Inderdaad, maar 'niet erg knappe man trouwt met best wel knappe vrouw' is natuurlijk niet zo spectaculair als bijvoorbeeld 'graflelijk misbaksel van een man trouwt met supergeil wijf'. En het gaat om views.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef Crip het volgende:
Gare mensen dat ze hem lelijk noemen trouwens.
Kan het me wel voorstellen tho, maar dat is denk ik ook echt iets van de eerste paar keer, als je een maand regelmatig gaat voel je je gewoon deel van het meubilair en ga je echt wel zien dat mensen daarheen komen om aan zichzelf te werken en niet om naar jou te kijken/je te judgenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja ik zelf niet echt, voel me eerder opgelaten.
[..]
Dat is wel zo.
Mean..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef McNulty het volgende:
Kind lijkt gelukkig meer op zn ma.
[ afbeelding ]
Zie kettlebelltopic, kan iemand even een linkje posten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef Questular het volgende:
Beter pak je gewoon een abbo bij een gym en ga je daar trainen, of je laat het woordje kettlebell lvallen en wacht op Koklov om je uit te leggen wat dat is.
Ik krijg meer feelz bij San Andreas, maar Vice City was ook goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man man man. Vice City en dan natuurlijk deze track op speakers via de in-game radio.Dem feelz.
Voor jou zou ik wel liev syn hoowrquote:
okiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Voor jou zou ik wel liev syn hoowr
Kankerbeta lijkt de gemiddelde GYM-regularquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef Crip het volgende:
Hahahah wat een baas
ja togg
[ afbeelding ]
Baas. Homeland stijlquote:
San Andreas feelz zijn ook legit, maar Vice City was de eerste imo leuke GTA die ik speelde en ook op PC toen ik nog een kleine vent was.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik krijg meer feelz bij San Andreas, maar Vice City was ook goed.
En:
Kom haten dan.
Slap aftreksel van het boek bruh.quote:
Op je brommertje sick insane stunt bonuses krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man man man. Vice City en dan natuurlijk deze track op speakers via de in-game radio.Dem feelz.
VC was absoluut de beste. Die heb ik 2 jaar geleden nog eens voor op mijn Mac gekochtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
San Andreas feelz zijn ook legit, maar Vice City was de eerste imo leuke GTA die ik speelde en ook op PC toen ik nog een kleine vent was.SA was wel de beste, en op console.
Kun je ook op je mob spelen nuquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
VC was absoluut de beste. Die heb ik 2 jaar geleden nog eens voor op mijn Mac gekocht
Zeker, zeker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Slap aftreksel van het boek bruh.
[..]
Op je brommertje sick insane stunt bonuses krijgen.
Nee man, SA was sowiesoooo beter gast. Ben je racist of zo dat je VC leuker vindt omdat je daar met een blanke speelt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
VC was absoluut de beste. Die heb ik 2 jaar geleden nog eens voor op mijn Mac gekocht
Ieder pondje gaat door het mondje.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:38 schreef Beach het volgende:
1: http://imgur.com/a/5nXX9
2: http://imgur.com/a/TaPbh
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:38 schreef Beach het volgende:
1: http://imgur.com/a/5nXX9
2: http://imgur.com/a/TaPbh
Nee hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, SA was sowiesoooo beter gast. Ben je racist of zo dat je VC leuker vindt omdat je daar met een blanke speelt?
Tjah, preventieve spuitjes zijn wel enigzins moreel verwerpelijk, anders kun je beter in de Islamic State gaan wonenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]doorgescrolld naar het einde.. en dan gewoon zeggen 'things that are going to come are more important blabla'.. mens je bent echt binnen 2 jaar hartstikke dood dus zoveel gaat er niet meer voor je komen in je ziekenhuisbed in de woonkamer.
Al die moeite met programma's en dokters gewoon verspild aan zo iemand
Die zou ik iedere keer op laten pakken. Ik hou van realistische games.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee hoor.
Een Marokkaan had ik absoluut niet gespeeld tho.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zou ik iedere keer op laten pakken. Ik hou van realistische games.
Ik zit in Marbella in een villa met 5 slaapkamers, 5 badkamers, uitzicht op zee, spaanse vrouwen, lekker eten en een pingpong-tafel. Dus ik heb niet zoveel tijd voor fokquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Henk, je posts zijn de laatste twee weken een beetje magertjes. Wat is er aan de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:21 schreef Crip het volgende:
Ik ben uit verveling gewoon al mijn FB vrienden aan het photoshoppen.
Godver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant: anime...![]()
Omdat ik ook wat te gallen moet hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zit je dan überhaupt op fok lol.
Zonde van de energie vriend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Volgende pull dagje beginnen met curlen.
Sounded like a bad Morgan freeman impressionquote:
hoezoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zonde van de energie vriend.
Anime <3quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Godver.
Aan de andere kant: anime...
Ik verslikte me,quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zou ik iedere keer op laten pakken. Ik hou van realistische games.
Begin met een bezoekje aan een psycholoog dat gaat meer voor je doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Volgende pull dagje beginnen met curlen.
Heb als kind naar Pokémon en Dragonball Z gekeken, daarna niks. Was wel leuk, maar het ging zo eindeloos door. Elke keer was er weer iemand die sterker was dan alle anderen, en die werd toen toch weer verslagen door de helden. En het seizoen daarna was er weer iemand die tien keer zo sterk was als de vorige gast...quote:
fuck yesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:42 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
#foodgasm #fit #sosohip
Achter de Barakkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik train bij Il Fiore en werk in Maastricht, woon er zelf niet
Stel je begint met curlen en je moet daarna pull-ups doen, dan verspil je toch allemaal energie die juist handig is voor pull-ups.quote:
Je moet ook Fullmetal Alchemist kijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb als kind naar Pokémon en Dragonball Z gekeken, daarna niks. Was wel leuk, maar het ging zo eindeloos door. Elke keer was er weer iemand die sterker was dan alle anderen, en die werd toen toch weer verslagen door de helden. En het seizoen daarna was er weer iemand die tien keer zo sterk was als de vorige gast...
En toch bleef je gewoon kijken want DBZ is hard.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb als kind naar Pokémon en Dragonball Z gekeken, daarna niks. Was wel leuk, maar het ging zo eindeloos door. Elke keer was er weer iemand die sterker was dan alle anderen, en die werd toen toch weer verslagen door de helden. En het seizoen daarna was er weer iemand die tien keer zo sterk was als de vorige gast...
hij is gewoon langer dan haarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:29 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-witte-paard.dhtml
In maart kwamen Darren Donaghey (29) en Kate Cathcart (24) uit Engeland als winnaars uit de bus van het Britse radioprogramma Punching Above Your Weight, vrij vertaald naar 'deze partner is véél te knap voor jou'. Het verschil in schoonheid belette het stel echter niet in het huwelijksbootje te stappen.
'Onze bruiloft was fantastisch, er waren lichtroze rozen en heel veel kaarsjes. Echt romantisch', aldus de knappe Kate aan Engelse media.
Kate laat ook weten dat ze zenuwachtig was voor het huwelijk. 'Toen ik Darren zag, viel alle druk echter van me af. Onze vrienden en familieleden zijn blij dat we eindelijk getrouwd zijn. Iedereen vindt dat het meer dan tijd was.'
Heb er goede dingen over gehoord maar het blijft anime, en dat houdt me toch een beetje tegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stel je begint met curlen en je moet daarna pull-ups doen, dan verspil je toch allemaal energie die juist handig is voor pull-ups.
[..]
Je moet ook Fullmetal Alchemist kijken.
Ja tog.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
En toch bleef je gewoon kijken want DBZ is hard.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |