jij zou nog opzoeken waar ik btw leugens gebruik, want dat stelde je in een post naar mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet de issue, meneer beweert keihard dat je voor het verplaatsen van en Mp3 naar een externe disk iTunes nodig zou hebben.
Das onzin, want het is alleen bij een iDevice en OOK op Windows en tegenwoordig heb je nergens iTunes meer voor nodig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:51 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet zeker wist of het nu een hdd was of een mobiel apparaat was..
Van mac naar mobiel apparaat moet je dus itunes hebben? Dat kan op een PC ook weer makkelijker dus.
Wat ik ebdoel is dat er op beide systemen gebruikersvriendelijkheid is en op beide systemen ook zaken zijn die makkelijker kunnen. Alleen vind ik voor 1000 euro een zelfbouw PC flink beter dan een 2500 mac en ik ga niet 1500 euro betalen voor design. capiche?
Ok ik ga een systeem samenstellen van 1000 euro en dan laat jij mij een mac variant zien die daar bij in de buurt komt voor 150 euro meer. Is dat oke?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das onzin, want het is alleen bij een iDevice en OOK op Windows en tegenwoordig heb je nergens iTunes meer voor nodig.
Ja, ik capische, maar het is al 100 keer bewezen dat de prijs niet zoveel hoger ligt als je alle onderdelen naast elkaar legt, en dus niet, "oh, en ook nog ff een scherm, de goedkoopste" etc.
Je betaalt dus geen 1500 voor het design maar hooguit een paar honderd voor het design EN het OS.
Nu lieg je zelf om te "winnen"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das onzin, want het is alleen bij een iDevice en OOK op Windows en tegenwoordig heb je nergens iTunes meer voor nodig.
Ja, ik capische, maar het is al 100 keer bewezen dat de prijs niet zoveel hoger ligt als je alle onderdelen naast elkaar legt, en dus niet, "oh, en ook nog ff een scherm, de goedkoopste" etc.
Je betaalt dus geen 1500 voor het design maar hooguit een paar honderd voor het design EN het OS.
Programma uninstallen in windows, config scherm, onderdelen verwijderen/toevoegen, app zoeken, uninstallen, bevestigen en hopen dat alle DLLs weg zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:54 schreef Flammie het volgende:
Verder hebben ook mac gebruikers de grootste problemen zo zegt iemand die op klantenafdeling werkt die ik ken. De meeste mensen weten niet eens hoe je in Safari een download kunt terugvinden (pijltje naast de adresbalk) en veel van dat soort volk kiest dan wel voor mac omdat het gebruikersvriendelijker zou zijn, terwijl de meeste handelingen tussen een mac en een PC echt niet zo verschillend van elkaar zijn imo.
BenQ, je bedoelt het budgetmerk ontstaan uit Acer toen die iets betere spullen gingen maken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nu lieg je zelf...
met alle respect hoor, maar ik was echt met 1000 euro klaar inclusief monitor, keyboard, muis, muismat en headset.. en dan heb ik het over een BenQ monitor en Steelseries/Razer gear.
start drukkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Programma uninstallen in windows, config scherm, onderdelen verwijderen/toevoegen, app zoeken, uninstallen, bevestigen en hopen dat alle DLLs weg zijn.
OS X: icon pakken, slepen naar prullenbak, klaar.
Nee, OS X is echt niet handiger hoor.
Ik zei het omdat BenQ best prijzig is. Een monitor van 250 euro erbij... + Headset + Muis + kast+ keyboard + muismat voor 1000-1200 range. Het gaat om de prijs. Je kunt nu heel lacherig gaan doen, maar ik daag je uit om een iMac in dezelfde prijsklasse met dezelfde hardware te vinden. Kijken of je je mond ook kunt waarmaken en het echt maar "een paar 100" meer isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BenQ, je bedoelt het budgetmerk ontstaan uit Acer toen die iets betere spullen gingen maken?.
.
Het zijn inderdaad best goede computers, echter kun je voor de prijs die je ervoor betaald een betere (veel betere) Windows pc halen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens heeft ts noch ik gezegd dat wij apple fanaten zijn. Een Mac recoveren is nou eenmaal kut. Een flater van Apple wil ik het niet noemen en ik denk dat die simpelheid meer voor de telefoons geldt.
Het zijn heus wel goede computers hoor. Net zoals sommige pc's ook goed zijn. Met oudere versies van Mac gaat het eenmaal lastig. In ieder geval bij mij, want ik heb het admin wachtwoord niet.
En het herstellen van een computer is natuurlijk niet iets wat je regelmatig doet. Het hoeft dan ook niet per se zo simpel te zijn. Als je 'm reviewt zeg je toch niet 'wauw!! Zo makkelijk in gebruik, het resetten ervan gaat zo simpel super handig!!'
Nee,. want zo werkt het dus niet, even gedaan precies, dan krijg ik zoekresultaten mbt "verwijderen"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:57 schreef Flammie het volgende:
[..]
start drukken
verwijderen intikken in zoekbalk
programma zoeken en verwijderen
zo lastig is het niet
Dat ga ik niet doen, dat kan je prima op internet vinden, onderdeel voor onderdeel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een monitor van 250 euro erbij. Het gaat om de prijs. Je kunt nu heel lacherig gaan doen, maar ik daag je uit om een iMac in dezelfde prijsklasse met dezelfde hardware te vinden. Kijken of je je mond ook kunt waarmaken en het echt maar "een paar 100" meer is
Ik heb dat zojuist gedaan en mijn computer bashed jouw beste iMac qua specs. En nu dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen, dat kan je prima op internet vinden, onderdeel voor onderdeel.
Gisteren riep ook alweer iemand, MAN voor dat geld heb ik veel dikkere machines, kijk deze CPU van 300 euro!!!
Zitten 2 xeons van 1350 dollar per stuk in de machine, maar dat was detail opeens.
Laat maar zien dan, je specs.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb dat zojuist gedaan en mijn computer bashed jouw beste iMac qua specs. En nu dan?
Ow.. qua design ziet ie ook mooier uit (al is dat smaak ofcourse) en ik vind Windows 7 uiterst gemakkelijk in gebruik. En dat in de pricerange 1000-1200
Dit klinkt echt naar iets wat een applefan zou zeggen though. hoezo zou je de hw van een pc niet op elkaar kunnen afstellen dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef remi1986 het volgende:
Jullie vergeten wel één ding. De hardware van een Mac is veel beter op elkaar afgesteld. Videobewerking zal daarom zelfs stabieler en fijner gaan op een Mac met die "mindere" hardware.
En nee ben geen Apple fan
Dat is ook weer een tikje achterhaald inmiddels, meer een voorkeur van de professionals uit het verleden, een machine met dezelfde specs presteert onder OS X en Windows nagenoeg gelijk tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef remi1986 het volgende:
Jullie vergeten wel één ding. De hardware van een Mac is veel beter op elkaar afgesteld. Videobewerking zal daarom zelfs stabieler en fijner gaan op een Mac met die "mindere" hardware.
En nee ben geen Apple fan
lees eens gvdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dit klinkt echt naar iets wat een applefan zou zeggen though. hoezo zou je de hw van een pc niet op elkaar kunnen afstellen dan?
Intel Core I7-4790K Haswell-R 4X4.0 a 4.4 Ghz 8Mb L2 LGA1150 Boxquote:
Asusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Intel Core I7-4790K Haswell-R 4X4.0 a 4.4 Ghz 8Mb L2 LGA1150 Box
16GB Corsair RAM
Nvidia GeForce GTX 770 OC 2048 Mb DDR5 Gigabyte GV-N770OC-2GD WF3
Antec kast
Asus Z97-K 1150 Intel Z97 USB3 SATA3 DDR3
Samsung 24X Multiformat +/- Double Couche SH-224 SATA Noi
240 Gb Kingston SSD 2.5 SV300S37A/240G R/W 450/450 MB/s 85K IOPS
700 W Cooler Master B700 RS700-ACABD3-E1
Gear:
2x BenQ monitor xl2411T
Steelseries 6gv2 keyboard
Razer DeathAdder 2013 edition/ Razer Abyssus
Steelseries Siberia v2 Frost Blue edition headset
Steelseries QCK+ Heavy mousepad
1 Xbox 360 USB controller
Ja, want die crashen echt om de 2 seconden ofzoiets he?quote:
Dat zeg ik ook verder niet.. Alleen heb het niet op Asus, sinds ik daar gewerkt heb (reparatiecentrum)quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:09 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat is echt een goed systeem tbh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |