SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door G.R.S. op 13-08-2014 23:49:06 ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:58 schreef G.R.S. het volgende:
Ik denk oud en verrimpeld. The horror
quote:
Er is ook zo'n filmpje dat er letterlijk een dude op zijn hurken achter de draaitafel zit om haar te assisteren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
Supposed. SUPPOSED.
Paris Hilton is ook kwaliteit trouwens, gvd lijkt wel satire:
Ja, in deze popped er ook iemand omhoog.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er is ook zo'n filmpje dat er letterlijk een dude op zijn hurken achter de draaitafel zit om haar te assisteren.
Triest is dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, in deze popped er ook iemand omhoog.
Doe niet 12 man.quote:
hahah wtf man. Ze ziet eruit alsof ze jaren ziek isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:19 schreef McNulty het volgende:
A bit of paint makes are what you ain't. Nou in geval fokking veel.
Yeah man, ik ga zo. Vandaag was ik om 1100 wakker. Doel is om tegen de tijd dat de vakantie afgelopen is ik om 8/9 uur wakker word.quote:
Wtf door die make up ziet ze ouder uit dan in het begin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:19 schreef McNulty het volgende:
Haar huid is niet verneukt, ze heeft veel sproeten. Haar huid is gaaf op de sproeten na.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Correctie: haar huid zo verneukt is.
Als ze op de linkerfoto wenkbrauwen had en haar haren goed had zitten dan was zij sowieso 10x mooier dan op die rechterfoto.quote:
Misschien dacht ze dat je een grapje over een komkommer wou maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:31 schreef Dimachaerus het volgende:
was net ff solomio
vroeg aan blondje wat haar lievelingsgroente was ( ik had cam aan)
gelijk gekicked...
knkrhoer
ook gelijk gozer die zegt: ""wat een vraag man ""
True die wenkbrauwen afgeschoren deden 't mquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ze op de linkerfoto wenkbrauwen had en haar haren goed had zitten dan was zij sowieso 10x mooier dan op die rechterfoto.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:31 schreef Dimachaerus het volgende:
was net ff solomio
vroeg aan blondje wat haar lievelingsgroente was ( ik had cam aan)
gelijk gekicked...
knkrhoer
ook gelijk gozer die zegt: ""wat een vraag man ""
The Huffington Post reported that he sued her for not telling him about the plastic surgeries and making him think she was actually beautiful.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:35 schreef Crip het volgende:
Aziaten zijn het beste in transformatie's tho.
Wat een pro's hun transformatie's zijn vaak zo heftig maar het lijkt alsof ze weinig make up op hebben.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
The Huffington Post reported that he sued her for not telling him about the plastic surgeries and making him think she was actually beautiful.
http://arabia.msn.com/new(...)-over-ugly-children/
Als make up word gebruikt om jezelf totaal te transformeren en niet meer uit te laten zien als jezelf dan beter niet nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
fuck al die shit man
beter gewoon natty of klein beetje shit
das it mane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou altijd het zelfvertrouwen van Helga hebben. Wat een swag heeft ze.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat was zo'n awesome programma. Ik vond de kamer van Arnold altijd zo vet; ik wou er ook zo eentje.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:44 schreef Crip het volgende:
Ik kan niet meer.
Gerald nommsaying.Hhaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij dat met een stuk tape afgeplakt eerst?
Doe even normaal manquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ethanabolic ga je nog kermis Beaverville??
Daarnaast is Beverwijk gewoon het Spijkenisse (hey Cor) van NHquote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:55 schreef Klokov het volgende:
Dima zwelgt in zelfmedelijden na het zien van iemand die groter is en gaat daarna weer naar huis
wtf did i just watchquote:
Ik hoorde in de wandelgangen dat een paar thugs hem hebben gekidnapt.Hij wordt vastgehouden en zijn bloedplasma wordt afgetapt om dreamer-test™ te produceren.quote:
Komt cor uit spikecityquote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarnaast is Beverwijk gewoon het Spijkenisse (hey Cor) van NH
Ok dankjewel man, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat een paar thugs hem hebben gekidnapt.Hij wordt vastgehouden en zijn bloedplasma wordt afgetapt om dreamer-test™ te produceren.
Als je jaren lang je huid dicht plamuurt met die chemische bagger zie je er dus zo uit, damn. Vrouwenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:19 schreef McNulty het volgende:
nicequote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:39 schreef Montelly het volgende:
Suits S04E09 720p HDTV X264-DIMENSION
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie gaat er nou naar een programma over pakken kijken? skkls/quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:39 schreef Montelly het volgende:
Suits S04E09 720p HDTV X264-DIMENSION
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Wat voor werk?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:07 schreef Dimachaerus het volgende:
kan evt bij een nachtbaantje werken 6x per maand maar is funest voor de gains hmmmm
beetje zitten en eten. Klinkt goed kwa gains.quote:
's Nachts werken overdag trainen en slapen... moet lukken toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:07 schreef Dimachaerus het volgende:
kan evt bij een nachtbaantje werken 6x per maand maar is funest voor de gains hmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |