont gevonden, want ze doen er volgens mij toch echt een kwartier over).quote:
Ja moet niet OVERAL denken meer van te weten Krea, de NDSM pont doet er idd 15 min over de andere veren hooguit 3 min.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
(dan heb je een superpont gevonden, want ze doen er volgens mij toch echt een kwartier over).
((niet dat dat er verder toe doet want het is wel een ideale parkeerlocatie))
(((je zou ook in amstelveen ((((gratis)))) kunnen parkeren en dan de tram nemen)))
Je blauwe kleur doet wel eer aan de pont.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja moet niet OVERAL denken meer van te weten Krea, de NDSM pont doet er idd 15 min over de andere veren hooguit 3 min.
Ik woon hier verdomme al mijn hele leven.
Het pond.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je blauwe kleur doet wel eer aan de pond.
Nou en?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik woon hier verdomme al mijn hele leven.
nee, jij komt met een (post))) waarin je (me)) uitmaakt(((000))voor iemand die opeens een (superpont)))) zou hebben gevonden, die niet zou bestaan volgens jou.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou en?. Dan ligt het er nog maar aan welk pont je neemt, zoals je zelf zegt.
Sorry, ik zat fout als je een bepaald pont neemt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, jij komt met een (post))) waarin je (me)) uitmaakt(((000))voor iemand die opeens een (superpont)))) zou hebben gevonden, die niet zou bestaan volgens jou.
You are wrong, mag je best een keer zeggen hoor, "sorry, ik zat fout" .
Wat een dijenkletser zeg.. godverdomme veeg me op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:04 schreef en_agua het volgende:
[..]
Als het 'pondje' toch gratis is zou ik meteen voor een kilo gaan...
quote:
Dus ...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:45 schreef Leandra het volgende:
TS is een MobyPark spamaccount?
Hij/zij weet het antwoord op de OP namelijk prima:
[..]
Ik had geen zin om al het modwerk te doen. Laat graag wat aan jou over.quote:
Tof van je!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik had geen zin om al het modwerk te doen. Laat graag wat aan jou over..
Zo ben ik.quote:
Niet overal in Amstelveen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef Sinaincis het volgende:
Je kan je auto in Amstelveen parkeren en vervolgens met de tram naar Amsterdam. Het parkeren is gratis.
In Rotterdam kan je je auto bij bijna elk willekeurig metrostation buiten het centrum gratis neerzetten.
roffa kan je gratis zette bij straatjes langs oostzeedijk is paar minuut lopen naar centrumquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef Sinaincis het volgende:
Je kan je auto in Amstelveen parkeren en vervolgens met de tram naar Amsterdam. Het parkeren is gratis.
In Rotterdam kan je je auto bij bijna elk willekeurig metrostation buiten het centrum gratis neerzetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |