Toch was er weinig animo voor de tietenbots competitie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Roy en ik kunnen elkaar prima aanvullen heeft het verleden reeds bewezen.
Dat is het...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
Ik snap Samzz wel, het is gewoon super irritant als je omgeving continue over dingen door blijft zagen omdat je maatschappelijk gezien nog niet aan het standaard plaatje voldoet.
In verleden behaalde resultaten biedt geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Roy en ik kunnen elkaar prima aanvullen heeft het verleden reeds bewezen.
Dat was jullie eigen schuld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch was er weinig animo voor de tietenbots competitie.
Dat is zeker irritant.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
Ik snap Samzz wel, het is gewoon super irritant als je omgeving continue over dingen door blijft zagen omdat je maatschappelijk gezien nog niet aan het standaard plaatje voldoet.
Dat maakt het idee niet minder briljant natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
Toch was er weinig animo voor de tietenbots competitie.
terminaal?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Maar waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zeggen van: Je bent een leuke kerel, er is vast wel een vrouw die jou leuk vindt.
Of iets in die geest.
Nou, kennelijk niet. Anders was ik niet terminaal single.
Net als de 'Ik snap niet dat een leuk iemand als jij nog single is.'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Maar waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zeggen van: Je bent een leuke kerel, er is vast wel een vrouw die jou leuk vindt.
Of iets in die geest.
Ja, of wordt het weer niet eens tijd voor een relatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Of iets in die geest.
Herkenbaar kaneel. Al let ik er niet meer op. Ik zie vanzelf wel of dat klopt of niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Of iets in die geest.
Ik snap niet dat een leuk iemand als jij nog single is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net als de 'Ik snap niey dat een leuk iemand als jij nog single is.'
Pfffft.
Maar het is gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Of iets in die geest.
Mieperd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg ook achterlijk veel commentaar toen ik kinderen kreeg op mn 20e, dus ik weet best dat dat irritant is, heb dat ook jaaaren gehoord en nu nog: o, dan was je wel erg jong, heb je er nooit spijt van (gehad)?
Dat is idd irritant...
ze zeggen van wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, of wordt het weer niet eens tijd voor een relatie.
Ja net of je die dingen bij elke plaatselijke supermarkt kan halen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Of iets in die geest.
Yup, blijf in de buurt van de magnetronmaaltijden en de eenpersoonsgerechten en dan kun je zo die aanbiedingen voorbij zien lopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
Ja, of wordt het weer niet eens tijd voor een relatie.
Ja net of je die dingen bij elke plaatselijke supermarkt kan halen
Maar ik kan helemaal geen Russischquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zeggen van wel.
Of op internet bestellen, werkt ook goed
Maar ik ben een fijnproever hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, blijf in de buurt van de magnetronmaaltijden en de eenpersoonsgerechten en dan kun je zo die aanbiedingen voorbij zien lopen.
Ik snap het wel, eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een leuk iemand als jij nog single is.
* Royco1 rent heel hard weg, of nou ja, een beetje hard.
Ah, dat doe ik dus verkeerd. Daar kom ik eigenlijk nooit. Ik hou nu eenmaal van koken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, blijf in de buurt van de magnetronmaaltijden en de eenpersoonsgerechten en dan kun je zo die aanbiedingen voorbij zien lopen.
hoeft niet, gewoon gebroken Engelsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik kan helemaal geen Russisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |