Op mijn verzoek verstuurd in een bubbelenvelop om verzendkosten te drukken. Op eigen initiatief ook nog een batterij gekocht om te testen of er geen mankement met het horloge was.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik bied een authentiek Guess horloge aan waar ik helaas geen bonnetje of doosje van heb. Verder ook een donkerbruine leren riem van Freeman T Porter, maat 90/36.
Het horloge heeft een nieuwe batterij nodig en vertoont gebruiksstriemen op het bandje. Die riem ziet er nog mooi uit en is volgens mij niet of nauwelijks gedragen.
Nieuwprijs van het horloge was 150 euro. Van de riem weet ik het niet.
Van hetzelfde! Een heel net openingsbod waarna we al snel op een bevredigende prijs voor beiden uitkwamen. Vlotte communicatie en geldoverboeking. Geen opmerking over te makenquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:26 schreef Etsu het volgende:
Goede ervaring met Orion212 in dit topic V&A / [TK] Harry Potter Wizard's Edition NL, zeer zeldzame 32-disc versie.
Snelle communicatie, was geduldig toen ik even niet antwoordde en zojuist prima verpakt gekregen
User is pas enkele maanden actief, verkoopt een nieuwe telefoon voor ongeveer de helft van de huidige winkelprijs vanwege geldnood en wil het liefst via Paypal betaald worden. Ik denk dat je naar je geld kunt fluiten...quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:27 schreef mar1m het volgende:
V&A / [TK] Sony xperia E3 nieuw in doos
Ik denk dat ik ben opgelicht, ik hoop het niet maar user Bierkist heeft afgelopen week niet meer gereageerd.
2 april geld via PayPal overgemaakt . Hij zou het vorige week dinsdag verzenden . Ik zou zelfs een track en trace krijgen want hij had het dinsdag 7-4 verzonden. Maar sindsdien geen reactie meer gehad.
Zou een modje er eens naar willen kijken.
Misschien is er iets anders aan de hand met Bierkist , maar het voelt toch niet helemaal oke.
Met Paypal heb je toch kopers bescherming! Klacht indienen bij Paypal, dan wordt het geld gelijk geblokkeerd. Kan ie niet meer eten.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:56 schreef rouletteking het volgende:
[..]
User is pas enkele maanden actief, verkoopt een nieuwe telefoon voor ongeveer de helft van de huidige winkelprijs vanwege geldnood en wil het liefst via Paypal betaald worden. Ik denk dat je naar je geld kunt fluiten...
Stuur even in een PM het mail adres waar je het naar over hebt gemaakt.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:29 schreef mar1m het volgende:
Ik heb het geld als een vriend of familie overgemaakt want ik heb altijd het volste vertrouwen in Fok v&a users gehad.
En daar valt de PayPal geschillen niet onder. Dom van mij ,maar
al tientallen aankopen hier gedaan en allemaal zonder problemen.
En sinds ik voornamelijk via de IPad of Phone reageer zie ik ook niet meer hoe lang iemand lid is van Fok . Of ik moet een optie gemist hebben.
En vermaak je je met The Evil Within?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:29 schreef asabeta1 het volgende:
Goede ervaring met rene90, snel verzonden en goed verpakt zodat het spel niet beschadigd
Helaas nog geen tijd gehad om hem te spelenquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
En vermaak je je met The Evil Within?![]()
![]()
Top verkoper is deze gastquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:58 schreef Furia-Aurum het volgende:
Topervaring met Vault-Boy die mijn PS3 Slim heeft overgenomen!
Maak van mkv maar mtv.quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met mkv, pakketje snel verstuurd via Kiala dat me ook goed bevallen is.
Top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |