Linke beesten zijn dat johquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot een eenhoorn, die naar regenboogjes ruikt
Mijn ogen, wat doe jequote:
Ik heb er hier nog drie in de aanbieding, eentje heeft lichte waterschade opgelopen. Advertentie staat op Marktplaats, ik bezorg aan huis.quote:
Unicorns of Doom was onze pubquiz naam, ik was de enige man van de 5 en wou er iets ruigers van maken dan Unicornsquote:
Dat hoort niet in feetback, zeemeerminnen hebben helemaal geen voeten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:57 schreef helencarol het volgende:
NWS / [NWS FeedBack] Gezellige zomer hoe plaats ik het topic daar?
Ga met de muis naar de rechterbovenhoek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:57 schreef helencarol het volgende:
NWS / [NWS FeedBack] Gezellige zomer hoe plaats ik het topic daar?
Wat een humor...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot een eenhoorn, die naar regenboogjes ruikt
Ik heb het aangevraagdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klik op de volgende link en voer daar je verdediging in.
NWS / [NWS FeedBack] Gezellige zomer
Leuk dat je dan ook meteen een fotoshoot doet voor je teampje, maar was het nou echt nodig om je zo aan te kleden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Unicorns of Doom was onze pubquiz naam, ik was de enige man van de 5 en wou er iets ruigers van maken dan Unicorns.
Wat zijn nog meer onderwerpen waar je het graag over hebt?quote:
Ik vind de meeste hier juist niet openminded omdat er een iedereen gelijk negatief reageerdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat zijn nog meer onderwerpen waar je het graag over hebt?
Fok is heel open minded, dus laat je niet tegenhouden. KLB en ONZ zijn de subfora met de meeste empathie en geduld voor niet alledaagse zaken.
Wat...een....geweldige...diss..man!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leuk dat je dan ook meteen een fotoshoot doet voor je teampje, maar was het nou echt nodig om je zo aan te kleden?[ afbeelding ]
Die sitequote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:09 schreef helencarol het volgende:
Op de nieuws site http://www.stunning-news.com staat sowieso meer nieuws dat niet goed onder de normale media terecht is gekomen. Ook dingen over MH17 bijvoorbeeld, daarom vind je de foto's die erop staan gewoon betrouwbaar
Daarom ook advies topics in KLB en ONZ te openen. Die zijn meer gewend om met vraagstukken als die van jouw om te gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:10 schreef helencarol het volgende:
[..]
Ik vind de meeste hier juist niet openminded omdat er een iedereen gelijk negatief reageerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |