Dat kan met elke telefoon. Hoeveel lastiger denk jij dat browsen, bellen en apps installeren op een non iOs device is? Als dat de enige dingen zijn die je met een telefoon doet, houdt het hele argument "Apple is gemakkelijker in gebruik" op te bestaan, want dat is op beiden systemen evenzo gemakkelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dan is de vraag, wat is een basale handeling? Bij een smartphone denk ik dan aan bellen, browsen of apps installeren. Niet aan een rom flashen, jij wel?
Dat was het punt niet. Jij impliceerde dat mensen die het flashen van roms lastig vinden dom zijn omdat het een basale handeling zou zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat kan met elke telefoon. Hoeveel lastiger denk jij dat browsen, bellen en apps installeren op een non iOs device is? Als dat de enige dingen zijn die je met een telefoon doet, houdt het hele argument "Apple is gemakkelijker in gebruik" op te bestaan, want dat is op beiden systemen evenzo gemakkelijk.
nee, dat impliceerde ik niet. Ik impliceerde dat mensen die zelfs na een puntsgewijze instructie waarin alles uitgelegd staat (met pijlen en alles) nog falen om een simpele (GEEN basale handeling) actie (en ja, een ROM flashen is een vrij gemakkelijk iets) te ondernemen dom zijn. Dan laak je elk besef om simpele instructies op te volgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat was het punt niet. Jij impliceerde dat mensen die het flashen van roms lastig vinden dom zijn omdat het een basale handeling zou zijn.
Ik ook op een mac. omdat ik weet hoe het moet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, dat impliceerde ik niet. Ik impliceerde dat mensen die zelfs na een puntsgewijze instructie waarin alles uitgelegd staat (met pijlen en alles) nog falen om een simpele (GEEN basale handeling) actie (en ja, een ROM flashen is een vrij gemakkelijk iets) te ondernemen dom zijn. Dan laak je elk besef om simpele instructies op te volgen.
Een schijf formatteren is echter WEL een basale computerhandeling.. en dat kost 10 uur fora afstruinen op het meest gebruiksvriendelijke apparaat ter wereld, aldus de TS. Dat heb ik serieus in 1 minuut gedaan op mijn PC.
ja, maar hoe leg je dat je moeder/vader/tante uit?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook op een mac. omdat ik weet hoe het moet.
Je kent ze welquote:
Formatteren is geen handeling die je moet verrichten om je net aangeschafte dure apparaat aan de praat te krijgen. Blijkbaar moet je wel flink aan de bak om je 550 euro kostende Galaxy werkbaar te krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, maar hoe leg je dat je moeder/vader/tante uit?Als TS er zelfs nog de grootste moeite mee lijkt te hebben?
Sterker nog.. wil je een basale handeling als een mp3 naar een externe HDD zetten moet je er iTunes tussenhangen. Een extra programma voor iets heel basics. Dat is echt geen gebruikersvriendelijkheid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, dat impliceerde ik niet. Ik impliceerde dat mensen die zelfs na een puntsgewijze instructie waarin alles uitgelegd staat (met pijlen en alles) nog falen om een simpele (GEEN basale handeling) actie (en ja, een ROM flashen is een vrij gemakkelijk iets) te ondernemen dom zijn. Dan laak je elk besef om simpele instructies op te volgen.
Een schijf formatteren is echter WEL een basale computerhandeling.. en dat kost 10 uur fora afstruinen op het meest gebruiksvriendelijke apparaat ter wereld, aldus de TS. Dat heb ik serieus in 1 minuut gedaan op mijn PC.
Liegen om te "winnen"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Sterker nog.. wil je een basale handeling als een mp3 naar een externe HDD zetten moet je er iTunes tussenhangen. Een extra programma voor iets heel basics. Dat is echt geen gebruikersvriendelijkheid.
Verder weet ik uit ervaring dat inderdaad 99% van de bevolking te dom is om computers te gebruiken maar het maakt bij dit volk niet uit of dit nu PC of MAC is.
Nee, want een S5 is ook net zo goed werkbaar met Samsung Android erop. Wil je iets anders dan staat het je vrij iets anders erop te flashen. Hoe werkt dit bij iOs precies? Ow ja, dan moet je al die handelingen gaan uitvoeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Formatteren is geen handeling die je moet verrichten om je net aangeschafte dure apparaat aan de praat te krijgen. Blijkbaar moet je wel flink aan de bak om je 550 euro kostende Galaxy werkbaar te krijgen.
Zie je het verschil?
Nee, ken ik niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je kent ze welDie typische die zogenaamd "stijlvol" zijn. Ik vind de gemiddelde antec/coolmaster tower veel mooier qua design tbh.
Bij iOS hoeft dat niet, want het werkt gewoon altijd, geen bloatware, geen lag niets.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, want een S5 is ook net zo goed werkbaar met Samsung Android erop. Wil je iets anders dan staat het je vrij iets anders erop te flashen. Hoe werkt dit bij iOs precies? Ow ja, dan moet je al die handelingen gaan uitvoeren.
Hoe leg jij dat aan je vader/moeder/tante uit?
bij een OS van elke andere telefoon hoeft dat ook niet. Geen bloatware, geen lag niets. Kijk bijvoorbeeld eens naar een One+ of een Xiaomi mi4? Schitterende toestellen en je hoeft niets te flashen ofzo. Het werkt gewoon. En nu dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij iOS hoeft dat niet, want het werkt gewoon altijd, geen bloatware, geen lag niets.
Yeah vanaf maverick gaat het wel hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liegen om te "winnen".
je kan prima Mp3 slepen in OS X, waarom lieg je om zoiets als dit te winnen?.
vanaf OS 6 kan je prima een Mp3 naar een extene disk slepen, heeft nooit niet gekund.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yeah vanaf maverick gaat het wel hoor
Mijn HTC one die al vrij oud is heeft ook geen lag. Het werkt ook altijd. Het is de beste telefoon die ik gehad heb al zijn er ondertussen veel betere uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij iOS hoeft dat niet, want het werkt gewoon altijd, geen bloatware, geen lag niets.
Nou, dan is DAAR niets mis mee verder, zeg ik dat? Er worden alleen weer leugens gebruikt en dan ben je echt te kansloos voor woorden hoor, sorry dat ik het zeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
bij een OS van elke andere telefoon hoeft dat ook niet. Geen bloatware, geen lag niets. Kijk bijvoorbeeld eens naar een One+ of een Xiaomi mi4? Schitterende toestellen en je hoeft niets te flashen ofzo. Het werkt gewoon. En nu dan?
En naar een Iphone dan? Ik werk niet genoeg op macs maar er was iets wat vrij problematisch was en nu weet ik niet of het een hdd was of mobiele apparatenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vanaf OS 6 kan je prima een Mp3 naar een extene disk slepen, heeft nooit niet gekund.
ja, ik maak er niet de heletijd een Samsung topic van waar er wel sprake is van bloated shit. Jij brengt continue s5 conventies en Samsung bloatware naar voren.. dat was ik niet? Nu niet doen alsof ik dat er de hele tijd bij bracht, dat deed jij. En waar lieg ik precies?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan is DAAR niets mis mee verder, zeg ik dat? Er worden alleen weer leugens gebruikt en dan ben je echt te kansloos voor woorden hoor, sorry dat ik het zeg.
"Van Android krijg je neuroblastoom kinderkanker!".
Wie heeft het over een iPhone?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
En naar een Iphone dan? Ik werk niet genoeg op macs maar er was iets wat vrij problematisch was en nu weet ik niet of het een hdd was of mobiele apparaten
Kun je zonder itunes vanaf je mac mp3 naar een mobiel apparaat transferren zonder workarounds? Dat was de vraag. In 1e instantie dacht ik dat dat niet ging van mac naar hdd maar het kan ook met mobiele apparaten zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie heeft het over een iPhone?.
Dat is helemaal niet de issue, meneer beweert keihard dat je voor het verplaatsen van en Mp3 naar een externe disk iTunes nodig zou hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kun je zonder itunes vanaf je mac mp3 naar een mobiel apparaat transferren zonder workarounds? Dat was de vraag. In 1e instantie dacht ik dat dat niet ging van mac naar hdd maar het kan ook met mobiele apparaten zijn.
Ik zeg toch dat ik niet zeker wist of het nu een hdd was of een mobiel apparaat was..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet de issue, meneer beweert keihard dat je voor het verplaatsen van en Mp3 naar een externe disk iTunes nodig zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |