Hij is op te halen in Maastricht. Hij gaat voor die prijs weg omdat ik nogal verlegen zit om een paar centen nu. Anders had hij toch maar in de kast blijven liggen. Het is idd geen super hip Qhd scherm oid maar doet wat het moet doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef manga het volgende:
Waar op te halen? Goede prijs trouwensEn interessant telefoontje, vooral door 4G. Scherm lijkt me minder mooi maar voor werk is ie wellicht handig.
Hij is zwart en ik heb geen foto maar die je wel te maken. Zal het vanavond bij thuiskomst 11 uur even doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
Welke kleur is 'ie en heb je een foto?
Ik blijf een foutmelding krijgen als ik probeer een foto up te loaden naar welke hosting site dan ook. Ik zou te weinig geheugen hebben (onmogelijk). Foto word nu dus lastig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
Welke kleur is 'ie en heb je een foto?
Nog interesse?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef manga het volgende:
Waar op te halen? Goede prijs trouwensEn interessant telefoontje, vooral door 4G. Scherm lijkt me minder mooi maar voor werk is ie wellicht handig.
Nee sorry, bedankt, Maastricht is me te verquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |