Bestralingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:27 schreef sneakydesert het volgende:
Waar dient die ruimtedeken voor? Zo koud is toch niet daarbinnen.
Wat ik ervan vernomen heb is dat ie ziek is en zich beschermt tegen alle vormen van straling. Vandaar die spulletjes in de brievenbus.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Is die ouwe vent anti-technologie ofzo?
Klopt inderdaad. Alleen de première week en daar keek ik al van op.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:36 schreef Amnistia het volgende:
Ik zie op de site van AMC dat het vanaf nu elke maandag een nieuwe aflevering komt..dus geen 2 per week
Ah okéquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:31 schreef Vatta het volgende:
[..]
Wat ik ervan vernomen heb is dat ie ziek is en zich beschermt tegen alle vormen van straling. Vandaar die spulletjes in de brievenbus.
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:45 schreef sneakydesert het volgende:
Aflevering was weer leuk. Ben benieuwd of Saul in the game gaat
Wat ik dan weer niet begrijp, die gasten hadden geen cent te makken en Saul had het over 1,5 miljoen? Samen met die Nachoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:45 schreef sneakydesert het volgende:
Aflevering was weer leuk. Ben benieuwd of Saul in the game gaat
Ja even Spoileren aub?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet begrijp, die gasten hadden geen cent te makken en Saul had het over 1,5 miljoen? Samen met die Nacho
Ja is gewoon normaal hoor. Zo moeilijk is het niet.quote:
Zoals in ieder ander topic waar iemand komt janken over spoilers, kom hier dan niet als je niet bij bent met kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is gewoon normaal hoor. Zo moeilijk is het niet.
deze topic nog welquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:59 schreef Vatta het volgende:
[..]
Even niet in deze topic komen voordat je de nieuwe episode gezien hebt a.u.b
De aflevering is anders toch al gewoon geweestquote:
Je weet dat de nieuwe ep online is, je weet dat we die hier bespreken. Zeur dan niet over spoilers.quote:
Dat ging over dat andere duo (wiens belangen hij wilde behartigen maar uiteindelijk bij zijn concurrent binnen zag lopen). Kettleman ofzo.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet begrijp, die gasten hadden geen cent te makken en Saul had het over 1,5 miljoen? Samen met die Nacho
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:04 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Dat ging over dat andere duo (wiens belangen hij wilde behartigen maar uiteindelijk bij zijn concurrent binnen zag lopen). Kettleman ofzo.
http://www.stralingsadvie(...)g_en_gezondheid.htmlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:13 schreef golfer het volgende:
Tweede afelevering ook weer gezien. Mooi die onderhandelingen in de woestijn.![]()
En die Chuck die is weggelopen uit The Truth of BNW. Geen alu-hoedje, maar een hele deken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |