Ik doe hem weg omdat hij maar staat te verstoffen,
Zeer zeldzaam:
De complete Harry Potter Wizard's Collection, inclusief doos, Nederlandse editie. Onmisbaar voor de echte fan en verzamelaar van Harry Potter Collectibles. Volledig compleet, sommige stukken nog ingeseald. Altijd zorgvuldig gehanteerd waardoor alles nog als nieuw is.
Bevat:
- Harry Potter 1 - 7.2, bioscoopversie en director's cut op DVD, Bluray en wanneer beschikbaar 3D Bluray
- Vele uren aan bonusmateriaal, interviews etc.
- Slytherin lock Horcrux, geproduceerd door de Noble Collection, speciaal voor deze collectors edition
- Stoffen kaart van Hogwarts en omstreken, potion label book, catalogue of artifacts, plattegrond (in seal)
- Schetsen, prints en meer
- Certificate of authenticity
Ik heb ook de wands van Dumbledore en Harry Potter die eventueel weg mogen tegen een meerprijs van ¤50. Beide zijn van de Noble Collection, een bekende collectible fabrikant die veel vergelijkbare producten op de markt heeft gebracht.
Mailen voor meer info of meer foto's kan altijd, doe een goed bod en hij kan van jou zijn! Verzendkosten neem ik op me, of afhalen kan in
Gorinchem.
Ik weet dat de prijs erg hoog is, maar vergeleken met andere Marktplaats of Ebay aanbieders is dit nog bescheiden.
Vraagprijs:
450,-De codes voor de 'ultra-violet' of digital download versies waar ze het in de video over hebben zaten bij mij niet in de box, en na mailen hoorden die blijkbaar ook niet bij de NL editie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Orion212 op 05-04-2015 16:44:11 ]