SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Orion212 op 05-04-2015 16:44:11 ]
quote:
Nope, er zijn er in 2012 63.000 wereldwijd verkocht, en waren binnen een maand uitverkocht. Destijds gekocht bij een webshop, omdat ik in een collectible koopfase zat. Maar uiteindelijk heb ik er niet of nauwelijks naar gekeken na de eerste wauw factor. Het fanboy gehalte is wat gedaald ondertussen en ik wil er iemand anders mee blij makenquote:Op zondag 5 april 2015 15:49 schreef Etsu het volgende:
Wauw, ziet erg tof uit!
Neem aan dat ze dit niet meer maken? Hoe heb je het bemachtigd?
Dat heb je goed geraden, de box wordt in zijn geheel verkocht. Als je alleen het locket wilt zou je hier eens moeten kijken. Zelfde fabrikant als degene die bij deze set zit (en nog meer shiny props van oa HP).quote:Op zondag 5 april 2015 18:23 schreef houdjemond het volgende:
Ik weet denk ik het antwoord al maar de Horcrux verkoop je vast niet los?
Tnx voor je bod! En staat genoteerd. De films zijn in alle talen beschikbaar, inderdaad ook NL ondertiteling.quote:Op zondag 5 april 2015 18:29 schreef Etsu het volgende:
350 geboden, dan opsturen.
Vraagje: zijn die dvd's ook Nederlands ondertiteld?
quote:Op zondag 5 april 2015 22:56 schreef MeneerLogica het volgende:
Het is dat ik nu even niet lekker in m'n geld zit maar man man man, wat een prachtige collectie!
Hij is onder voorbehoud verkocht aan Etsu voor 400 excl wands, maar hij heeft niet gereageerd op mijn PM van een paar uur geleden. Ik houd je op de hoogtequote:
Ik heb hem zelf voor 249 toen op Bol gekocht maar idd, waarschijnlijk omdat er maar (relatief) zo weinig zijn gemaakt.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Echt apart te zien hoe deze box in prijs is gestegen. Toen hij net uit was zag ik hem op amazon voor 100-150 euro ofzo en heb er toen nog wel even over gedacht, maar niet gedaan. Slimme investering was het wel geweestSucces met de verkoop, erg mooie box!
Etsu neemt hem over. De wands heeft hij geen interesse in, als je wilt mag je die voor 40¤ overnemen. Laat maar even wetenquote:
Cool!quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:
Hij is er.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er blij mee, ben de komende tijd wel even zoet bezig.
Heb ik al gezegd dat je mijn beste vriend bent?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:
Hij is er.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat je mijn beste vriend bent?
Goed punt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.Maar aangezien je Johannes van mij wil afpakken, wil ik jouw beste vriend ook niet zijn.
Graagquote:
Oh.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat je mijn beste vriend bent?
Mooi dat je er blij mee bent!quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:
Hij is er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |