quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef alors het volgende:
• De baard van Domien Verschuuren dient geadoreerd te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!
vroeger, toen je met je scanner nog gewoon naar de politie kon luister knalde een agente zonder haar aan te kondigen de mobi en zong een stuk van dit nummer.quote:
Hij heeft het weer druk gehad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker veel sensatienieuws. Een echt BJ-bulletin.
Toch knap dat ie kan presenteren terwijl ie boveneen Zwitsers ravijn hangt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij heeft het weer druk gehad.
Is het een vogel...?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toch knap dat ie kan presenteren terwijl ie boveneen Zwitsers ravijn hangt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het een vogel...?
Is het een vliegtuig...?
Nee!
Het is NOSop3-man!
*BJC in een spandex pakje![]()
Bedankt voor de mental image.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het een vogel...?
Is het een vliegtuig...?
Nee!
Het is NOSop3-man!
*BJC in een spandex pakje![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:18 schreef Pandaplint het volgende:
Deze plaat ben ik toch zo kots beu
Zonder h.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Oh Mathilda werd aangevraagd en gedraaid
quote:
quote:
Ik heb laatst die film pas gekekenquote:
Je kunt altijd weer verder gaan met links.quote:
Ik ben trouwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt altijd weer verder gaan met links.
Nu hopen dat de rechter nooit vreemd gaat.quote:
Ik hou hem goed in de gaten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu hopen dat de rechter nooit vreemd gaat.
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:39 schreef minthy het volgende:
Mark en Hanneke is alweer een jaar geleden!![]()
![]()
#TeamHanneke
Volgens mij hebben ze Mark gebeld vanavond, maar ik kon niet luisteren. Ze vroegen zich af of hij dit jaar weer naar LL gingquote:
Dit jaar moet ie op zijn eigen kroost passen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze Mark gebeld vanavond, maar ik kon niet luisteren. Ze vroegen zich af of hij dit jaar weer naar LL ging
Proostquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE! JA, ECHT!!!4412! LOWLANDS FAP FAPFAPFAP!"
Ik vind the Kik sowieso wel goed en eigenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind de tekst wel beter over komen zo dan bij het origineel
Eensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind the Kik sowieso wel goed en eigen
twitter:Passetti twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:13:27"Erger dan het Smurfenlied" zegt collega Erwin over Lion In The Morning Sun.Een wijs man, mijn collega. #3FM reageer retweet
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:15 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Passetti twitterde op donderdag 14-08-2014 om 09:13:27"Erger dan het Smurfenlied" zegt collega Erwin over Lion In The Morning Sun.Een wijs man, mijn collega. #3FM reageer retweet
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:15 schreef Pino112 het volgende:
Deze man verdient een lintjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:15 schreef Pino112 het volgende:
Prima plaatjequote:
Schrijft soms aardig. Maar wat een lul van een ventquote:
Nou, de platenmaatschappij bepaalt, dus ik gok dat jouw 2e vraag de juiste is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe staat de platenmaatschappij toe dat dit als single uitgebracht wordt?
Of is dit het beste wat het album van Miss Montreal te bieden heeft?
Je stemt maar op LB2, ander komen Bronson en ik even langsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elbow is oke, maar dan krijg je er dat kapotgedraaide paradise city bij.
Daarmee hoef je niet eens te dreigen..dat mag je sowieso welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je stemt maar op LB2, ander komen Bronson en ik even langs
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarmee hoef je niet eens te dreigen..dat mag je sowieso wel
Je krijgt wijn van me als je op LB2 stemt.quote:
neuh, ik heb al een stemquote:
Ik wist niet dat ik al 34 ben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij hebt al 34 jaar dezelfde stem, wist je dat?
Jij wintquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je krijgt wijn van me als je op LB2 stemt.
Het is ook zó makkelijk om je over te halen.quote:
Zekers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is ook zó makkelijk om je over te halen.
Heel goed mogelijk! Ik vind het fantastisch dat Coldplay stopt met het maken van muziek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Fantastisch en Coldplay in een zin.
twitter:bartjancune twitterde op donderdag 14-08-2014 om 12:36:30In de categorie. Huh. Piloot verliest arm tijdens landing. http://t.co/6NRlhQWGoZ #nosop3 reageer retweet
Dit is een uitzondering.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk! Ik vind het fantastisch dat Coldplay stopt met het maken van muziek.
Not gonna happen: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)nwerking-met-Rihannaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is een uitzondering.
Ik wacht nog steeds op het heugelijke moment waarop Coldplay van de radio verbannen wordt.
Minteplintquote:
Het is RubberMint, niet Minteplint.quote:
Minthyquote:
Zo klinken we als een action figure, nice!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is RubberMint, niet Minteplint.
Ik zie Panda zijn Photoshop al weer aanslingerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo klinken we als een action figure, nice!
Zie TTquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie is deze side-kick. Word er nog niet heel erg warm van.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zie Panda zijn Photoshop al weer aanslingeren
Nee die gast die er naast/ bij m zit. Sander is prima vol te houdenquote:
Pietertje?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee die gast die er naast/ bij m zit. Sander is prima vol te houden
quote:
Hij zit nog steeds krap bij kas dus?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Patrick Stoof zat bij ons in de metroWat een baas is dat.
Had hij de tunnel gegraven?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Patrick Stoof zat bij ons in de metroWat een baas is dat.
Ik denk dat ik voor hem en zijn familie een vakantie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds krap bij kas dus?
twitter:jellebc twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:33:38Gespot in de Action. Gevalletje 'verkeerd' gebruikte aanhalingstekens? Of is het een vibrator? http://t.co/ecrBYCdjCq reageer retweet
stapt op de fiets naar de Actionquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jellebc twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:33:38Gespot in de Action. Gevalletje 'verkeerd' gebruikte aanhalingstekens? Of is het een vibrator? http://t.co/ecrBYCdjCq reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Kan je die vunzige insinuaties even achterwege laten alstublieft.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
stapt op de fiets naar de Action
owh wacht... ik zit in Portugal
Is er geen leuke Jõse in de buurt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grappen over masturberende vrouwenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie het al grapjes worden niet gewaardeerd op donderdag.
Is het gereedschap dat je had meegenomen uit Nederland al versleten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
Jaaaaaaa, wanneer kom je terug? Ik mis je, klootzak!!quote:
Doe eens lief tegen mijn mede-oldbiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, wanneer kom je terug? Ik mis je, klootzak!!
Wolfje weet. We schelden elkaar met liefde de huid vol, hij doet ook terugquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen mijn mede-oldbie
Dan is het goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Wolfje weet. We schelden elkaar met liefde de huid vol, hij doet ook terug
Hij realiseert zich nu dat hij zijn trimmer thuis heeft laten liggen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Hartelijk Lowlands mensen.
Waarschijnlijk is het profiel afgeschermd. Ik zal een DM sturen.quote:
Helaasch...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het profiel afgeschermd. Ik zal een DM sturen.
Wanneer moeten we klaar staan met het spandoek?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ticket voor de terugreis geboekt
Heimweequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ticket voor de terugreis geboekt
31 oktober 13:30 Schiphol.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wanneer moeten we klaar staan met het spandoek?
Neuh was meer voor de goedkopigheid, aangezien ik zelf 10% van het ticket moet betalenquote:
*Gaat alvast een laken en verf halen*quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
31 oktober 13:30 Schiphol.
Ik neem detox mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
*Gaat alvast een laken en verf halen*
Is er dan nog wat over?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder vroeg of ik wijn mee kon nemen uit Portugal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Zo moeder zo dochterquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder vroeg of ik wijn mee kon nemen uit Portugal
Ik geloof dat ik nieuwe hardloopmuziek heb gevonden!quote:
Je kan ook gewoon een paar Marokkanen inhuren om achter je aan te rennenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nieuwe hardloopmuziek heb gevonden!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een paar Marokkanen inhuren om achter je aan te rennen
Hier zitten alleen maar Polen tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een paar Marokkanen inhuren om achter je aan te rennen
Antilianen dan?quote:
Oh net als in Rijswijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier zitten alleen maar Polen tegenwoordig.
Dus eigenlijk is het daar weinig anders met hier!quote:
Kloptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het daar weinig anders met hier!
quote:
Huldequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:05 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
SP![]()
Jezelf quoten ipv wijzigen en alles verkloten![]()
Ik heb er gelukkig geen last van. Wel van die Roemeense(?) familie met hun bouwlamp in de achtertuin.quote:
Ik heb er zelf ook weinig last van hoor. Naast me wonen er 4. Eens in de zoveel tijd wisselt de samenstelling. Soms wonen er lekkere wijvenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen last van. Wel van die Roemeense(?) familie met hun bouwlamp in de achtertuin.
Verdomme, loedertje. Laat mij eens rustig bijkomen in de code oranje storm en plensregen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, wanneer kom je terug? Ik mis je, klootzak!!
Ja je hebt het aardig verquoot iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:05 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
SP![]()
Jezelf quoten ipv wijzigen en alles verkloten![]()
Waar ben je eigenlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme, loedertje. Laat mij eens rustig bijkomen in de code oranje storm en plensregen.
Gisteren dan
Nu zon!
Je werd gemist!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme, loedertje. Laat mij eens rustig bijkomen in de code oranje storm en plensregen.
Gisteren dan
Nu zon!
Ik ook niet zo. Alleen van hun jengelende kind, maar de vakantie is gelukkig bijna voorbijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook weinig last van hoor. Naast me wonen er 4. Eens in de zoveel tijd wisselt de samenstelling. Soms wonen er lekkere wijvenen de andere keer van die typische Poolse mannen
Hun bovenburen schijnt ze wel erg irritant te vinden qua geluid, maar ik heb er geen last van gelukkig
Verdomme, lapzwans!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gisteren dan
Nu zon!
Ik denk dat ik tijdens de meet in DH heerlijk ga genieten aan de bar van jullie scheldpartijen naar elkaarquote:
Nootjes er bij, dan komt het helemaal goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tijdens de meet in DH heerlijk ga genieten aan de bar van jullie scheldpartijen naar elkaar
Als die galbak komt opdagen, ja. Denk niet dat hij wil. Is dat het geval, dan richt ik me tot jouquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tijdens de meet in DH heerlijk ga genieten aan de bar van jullie scheldpartijen naar elkaar
Even kijken of er nog lekkere chickies zijn in de ZRquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nootjes er bij, dan komt het helemaal goed
Oh da's leukquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Als die galbak komt opdagen, ja. Denk niet dat hij wil. Is dat het geval, dan richt ik me tot jou
Zijn ze daar in Frank-rijk?quote:
Voor wie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Even kijken of er nog lekkere chickies zijn in de ZR
Voor mijn ogenquote:
Ik houd het allemaal niet meer bijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor mijn ogen
Kijken mag
Je gaat toch niet zeggen dat we allemaal bezet zijn? (de mannen dan)
Ik hoop dat Pandaplint komt, dan kijk ik wel voor hem
Zal ik je wingwoman dan zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik prefereer mannen. Ik dacht ik meld het even als het nog niet duidelijk was.
Hoi, heb je ooit een Muis ontmoet?quote:
Er zijn daar genoeg mooie mannen voor jequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik prefereer mannen. Ik dacht ik meld het even als het nog niet duidelijk was.
Ze draaien wel veel country muziek daar (en blues, maar dat terzijdequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi, heb je ooit een Muis ontmoet?
Tada en daar ben ik dan. Nu al een goede opening
Ver....quote:
Nee, Portugal ligt lekker om de hoekquote:
Da's nog maar voor 2,5 maand. Daarna blijf ik in Nederland tot mijn studie klaar is en wat het leven dan brengt geen idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, Portugal ligt lekker om de hoek
Kurkentrekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja da's vervelend... hoe krijg je die tampon er nu uit dan?[ afbeelding ]
Fixedquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Zou Roel dat bedoelen met zijn *plop*?
[..]![]()
[..]![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja da's vervelend... hoe krijg je die tampon er nu uit dan?[ afbeelding ]
[..]![]()
Je bent gewoon jaloers Roel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
JAAAAAAAAAAA LOWLANDS! HET. GAAT. NU. ECHT. BEGINNEN!!!!111!!5412
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef rubbereend het volgende:
best vreemd idee om nu niet in Biddinghuizen te zitten
Vind ik ook!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef rubbereend het volgende:
Hoi Mark!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef rubbereend het volgende:
Je bent op dreef vandaag Mintquote:
na 14 keer Lowlands dit jaar niet gaanquote:
Je wil de mensen hier even duidelijk maken dat ik van jou niet mocht?quote:
Neen, ik maakte slechts een ginnegapje. Ik was diegene die zei "huh? Waarom niet??quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je wil de mensen hier even duidelijk maken dat ik van jou niet mocht?
Ja, zo ver was ik ook al. Maar waarom? Mocht je niet van Minthy?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na 14 keer Lowlands dit jaar niet gaan
Even verduidelijken op deze manier voor iedereen ons de nieuwe Mark/Hanneke gaat noemenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik maakte slechts een ginnegapje. Ik was diegene die zei "huh? Waarom niet??"
Ik was wel een beetje klaar met Lowlands, mis het nu ook eigenlijk niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik ook al. Maar waarom? Mocht je niet van Minthy?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik ook al. Maar waarom? Mocht je niet van Minthy?
Hanneke staat mij ook niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Even verduidelijken op deze manier voor iedereen ons de nieuwe Mark/Hanneke gaat noemen
Duidelijk!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:54 schreef rubbereend het volgende:
Ik was wel een beetje klaar met Lowlands, mis het nu ook eigenlijk niet of nauwelijks.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:55 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Daarop heb én wil ik geen enkele invloed! Vorige week zag ik nog cheap-ass kaarten via FB maar hij wou echt niet
Onder de plak dusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:54 schreef rubbereend het volgende:
Ik was wel een beetje klaar met Lowlands, mis het nu ook eigenlijk niet of nauwelijks.
Hahaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onder de plak dus
mint heeft de broek aan
Voor mijn part gaat hij 6 x per jaar naar Lowlands, als hij zich daarbij gelukkig voelt dan ben ik ook een blij mensquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onder de plak dus
mint heeft de broek aan
Zou ik hier ook zeggen!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mijn part gaat hij 6 x per jaar naar Lowlands, als hij zich daarbij gelukkig voelt dan ben ik ook een blij mens![]()
Zolang hij maar niet van mij verwacht dat ik meega
Dat zeg ik hem zelfs recht in z'n snufferd!quote:
Veel plezier en geluk daar, geniet!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik duik weer onder
Tot later, poepjes
Hvjullie 4 ever
Dat sowiesoquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik duik weer onder
Tot later, poepjes
Hvjullie 4 ever
Dat zou toch tussen ons blijven?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat zou toch tussen ons blijven?
liever die broek uitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onder de plak dus
mint heeft de broek aan
Ik ben eerlijk geweest, rubbereend weet dat er verder niets tussen ons speelt op de naamsverlijming na.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat zou toch tussen ons blijven?
Lijm? Weet je wat heel goed plakt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk geweest, rubbereend weet dat er verder niets tussen ons speelt op de naamsverlijming na.
Ja... Loop net weer wat beter sinds afgelopen weekend, staat het volgende alweer voor de deur!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lijm? Weet je wat heel goed plakt?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Loop net weer wat beter sinds afgelopen weekend, staat het volgende alweer voor de deur!
Over kerstmis gesproken... Zou Ekdom met SR nog "Living Doll" doen? Gezien het gedoe rond Cliff Mickelson Richard...quote:
quote:
Dit is toch geen tijd, ik werd zomaar wakker om 6 uurquote:
ik heb het even gemist wat is er met Sir Cliff aan de hand?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:07 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Over kerstmis gesproken... Zou Ekdom met SR nog "Living Doll" doen? Gezien het gedoe rond Cliff Mickelson Richard...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-28790718quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb het even gemist wat is er met Sir Cliff aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |