SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door G.R.S. op 13-08-2014 23:49:06 ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:58 schreef G.R.S. het volgende:
Ik denk oud en verrimpeld. The horror
quote:
Er is ook zo'n filmpje dat er letterlijk een dude op zijn hurken achter de draaitafel zit om haar te assisteren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:03 schreef VMSDKR het volgende:
Supposed. SUPPOSED.
Paris Hilton is ook kwaliteit trouwens, gvd lijkt wel satire:
Ja, in deze popped er ook iemand omhoog.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er is ook zo'n filmpje dat er letterlijk een dude op zijn hurken achter de draaitafel zit om haar te assisteren.
Triest is dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, in deze popped er ook iemand omhoog.
Doe niet 12 man.quote:
hahah wtf man. Ze ziet eruit alsof ze jaren ziek isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:19 schreef McNulty het volgende:
A bit of paint makes are what you ain't. Nou in geval fokking veel.
Yeah man, ik ga zo. Vandaag was ik om 1100 wakker. Doel is om tegen de tijd dat de vakantie afgelopen is ik om 8/9 uur wakker word.quote:
Wtf door die make up ziet ze ouder uit dan in het begin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:19 schreef McNulty het volgende:
A bit of paint makes are what you ain't. Nou in geval fokking veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |