Ja goeiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef WupWup het volgende:
[..]
Belangrijke toevoeging: dat laatste gaat alleen op bij een eerste bevalling! Bij een tweede, derde, vierde, etc, wáág het niet om de kamer te verlaten bij meer dan zeven cm!
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik lurkte ff mee.![]()
Het is voor mij ongrijpbaar en ver weg. Maar wat bij mij vooral niet helpt is precies uit gaan leggen wat er gaat gebeuren. Daar krijg ik het Spaans benauwd van. Waar ik erg veel aan heb zijn tips hoe ik SQ kan helpen. Voor de rest... Laat mij in de waan dat het een eitje gaat worden, flikker mij in het spreekwoordelijke zwembad, en we redden het wel.
het moet in ieder geval opgelucht hebben dat het al negen cm wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:39 schreef Skoap het volgende:
Uhm 9cm en 22 min? later was L er bij nummer 1
Flauw! Ik weet het!
Ach ik vond dat ik me best ingelezen had. Maar ik had een weeënstorm en ik had dat achteraf pas doorIk had onthouden 1cm per uur is heel normaal bij Nr1. Dus ik had 4cm en ging binnen 45 min naar 9cm en ik dacht alleen maar, hoe ga ik dit nog 5/6 uur volhouden
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:44 schreef Skoap het volgende:
Ik smeekte om pijnstilling. Ik weet nog steeds wat ze zei. Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws
(Het slechte was geen pijnstilling en het goede nieuws was 9cm en een paar min later mocht ik gaan persen...)
Ja hey, N=1 he...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:39 schreef Skoap het volgende:
Uhm 9cm en 22 min? later was L er bij nummer 1
Flauw! Ik weet het!
Ach ik vond dat ik me best ingelezen had. Maar ik had een weeënstorm en ik had dat achteraf pas doorIk had onthouden 1cm per uur is heel normaal bij Nr1. Dus ik had 4cm en ging binnen 45 min naar 9cm en ik dacht alleen maar, hoe ga ik dit nog 5/6 uur volhouden
mijn moeder had me verteld, er is zo'n moment dat je naar huis wilt & iedereen de tering kan krijgen.. Dat is een goed tekenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:48 schreef mignonne het volgende:
Oh en die laatste cm, die heet heul eufemistisch "periode du désespoir"(wanhoopsfase). Das nie voor niks, en das toch nog eufemistisch
Hahaha ja psiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:54 schreef Skoap het volgende:
[..]
mijn moeder had me verteld, er is zo'n moment dat je naar huis wilt & iedereen de tering kan krijgen.. Dat is een goed tekendan mag je snel gaan persen
Ik weet dat nog goed.. Ik dacht echt zoek het allemaal maar uit, ik kap er nu gewoon mee
Ik vind het vrij goed samengevat van je moederquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:54 schreef Skoap het volgende:
[..]
mijn moeder had me verteld, er is zo'n moment dat je naar huis wilt & iedereen de tering kan krijgen.. Dat is een goed tekendan mag je snel gaan persen
Ik weet dat nog goed.. Ik dacht echt zoek het allemaal maar uit, ik kap er nu gewoon mee
Alles klinkt mooi in het Fransquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:48 schreef mignonne het volgende:
Oh en die laatste cm, die heet heul eufemistisch "periode du désespoir"(wanhoopsfase). Das nie voor niks, en das toch nog eufemistisch
+1quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:14 schreef Kimpossible het volgende:
Altijd als het hier over bevallingen gaat herleef ik die centimeters en de ervaring en oh, dat het verfuckt was en ik ook echt dacht dat het nooit meer goed zou komen en dat ik in de hel beland was, dat zal allemaal wel, achteraf kan ik niet anders zeggen dan dat het mooi en geweldig en prachtig was.
En ik wil nog een keer![]()
Pijnherinneringen als sneeuw voor de zon laten verdwijnen; moeder natuur nailed it. That's for sure.
ghehequote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
+1
Ik zwoor bij 4 cm al dat ik nóóit meer een kind wildeen nu kijk ik er zelfs weer een beetje naar uit
![]()
Waar ik mezelf natuurlijk weer om ga vervloeken straks bij X cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |