abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151389562
Ik doe hem weg omdat hij maar staat te verstoffen,

Zeer zeldzaam:

De complete Harry Potter Wizard's Collection, inclusief doos, Nederlandse editie. Onmisbaar voor de echte fan en verzamelaar van Harry Potter Collectibles. Volledig compleet, sommige stukken nog ingeseald. Altijd zorgvuldig gehanteerd waardoor alles nog als nieuw is.

Bevat:

- Harry Potter 1 - 7.2, bioscoopversie en director's cut op DVD, Bluray en wanneer beschikbaar 3D Bluray
- Vele uren aan bonusmateriaal, interviews etc.
- Slytherin lock Horcrux, geproduceerd door de Noble Collection, speciaal voor deze collectors edition
- Stoffen kaart van Hogwarts en omstreken, potion label book, catalogue of artifacts, plattegrond (in seal)
- Schetsen, prints en meer
- Certificate of authenticity

Ik heb ook de wands van Dumbledore en Harry Potter die eventueel weg mogen tegen een meerprijs van ¤50. Beide zijn van de Noble Collection, een bekende collectible fabrikant die veel vergelijkbare producten op de markt heeft gebracht.

Mailen voor meer info of meer foto's kan altijd, doe een goed bod en hij kan van jou zijn! Verzendkosten neem ik op me, of afhalen kan in Gorinchem.

Ik weet dat de prijs erg hoog is, maar vergeleken met andere Marktplaats of Ebay aanbieders is dit nog bescheiden.

Vraagprijs: 450,-
De codes voor de 'ultra-violet' of digital download versies waar ze het in de video over hebben zaten bij mij niet in de box, en na mailen hoorden die blijkbaar ook niet bij de NL editie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Orion212 op 05-04-2015 16:45:07 ]
pi_151389625
Wauw, ziet erg tof uit :D !

Neem aan dat ze dit niet meer maken? Hoe heb je het bemachtigd? :)
pi_151389987
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 15:49 schreef Etsu het volgende:
Wauw, ziet erg tof uit :D !

Neem aan dat ze dit niet meer maken? Hoe heb je het bemachtigd? :)
Nope, er zijn er in 2012 63.000 wereldwijd verkocht, en waren binnen een maand uitverkocht. Destijds gekocht bij een webshop, omdat ik in een collectible koopfase zat. Maar uiteindelijk heb ik er niet of nauwelijks na gekeken na de eerste wauw factor. Het fanboy gehalte is wat gedaald ondertussen en ik wil er iemand anders mee blij maken :)

Voor iedereen die wilt reageren of een bod wilt doen, in dit topic verder aub! Ik heb ze per ongeluk dubbel gepost..
pi_151390977
Wauww :9~
  Moderator zondag 5 april 2015 @ 18:21:29 #5
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_151394191
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')