abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:43:57 #151
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143409326
quote:
Poetin zegt conflict in Oekrane te willen stoppen

De Russische president Vladimir Poetin heeft donderdag op de Krim gezegd dat Rusland zijn uiterste best zal doen om het bloedvergieten in Oekrane te stoppen.

Dat heeft het Russische persbureau Interfax gemeld.

''We zullen alles doen wat in onze macht ligt om dit conflict zo snel mogelijk te beindigen'', aldus Poetin in Jalta tijdens zijn bezoek aan de door Rusland geannexeerde Krim.

De Russische leider stelde verder dat Rusland niet moet afglijden in een beleid van isolationisme, maar ook niet de eigen waardigheid moet verliezen door iedereen in de wereld tevreden te stellen.

Poetin verklaarde 700 miljard roebel te zullen investeren in de ontwikkeling van de Krim. Dat geld wordt gebruikt om banengroei te stimuleren en de infrastructuur uit te breiden.

Ondertussen is het centrum van Donetsk, het rebellenbolwerk in Oost-Oekrane, het toneel geworden van raketaanvallen. Dat meldt Sky News.

Meer informatie volgt.
Say what?
pi_143409329
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:39 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik zat al op Google Maps te kijken en dacht dat ze de grens daar al over waren vanwege Donetsk, maar dat bleek een Russische variant te zijn :D
Jup, net over de grens aan Russische zijde. Wel overigens een mysterie waar de overige trucks dan zijn? Aldus liveuamap staat er nog wat voor de grens bij Kharkiv, maar daar horen we de hele dag al niks over?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:46:07 #153
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143409398
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, net over de grens aan Russische zijde. Wel overigens een mysterie waar de overige trucks dan zijn? Aldus liveuamap staat er nog wat voor de grens bij Kharkiv, maar daar horen we de hele dag al niks over?
Geen idee, ik zie voorlopig alleen berichten voorbij komen over het konvooi wat richting Luhansk rijdt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_143409434
quote:
2s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar gisteren heeft Poroshenko toch juist weer gezegd dat hij 'dit' (toegang via Krasnodon) toestaat? Waarschijnlijk om de Russen geen reden te geven een invasie te launchen omdat hij een 'humanitair' konvooi niet doorlaat.

Overigens is 'onze' Hercules ook weer onderweg naar Kharkiv, wat gaat die doen?
Dat is ook waar. Het was de beste van 3 kwaden. Het moest maar kunnen.
The view from nowhere.
pi_143409470
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:43 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Uiteraard, totdat het "humanitaire" konvooi vandaag of morgen plotseling beschoten wordt. Het plan ligt allang klaar.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:49:39 #156
361691 DeJori
pi_143409494
Ondertussen heeft Oekrane problemen met het snel bijeenrapen van een leger, anders ga je dit soort mensen niet gebruiken:

quote:
Ukraine Taps Volunteers Fueled by Anger, Bravado

MARIUPOL, Ukraine— Ruslan Abalmaz, a martial-arts enthusiast with intricate tattoos running down his arms, spent seven years in jail on extortion charges. He's now a police officer, a switch that would have seemed laughable to him just months ago.

"It's a paradox," Mr. Abalmaz said as he raced a green-and-black van filled with men carrying automatic weapons through the streets of this seaside town, on their way to battle with pro-Russia insurgents.

The rebellion that began in the spring initially made Ukraine look helpless on the battlefield. As rebels took over eastern cities, some opponents of separatism were kidnapped, tortured and killed.

Ukraine responded in part with volunteer battalions, tapping into patriotism and anger unleashed by what many saw as foreign aggression.

[...]

http://online.wsj.com/new(...)AxMTA0MDEwNDExNDQyWj
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_143409593
Hoe ver durft Poetin met zijn hulpkonvooi te gaan?

http://www.volkskrant.nl/(...)onvooi-te-gaan.dhtml
pi_143409635
courtneymoscow twitterde op donderdag 14-08-2014 om 12:52:19 So two of these babies just pulled up behind the convoy line http://t.co/EVyACn40HQ reageer retweet
The view from nowhere.
pi_143409703
Ah, Oekraine heeft nu ook een convooi:

https://twitter.com/ChristopherJM/status/499871124877242368

Race on to deliver aid to Donbass. This purports to be Ukr aid in Dnipropetrovsk en route to Donetsk. h/t @KEigendorf

donderdag 14 augustus 2014 @ 12:57:08 #160
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143409733
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:55 schreef El_jefe07 het volgende:
Ah, Oekraine heeft nu ook een convooi:

https://twitter.com/ChristopherJM/status/499871124877242368

Race on to deliver aid to Donbass. This purports to be Ukr aid in Dnipropetrovsk en route to Donetsk. h/t @KEigendorf

[ afbeelding ]
Die komen Donbass niet in vermoed ik. :P
Say what?
  † In Memoriam † donderdag 14 augustus 2014 @ 12:59:13 #161
230491 Zith
pls tip
pi_143409780

Zit vast een hoop aid in zo'n infantry vehicle.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_143409817
Het is wachten op de inval van rusland.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_143409859
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:59 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]

Zit vast een hoop aid in zo'n infantry vehicle.
Ze hebben ze nog wel keurig wit gespoten. :D
pi_143409933
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik zie dat corrupte zooitje in Kiev eigenlijk wel zo'n truck beschieten (sowieso is er in die regio nu alles behalve een wapenstilstand) in de hoop dat wij hen dan komen helpen tegen de Russen.
Het zal niet de eerste keer zijn inderdaad.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:49 schreef DeJori het volgende:
Ondertussen heeft Oekrane problemen met het snel bijeenrapen van een leger, anders ga je dit soort mensen niet gebruiken:

[..]

Dit zegt alweer genoeg, zullen ook wel genoeg kale koppies bij de grens staan of zouden ze niet durven tegen niet-burgers? :')
pi_143410019
BBCSteveR twitterde op donderdag 14-08-2014 om 12:40:28 We have turned off the M4 highway, the turning to the Russian town of Donetsk near the border; lorries are parking in a field reageer retweet
maxseddon twitterde op donderdag 14-08-2014 om 12:30:29 Yatsenyuk: Ukraine will remove the absurdly, insanely draconian media restrictions from the Russia sanctions bill. http://t.co/1IQIV0TJpH reageer retweet
EuromaidanPR twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:03:58 The Verkhovna Rada of #Ukraine has adopted a law on about 30 sanctions against #Russia. They will refer to 172 individuals & 65 entities - 24channel reageer retweet
EuromaidanPR twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:05:46 #Rada adopted as draft law no 4359a on lustration in the first reading, next step-work in committees |EMPR reageer retweet
The view from nowhere.
pi_143410088
Dit topic begint een beetje van hetzelfde niveau als dit topic te worden

BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #65- Quebrada
pi_143410145
MiddleEast_BRK twitterde op donderdag 14-08-2014 om 11:52:25 #BreakingNews 9 Ukrainian soldiers were killed and 18 injured by Russian invaders over the last 24 hours. reageer retweet
MiddleEast_BRK twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:01:58 Rus TV report from aftermath of shelling of residential area in #Donetsk. 1 dead,10 wounded.Guess, who's there 1st.https://t.co/LfwcpYM8kV reageer retweet

[ Bericht 10% gewijzigd door deelnemer op 14-08-2014 13:22:01 ]
The view from nowhere.
pi_143410212
Ik vind dat de berichtgeving van Nu.nl wel heel veel smaak aan hun berichtgeving toevoegt met termen zoals "Russisch hulpkonvooi rukt op" .

Ik kan me niet herinneren dat wanneer ik op vakantie ging met mijn auto ik richting de grens van Frankrijk oprukte.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 13:19:46 #169
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143410291
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:12 schreef Zolder het volgende:
Dit topic begint een beetje van hetzelfde niveau als dit topic te worden

BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #65- Quebrada
Verschil is dat dit 'iets' complexer en groter is dan 2 vermiste meisjes, en niet alleen maar gespeculeerd wordt.
Say what?
pi_143410305
BNW?

De Belgische staatsveiligheid heeft het onderzoek naar de sabotage in de kerncentrale van Doel overgenomen. Het wordt nu officieel als terrorisme bestempeld. De Russen?!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 13:23:57 #171
361691 DeJori
pi_143410414
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:09 schreef deelnemer het volgende:
BBCSteveR twitterde op donderdag 14-08-2014 om 12:40:28 We have turned off the M4 highway, the turning to the Russian town of Donetsk near the border; lorries are parking in a field reageer retweet
maxseddon twitterde op donderdag 14-08-2014 om 12:30:29 Yatsenyuk: Ukraine will remove the absurdly, insanely draconian media restrictions from the Russia sanctions bill. http://t.co/1IQIV0TJpH reageer retweet
EuromaidanPR twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:03:58 The Verkhovna Rada of #Ukraine has adopted a law on about 30 sanctions against #Russia. They will refer to 172 individuals & 65 entities - 24channel reageer retweet
EuromaidanPR twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:05:46 #Rada adopted as draft law no 4359a on lustration in the first reading, next step-work in committees |EMPR reageer retweet
Goed nieuws dat die mediawet wordt geschrapt. Tevens misschien de moeite waard om te vermelden dat deze wetgeving de Oekraense overheid de mogelijkheid geeft de gaskraan dicht te draaien. Ze draaien hem dus nog niet dicht hiermee.
pi_143410494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:19 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Verschil is dat dit 'iets' complexer en groter is dan 2 vermiste meisjes, en niet alleen maar gespeculeerd wordt.
Wel worden er een hele hoop nieuwsberichten geplaatst waarvan onduidelijk is of het waar is, wat het precies betekent, en of het wel van toegevoegde waarde is. En daar wordt dan weer stevig over gespeculeerd, reacties als ''het is wachten tot rusland binnenvalt'' of ''het is wachten tot het humanitaire convooi beschoten wordt, de plannen liggen al klaar''. :')
pi_143410571
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:26 schreef Zolder het volgende:

[..]

Wel worden er een hele hoop nieuwsberichten geplaatst waarvan onduidelijk is of het waar is, wat het precies betekent, en of het wel van toegevoegde waarde is. En daar wordt dan weer stevig over gespeculeerd, reacties als ''het is wachten tot rusland binnenvalt'' of ''het is wachten tot het humanitaire convooi beschoten wordt, de plannen liggen al klaar''. :')
Dat lijkt me nogal logisch aangezien het de NAVO en VS zijn die dit beweren en niet aluhoedje1964.
pi_143410587
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:23 schreef DeJori het volgende:

[..]

Goed nieuws dat die mediawet wordt geschrapt. Tevens misschien de moeite waard om te vermelden dat deze wetgeving de Oekraense overheid de mogelijkheid geeft de gaskraan dicht te draaien. Ze draaien hem dus nog niet dicht hiermee.
Denk dat je het verkeerd leest, dit gaat over de sancties tegen Rusland die ook voorzagen in een ban op Russische media. Is niet die internal security wet die mogelijk maakt om websites en tv zenders af te sluiten.

quote:
"The government proposes to remove from the list of sanctions restriction on the provision of postal services, a ban on television and radio broadcasts, restriction or termination of the activities of the media, as well as restrictions and bans on the production of print media and other informational materials," - said Yatsenyuk, introducing the draft law the sanctions that Parliament is considering the second reading.
pi_143410600
Rada okays bill to reform GTS management

Ukraine's parliament, the Verkhovna Rada, has adopted a bill reforming the management of the Ukraine's gas transport system.

According to the document, the gas transport system (GTS) and underground storage facilities are left in ownership of the state, although they can be put under the management of specially created companies. The Ukrainian state will receive a controlling stake in the said companies, and the rest of the shares can be bought by European and U.S. companies.

During the preparation of the document, the lawmakers and the government agreed to make two significant amendments. First, companies that are candidates to manage the GTS and underground storage facilities from the European Union and the United States are to disclose the full information on their beneficiaries. Secondly, if beneficiaries are changed, the issue is to be agreed with Ukraine.

As reported, Ukraine plans to create two companies to service underground storage facilities and the gas transport system, with the participation of U.S. and European partners. The pipelines and storage facilities will remain in state ownership.

[...]
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')