Mijn fou! er is een blauwe zone.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je daar nog steeds niet te betalen hoor :
http://www.parkerenindestad.nl/amsterdam/noord
*edit: oh er zijn blauwe zones echt vlak naast de pont zie ik, ff 2 sec doorrijden dus.
Uhm, rijdt die tram op dit moment wel? Afgelopen weken volgens mij niet omdat ze aan het spoor van de tram bezig waren/zijn. Maar er is ook een bushalte naastquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:30 schreef Palomar het volgende:
Andere optie is P+R Westraven. Is aan de rand van de stad, maar je kunt met de tram in een kwartiertje naar het centrum. Kost geloof ik 5 euro per dag incl. tramkaartje.
Is niet meer gratis daar toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam, rij naar Noord bij de pont, gratis parkeren, even met de pont over (3 min) en je staat op Centraal Station.
Direct ernaast zijn het blauwe zones, maar 5 min extra lopen en je staat weer gratis.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is niet meer gratis daar toch?
Oh, ik dacht dat het hele NDSM terrein betaald parkeren was geworden. Relaxed dat er wel nog mogelijkheden zijn dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Direct ernaast zijn het blauwe zones, maar 5 min extra lopen en je staat weer gratis.
Je moet er iets voor over hebben helaas.
NDSM wel ja, maar daar wil je niet parkeren, sta je nog 20 min op de pontquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het hele NDSM terrein betaald parkeren was geworden. Relaxed dat er wel nog mogelijkheden zijn dan.
Als je er nu 4 uur en 40 minuten staat betaal je dan 21 euro , en als je dan nog 20 minuten wacht maar 10 euro?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:50 schreef Ashen het volgende:
Goedkoopste opties zijn denk ik de al genoemde P+R mogelijkheden, maar als je wel met de auto centraler wilt parkeren is Parking Centrum Oosterdok, vlak naast het centraal station, een goede optie. Eerste 5 uur parkeren kost daar 1,50 per 20 minuten, maar sta je er langer dan 5 uur dan kost het je ¤10,- per dag. Ideaal dus als je er langer staat, goedkoper in het centrum heb ik in ieder geval nog niet gevonden.
Nee, dat is veranderd. Je krijgt geen gratis OV-kaartjes meer, maar fikse korting op de parkeerkosten als je maar kunt aantonen dat je vanuit het centrum met OV bent teruggekomen naar de parkeergarage.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:49 schreef JasVerstoppen het volgende:
Als je slim bent zet je je auto in de Amsterdam ArenA, kost je weinig. Je kunt vandaar uit met 4 personen gratis heen en weer naar het centrum met de metro.
Gek genoeg klopt dat dus inderdaad. Ik heb er pas langer dan 5 uur gestaan (maar minder dan 24) en betaalde inderdaad 10 euro.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je er nu 4 uur en 40 minuten staat betaal je dan 21 euro , en als je dan nog 20 minuten wacht maar 10 euro?
Als het 'pondje' toch gratis is zou ik meteen voor een kilo gaan...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:02 schreef Trebo het volgende:
Gewoon neerzetten in Noord en dan met pondje over. Pondje is gratis. Parkeren kost 8 euro ofzo voor de hele dag.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:49 schreef JasVerstoppen het volgende:
Als je slim bent zet je je auto in de Amsterdam ArenA, kost je weinig. Je kunt vandaar uit met 4 personen gratis heen en weer naar het centrum met de metro.
Die willen nog niet dood gevonden worden in Amsterdam?quote:
En dat terwijl de kans bovengemiddeld groot is....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die willen nog niet dood gevonden worden in Amsterdam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |