Haha maybe, maybe notquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Bij je thuis.... dat kan maar ik bepaalde buurtvan van Maastricht.....woon je soms op pottenberg/blauwdorp?
Tieten + hijgen = stijfje.quote:
Ik train bij Il Fiore en werk in Maastricht, woon er zelf nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha maybe, maybe not. Waar train je?
dat penissius maximusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tieten + hijgen = stijfje.![]()
:$ :$
boner kill.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef Deuce92 het volgende:
Ik merk nu dat het geluid waarvan ik dacht dat het gehijg was eigenlijk wordt veroorzaakt doordat de headset op en neer gaat...
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef Deuce92 het volgende:
Ik merk nu dat het geluid waarvan ik dacht dat het gehijg was eigenlijk wordt veroorzaakt doordat de headset op en neer gaat...
Wat is jouw lady boner killer?quote:
Je hebt zijn staaf gezien?quote:
http://instagram.com/nicole_mejiaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
Not sure if real but hnnnnng.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://instagram.com/nicole_mejia
fakequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
Not sure if real but hnnnnng.
[ afbeelding ]
Post alvast before pics van je asser. En dan over 3 maanden een paar after pics. Dan kan je goed je progressie bijhouden.quote:
Die houd ik privequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Post alvast before pics van je asser. En dan over 3 maanden een paar after pics. Dan kan je goed je progressie bijhouden.
Smooth, bruh.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Post alvast before pics van je asser. En dan over 3 maanden een paar after pics. Dan kan je goed je progressie bijhouden.
wat?quote:
Er zijn weinig mensen die dat volhouden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef Crip het volgende:
Liefst train ik thuis. Wat nou als ik gewichten enzo koop?
Why?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die dat volhouden.
Eerder geneigd om te stoppen. Als je in de sportschool bent, waar ook andere mensen aan het sporten zijn, werkt dat voor veel mensen motiverend.quote:
Wel geinig, niet bijzonder.quote:
Zei iemand chris evansquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je het over Chris Evans had
He jekkie, leuk dat je er weer een keer bent.quote:
En in de sportschool heb je veel meer opties, als de ene oefening je verveelt kan je het zo vervangen zonder dat je weer nog meer dingen erbij moet kopen. Bovendien cardio apparatuur voor thuis zijn altijd van die neppe dingen die na 2 maanden aan alle kanten los zitten en piepen tenzij je 1500 euro hebt voor een goedequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eerder geneigd om te stoppen. Als je in de sportschool bent, waar ook andere mensen aan het sporten zijn, werkt dat voor veel mensen motiverend.
Hee jemap, leuk dat je dat leuk vindt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
He jekkie, leuk dat je er weer een keer bent.
Jij weet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En in de sportschool heb je veel meer opties, als de ene oefening je verveelt kan je het zo vervangen zonder dat je weer nog meer dingen erbij moet kopen. Bovendien cardio apparatuur voor thuis zijn altijd van die neppe dingen die na 2 maanden aan alle kanten los zitten en piepen tenzij je 1500 euro hebt voor een goede
Als ik de ruimte had voor een powerrack had ik het wel geweten. Shiitttt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die dat volhouden.
Ik niet. Ik vind het fijn om te trainen in een omgeving waar andere mensen ook bezig zijn, het werkt bij mij zeker motiverend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als ik de ruimte had voor een powerrack had ik het wel geweten. Shiitttt.
Meh.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind het fijn om te trainen in een omgeving waar andere mensen ook bezig zijn, het werkt bij mij zeker motiverend.
Naja ik zelf niet echt, voel me eerder opgelaten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eerder geneigd om te stoppen. Als je in de sportschool bent, waar ook andere mensen aan het sporten zijn, werkt dat voor veel mensen motiverend.
Dat is wel zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En in de sportschool heb je veel meer opties, als de ene oefening je verveelt kan je het zo vervangen zonder dat je weer nog meer dingen erbij moet kopen. Bovendien cardio apparatuur voor thuis zijn altijd van die neppe dingen die na 2 maanden aan alle kanten los zitten en piepen tenzij je 1500 euro hebt voor een goede
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je jezelf ziet. Als je je schaamt voor je lichaam (ik weet niet of dat zo is, uiteraard) kan ik me voorstellen dat je juist liever niet tussen alle 'fitte' mensen wilt gaan trainen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja ik zelf niet echt, voel me eerder opgelaten.
[..]
Dat is wel zo.
Ben vaker in sportscholen geweest ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:29 schreef McNulty het volgende:
Crip ben je op zn minst een paar sportscholen binnen gelopen?
Heel schattig dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:29 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-witte-paard.dhtml
In maart kwamen Darren Donaghey (29) en Kate Cathcart (24) uit Engeland als winnaars uit de bus van het Britse radioprogramma Punching Above Your Weight, vrij vertaald naar 'deze partner is véél te knap voor jou'. Het verschil in schoonheid belette het stel echter niet in het huwelijksbootje te stappen.
'Onze bruiloft was fantastisch, er waren lichtroze rozen en heel veel kaarsjes. Echt romantisch', aldus de knappe Kate aan Engelse media.
Kate laat ook weten dat ze zenuwachtig was voor het huwelijk. 'Toen ik Darren zag, viel alle druk echter van me af. Onze vrienden en familieleden zijn blij dat we eindelijk getrouwd zijn. Iedereen vindt dat het meer dan tijd was.'
Die heeft vast heel er goede hosselskills.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:29 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-witte-paard.dhtml
In maart kwamen Darren Donaghey (29) en Kate Cathcart (24) uit Engeland als winnaars uit de bus van het Britse radioprogramma Punching Above Your Weight, vrij vertaald naar 'deze partner is véél te knap voor jou'. Het verschil in schoonheid belette het stel echter niet in het huwelijksbootje te stappen.
'Onze bruiloft was fantastisch, er waren lichtroze rozen en heel veel kaarsjes. Echt romantisch', aldus de knappe Kate aan Engelse media.
Kate laat ook weten dat ze zenuwachtig was voor het huwelijk. 'Toen ik Darren zag, viel alle druk echter van me af. Onze vrienden en familieleden zijn blij dat we eindelijk getrouwd zijn. Iedereen vindt dat het meer dan tijd was.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |