Nee, een hele bevolkingsgroep die er geen zak mee te maken hebben wegzetten als de grote bazen van ISIS is een lekkere...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Een duizenden malen onderzocht historisch feit vergelijken met een ongoing situatie. Ja goede vergelijking ook.
Erachter schuil gaat een diep gefundeerd antisemitisme. Ik zeg niet eens "wrs", lijkt me duidelijk dat dit zo is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Geen sprake van. Ze spreekt over zionisten.
Ik denk oprecht dat zij geen antisemiet is. Althans, dat blijkt nergens uit. Op z'n hoogst een antizionist.quote:
Nigger please...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Geen sprake van. Ze spreekt over zionisten.
Dit is laster.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Erachter schuil gaat een diep gefundeerd antisemitisme. Ik zeg niet eens "wrs", lijkt me duidelijk dat dit zo is.
Echt? Waar? Waar?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Jouw reactie geeft je eigen onderbuikgevoelens weer. Jouw onderbuik zegt dat het merendeel van de users hier uit een PVV-kroeg is weggeplukt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |