Ook een mooi lijstje jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef Donderjagers het volgende:
Diablo 3 - Destiny - The Crew - GTA V - Evolved - Hardline - Battlefront 3
hoe is dat jammer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Sodapoppin het volgende:
Norman Reedus in Silent Hill ?beetje jammer weer
Mijn to-buy lijstje zover;
GTAV - Minecraft - Diablo3 - Hotline Miami 2 - LittleBigPlanet3 - Driveclub - FIFA15
legoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Voor mij:
Batman: Arkham Knight
LEGO Batman 3
Evolve
GTA V
Far Cry 4
The Order
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef LinQ het volgende:
Ik zat even op twitch naar iemand te kijken die die P.T. teaser aan het spelen was. Vind het maar wazig.Iemand had het toevallig gehaald op die manier, maar er zit niet echt logica achter inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat even op twitch naar iemand te kijken die die P.T. teaser aan het spelen was. Vind het maar wazig.ja dat vind ik ook vaag, en die geestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze teaser gametechnisch ook maar iets te maken heeft met de uiteindelijke game.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef LinQ het volgende:
Ok geen game voor mij dusHou wel van een beetje logica
Ik zat even op twitch naar iemand te kijken die die P.T. teaser aan het spelen was. Vind het maar wazig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na 2 uur naar dingen staren gister is die kut telefoon nogsteeds niet afgegaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:49 schreef Cikx het volgende:
Dragon Age Inquisition - Destiny - Diablo 3
[..]
Iemand had het toevallig gehaald op die manier, maar er zit niet echt logica achter inderdaad.
die code over de radio is iig hex voor blauw
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik vind het best wel tof eigenlijk... Mooi werkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef RRuben het volgende:
Allebei m'n controllers nu geverfd![]()
[ afbeelding ]
thanksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het best wel tof eigenlijk... Mooi werk
Zo, mooi gedaan man!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zolang je amerikaanse account op je PS4 staat kan je het met je NLse account spelen. Je kunt online Amerikaanse PSN kaarten kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:09 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe koop ik uit de US store en is het dan ook speelbaar op mijn nederlandse account? Prijsverschil van diablo uit nederlandse en us store is ¤69.99 - ¤45
Gewoon kopen, onder je US account je ps4 primair maken en je kan hem onder je NL account spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:09 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe koop ik uit de US store en is het dan ook speelbaar op mijn nederlandse account? Prijsverschil van diablo uit nederlandse en us store is ¤69.99 - ¤45
Dat vraag ik me wel af idd... en of je dan online coop kan doen met vrienden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef Cikx het volgende:
Kun je dan wel gewoon op de EU servers spelen? Want mensen op de US en EU servers kunnen niet samen spelen volgens mij.
Ja hij switched naar waar je account is geregistreerd en waarschijnlijk waar je je bevind.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef Cikx het volgende:
Kun je dan wel gewoon op de EU servers spelen? Want mensen op de US en EU servers kunnen niet samen spelen volgens mij.
Topquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja hij switched naar waar je account is geregistreerd en waarschijnlijk waar je je bevind.
Zou spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef Donderjagers het volgende:
Playstation Live: Surgeon Simulatorx 1000
Wacht nou maar tot vanavond, dat is nog helemaal niet zeker natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:15 schreef LeaderRoel het volgende:
METAL GEAR SOLID V KOMT Q4 2014
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zo, mooi gedaan man!
Heb je een guide gevolgd? En zo ja, kun je die linken![]()
Tof, bedankt!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ja ik heb een paar youtube filmpjes gebruikt:
- Hoe de controller uit elkaar moet: - Hoe je een patroontje kan verfen: - Hoe je uberhaupt moet verfen () :
En verder heb ik nog de achterkant van de spuitbus (Gamma zijdeglans) gebruikt om te kijken hoelang het moet drogen, hoeveel lagen etc..
Teveel om op te noemenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Che_ het volgende:
Gisteren was die Sony presentatie toch?
Wat waren de belangrijke aankondigingen / mededelingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Until Dawnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik gemist heb, waar waren die Sony teasers nu uiteindleijk van?
wat kost die laatste ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef Sodapoppin het volgende:
Surgeon Simulator en Hohokum in de store nu![]()
Hmm das 60cent goedkoper dan in de usa (heb daar geen PS+quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Hohokum 12,99 en 10,39 met PS+ en Surgeon 10,99 en met PS+ 8.79. Heb ze beiden maar gehaald
Wat kosten ze op de US store met PSplus? Heb een maandje PS plus aangeschaft om Injustice goedkoop te kunnen halen toen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm das 60cent goedkoper dan in de usa (heb daar geen PS+)
mss maar ff zn 2dagen code aanschaffen en dan kopen
Godverdomme, diablo 3 en hotline miami 2 op een dag terwijl ik nog met Fez, Rogue legacy en TLOU bezig benquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:52 schreef Sodapoppin het volgende:
Hotline Miami 2 ook op 19 augustus, OMG![]()
![]()
![]()
Is echt een aparte markt ...die games. Ik kan er werkelijk waar helemaal niks meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:59 schreef Drankster het volgende:
Dynasty Warriors 8 Complete Edition is net uit, Warriors Orochi 3 Ultimate komt op 2 september en op 24 oktober komt Samurai Warriors 4.
Koei, wtf doe je me aan.![]()
Diablo & Destiny... ben je wel even zoetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:26 schreef RRuben het volgende:
Er zijn echt te weinig games man, ze moeten eens beginnen met grotere tietels uit te brengen. Verveel me dood
Dat is te mainstream. Daar kan je niet mee aankomen bij de Starbucks als je die spellen gaat porten naar je MacBook. En het kleurt niet bij de geruite alternatieve kleuren overhemden. Indiegames wel...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:26 schreef RRuben het volgende:
Er zijn echt te weinig games man, ze moeten eens beginnen met grotere tietels uit te brengen. Verveel me dood
alleen destiny, diablo nooit gespeeld maar ook niet mijn dingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:28 schreef Retarded het volgende:
[..]
Diablo & Destiny... ben je wel even zoet
Ik heb hetzelfde. Mis ook een end game bij Diablo, het is nu lvlen tot max, vervolgens gear zoeken voor je character. Maar als je eenmaal goeie gear hebt is er eigenlijk niks meer...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:36 schreef jackson het volgende:
Diablo, heb het helaas al kapot gespeeld op mijn PC en zie weinig reden weer te beginnen op mijn PS4. Iemand eerder multiplayer gespeeld op een console? Werkt dat net zo prettig als op de PC?
Ook dat, alhoewel er "altijd" wel upgrades zijn die je nog wil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:42 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Mis ook een end game bij Diablo, het is nu lvlen tot max, vervolgens gear zoeken voor je character. Maar als je eenmaal goeie gear hebt is er eigenlijk niks meer...
Ja da's waar, of andere builds. Maar het heeft eigenlijk geen nutquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook dat, alhoewel er "altijd" wel upgrades zijn die je nog wil.
Ga voorlopig alleen voor Fifa 15. Ben ook niet zo'n die-hard gamer als vele hier. Heb MLB the show ook nog liggen, maar dat is een beetje een miskoop. Speelt niet echt lekker vind ik.
quote:Xbox boss Phil Spencer has confirmed to Eurogamer that Microsoft's controversial exclusivity deal for Rise of the Tomb Raider "has a duration".
However, he declined to confirm how long that duration is set for.
Last night, during its Gamescom press conference, Microsoft and Square Enix made the surprise announcement that Rise of the Tomb Raider would launch holiday 2015 exclusively on Xbox. That, Spencer confirmed, means Xbox One and Xbox 360.
Er waren er hier zat die dachten dat ie helemaal exclusief zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind PES 2015 er zowaar beter uit zien dan Fifa 15.
Maar, eerst zelf beiden spelen voordat ik een echt oordeel kan geven natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar, eerst zelf beiden spelen voordat ik een echt oordeel kan geven natuurlijk.
Juist niet, PES ziet er meer uit als een voetbalwedstrijd dan Fifa, in mijn ogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
[..]FIFA is veel realistischer als PES. PES
Dat zal het zijn. FIFA heeft ook veeel meer opties. FUT betere carrieré mode etc. PES ziet er erg raar uit. Die spelers bewegen niet echt soepel en bij FIFA wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, PES ziet er meer uit als een voetbalwedstrijd dan Fifa, in mijn ogen.
Maar, misschien komt dat wel omdat ik in de Galgenwaard naar voetbal kijk.
Ja , dat is bijna onmogelijk. Of Microsoft moet zo gigantisch veel geld hebben betaald. Square was al niet tevreden met de vorige sales van Tomb Raider, terwijl hij in 1maand tijd meer dan 3miljoen keer verkocht wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er waren er hier zat die dachten dat ie helemaal exclusief zou zijn.
Opties, FUT e.d. bedoelde ik niet he, het ging me nu even puur om de wedstrijd zelf.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. FIFA heeft ook veeel meer opties. FUT betere carrieré mode etc. PES ziet er erg raar uit. Die spelers bewegen niet echt soepel en bij FIFA wel.
Ja oke het is jou mening. Maar ik weet zeker dat FIFA 15 leuker zou zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Opties, FUT e.d. bedoelde ik niet he, het ging me nu even puur om de wedstrijd zelf.
Ik vind de animaties van PES 2015 zoals je in het filmpje eerder geplaatst kunt zien beter dan de animaties van Fifa 14 (die ik als laatste heb gespeeld, op de PS4)
En dat is jouw mening.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja oke het is jou mening. Maar ik weet zeker dat FIFA 15 leuker zou zijn.
Hoop stiekem hetzelfde voor Bayonetta 2, die zou Wii U exclusive zijn.... wie heeft zo'n ding in the first place! Anyweg, ik vond deel 1 echt zalig maar de port van x360 naar ps3 was om te huilen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:09 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja , dat is bijna onmogelijk. Of Microsoft moet zo gigantisch veel geld hebben betaald. Square was al niet tevreden met de vorige sales van Tomb Raider, terwijl hij in 1maand tijd meer dan 3miljoen keer verkocht was. Als je het dan op 1 platform uitbrengt zal het aantal nog lager zijn.
Galgenwaard, veel geweest ook... Prima sfeer, het voetbal wat minder de laatste twee jaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, PES ziet er meer uit als een voetbalwedstrijd dan Fifa, in mijn ogen.
Maar, misschien komt dat wel omdat ik in de Galgenwaard naar voetbal kijk.
De nieuwe PES heeft wel een soort FUT nu geloof ik, weet even niet meer hoe 't heet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Galgenwaard, veel geweest ook... Prima sfeer, het voetbal wat minder de laatste twee jaar.
Ik speel eigenlijk alleen FUT en coop, en dat is naar tevredenheid met Fifa. Zou eigenlijk niet weten op PES er mogelijk aan kan tippen.
Een grote eenogige slang (huehue) besturen met allemaal vrolijk gekleurde mannetjes op je rug.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef Jimbo het volgende:
maar, wat is nou het doel van hohokum ?
Check je DM effequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef Sodapoppin het volgende:
Surgeon Simulator en Hohokum in de store nu![]()
maar, waarom wil ik dit spelen, en moet je dingen verzamelen of gewoon met je slang spelen tot er confetti uit komt /quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een grote eenogige slang (huehue) besturen met allemaal vrolijk gekleurde mannetjes op je rug.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar, waarom wil ik dit spelen, en moet je dingen verzamelen of gewoon met je slang spelen tot er confetti uit komt /
sterktequote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik gniffelde en stikte ongepast in mijn banaan
Maar geen idee, is de boodschap die je hieruit kan halen.
Ach, het zal wel een keer op PS+ verschijnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sterkte
Maar ja, wil deze game al sinds ik hem zag, maar geen idee wat je moet doen!
maar ik denk dat ik het nu wilquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach, het zal wel een keer op PS+ verschijnen.
Haha prachtig.quote:
Zeer blij meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Rise of the Tomb Raider Isn't Really An 'Xbox Exclusive'
Dit is de reden waarom ik geen creditcard meer hebquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha prachtig.
Ik zie je al naar je scherm staren, geen idee hebbende wat er gaande is of waar je naar kijkt, maar in je hoofd groeit langzaam het idee: '.... ik wil dit. En ik wil het nu.'
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeer blij mee
AC:Rogue is trouwens ook slecht hoor![]()
Precies dezelfde game als Black Flag maar dan een ander "verhaal"
Netjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ]
Was de 2de reactie op de front-page van mij. Dat dit wel tijdelijk moet zijn. Al die Xbox fanboys meteen downvoten, leuk hé elkaar niks gunnenquote:
ik gun ze wel iets, maar als ik dat hier zet heb ik weer een ban te pakkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Was de 2de reactie op de front-page van mij. Dat dit wel tijdelijk moet zijn. Al die Xbox fanboys meteen downvoten, leuk hé elkaar niks gunnen. Het was ook niet logisch. Te veel verkopen lopen ze dan mis. Tevens, de woorden waren echt zo voorzichtig uitgekozen dat je er aan kon merken dat het tijdelijk was.
Maar nee, iedereen schreeuwt meteen moord en brand. Dit is al zo vaak gebeurt. Ryse en Dead Rising zijn ook maar een paar recente voorbeelden (die komen ook nog wel naar de PS4 waarschijnlijk)
dat geldt voor elke AC hoewel ik mij met Black Flag zeker vermaakt heb (alleen deel 1 gespeeld)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeer blij mee
AC:Rogue is trouwens ook slecht hoor![]()
Precies dezelfde game als Black Flag maar dan een ander "verhaal"
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik gun ze wel iets, maar als ik dat hier zet heb ik weer een ban te pakken![]()
![]()
Maar Rogue is gewoon Black Flag met een ander verhaal! Moet je maar een gameplay vid bekijken dan snap je wat ik bedoelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
dat geldt voor elke AC hoewel ik mij met Black Flag zeker vermaakt heb (alleen deel 1 gespeeld)
Ja achja, mensen kopen het toch wel. Lekker makkelijk cashen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Maar Rogue is gewoon Black Flag met een ander verhaal! Moet je maar een gameplay vid bekijken dan snap je wat ik bedoel
Ik denk dat ik het zelf ook wel meenem hoor vind de games meestal gewoon leukquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja achja, mensen kopen het toch wel. Lekker makkelijk cashen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik vind het wel een leuk spelletje, gewoon hersenloos rondzwemmen (dat doet sperma toch?) en leuke kleurtjes en poppetjes
leef de leven
Sperma zwemt niet doelloos rond, maar is juist een van de beste voorbeelden van doelgerichtheid die de mensheid kent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:21 schreef RRuben het volgende:
Net even Hohokum gespeeld, het doel is al je vriendjes vinden ik vind het wel een leuk spelletje, gewoon hersenloos rondzwemmen (dat doet sperma toch?) en leuke kleurtjes en poppetjes
wonder boven wonder dat deze zaadcel de voorselectie al gehaald heeftquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sperma zwemt niet doelloos rond, maar is juist een van de beste voorbeelden van doelgerichtheid die de mensheid kent.
Jij bent er nu bijvoorbeeld omdat die zaadcel waaruit jij geboren bent het net iets beter deed dan zijn 100+ miljoen collega's tijdens dezelfde lozing.
Maar ik dwaal van het topic af
ik zei 'hersenloos rondzwemmen'. En for your information sperma heeft geen hersenenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sperma zwemt niet doelloos rond, maar is juist een van de beste voorbeelden van doelgerichtheid die de mensheid kent.
Jij bent er nu bijvoorbeeld omdat die zaadcel waaruit jij geboren bent het net iets beter deed dan zijn 100+ miljoen collega's tijdens dezelfde lozing.
Maar ik dwaal van het topic af
slechte trol is trolquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:57 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik zei 'hersenloos rondzwemmen'. En for your information sperma heeft geen hersenenIk vind het knap dat jij ook 'gewonnen' hebt
nice! nu alleen nog X1 pookjes and you're setquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ]
Wat komt er over een uurtje?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef VulpX het volgende:
Hohokum staat in de download...
Trouwens, nog iets meer dan een uurtje.. Spring aan boord!![]()
[ afbeelding ]
Bij IGN geloof ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is er ergens nog een schema van wat er op Gamescom is
ja ik zat er nog aan te denk, maar ik wacht gewoon totdat deze sticks helemaal kapot zijn, zijn alleen een beetje glad. Gaat nog makkelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
nice! nu alleen nog X1 pookjes and you're set
Auw. Anders even een zenmomentje en dan opnieuw proberen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zit nu bijna al een uur mijzelf stuk te bijten bij die eerste Bloater op Grounded.
Gloeiende tandjes, controller gaat nog net niet doormidden![]()
![]()
MGSV komt naar de PC...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:45 schreef LeaderRoel het volgende:
HET GAAT BIJNA BEGINNEN
Metal Gear Solid V event gepresenteerd door de Doritos Pope
[ afbeelding ]
Ja ik zag net dat het naar Steam komt, best vetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
MGSV komt naar de PC...
Geen grapje btw.
Denk het niet, dat zou teveel werk zijn. MGSV gaat makkelijker omdat het natuurlijk op dezelfde architectuur is gebouwd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja ik zag net dat het naar Steam komt, best vet
Misschien de overige games nu ook?
Ja klopt, Metal Gear Rising was dacht ik ook op de FOX-engine gebouwd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:50 schreef VulpX het volgende:
[..]
Denk het niet, dat zou teveel werk zijn. MGSV gaat makkelijker omdat het natuurlijk op dezelfde architectuur is gebouwd.
Nee Rising zou op de FOX engine gebouwd worden, maar toen Platinum de game overnam ging dat van de baan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja klopt, Metal Gear Rising was dacht ik ook op de FOX-engine gebouwd.
Wel leuk om met een Steam Sale te kopen denk ik
Ach ja als PC en PS4 gamer vind ik het cool dat Metal Gear nu ook op Steam komtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:53 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nee Rising zou op de FOX engine gebouwd worden, maar toen Platinum de game overnam ging dat van de baan.
Ik ga de game nu sowieso dubbel krijgenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ach ja als PC en PS4 gamer vind ik het cool dat Metal Gear nu ook op Steam komt
Denk niet dat een MGS game heel veel gemod zou worden. Enige verschil is waarschijnlijk de framerate.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik ga de game nu sowieso dubbel krijgenGrote kans dat de PC versie wat later komt. Dus eerst even lekker genieten op de PS4, en dan wat later volle PC glorie + mods
We hebben het over mods die de spelers zelf makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Denk niet dat een MGS game heel veel gemod zou worden. Enige verschil is waarschijnlijk de framerate.
En de resolutie, en de textures, en de draw distance... De framerate is al 60.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Denk niet dat een MGS game heel veel gemod zou worden. Enige verschil is waarschijnlijk de framerate.
PES 15 ziet er super uit, hopelijk speelt het beter én soepeler dan PES 14.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
is allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:06 schreef Rossdale het volgende:
Misschien omdat het een japanner is
je bent wel lekker bezigquote:
Dat snap ik, ik mod zelf ook hier en daar. Maar we gaan het zien, ik zal het niet erg vinden in ieder gevalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
We hebben het over mods die de spelers zelf maken
Vooral als het volledige met Steam geīntegreerd wordt kan je heel makkelijk mods installeren met behulp van de Steam Workshop
En toch kan ik me niet voorstellen dat het zo tof gaat zijn om doelloos rond te vliegen in de ruimte.twitter:GKBoris twitterde op woensdag 13-08-2014 om 17:16:14Ik heb zojuist de meest indrukwekkende presentatie van een videogame gezien uit mijn carričre #nomanssky #hellogames #simulationtheory #GKGC reageer retweet
oh bij mij is die prima, op medium dat welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:22 schreef Disker91 het volgende:
Man wat is die Twitch kwaliteit om te huilen.
zou hun kut nou ook horizontaal zitten?quote:
boris is dan ook niet echt iemand om een voorbeeld aan te nemenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:17 schreef Cikx het volgende:
En toch kan ik me niet voorstellen dat het zo tof gaat zijn om doelloos rond te vliegen in de ruimte.twitter:GKBoris twitterde op woensdag 13-08-2014 om 17:16:14Ik heb zojuist de meest indrukwekkende presentatie van een videogame gezien uit mijn carričre #nomanssky #hellogames #simulationtheory #GKGC reageer retweet
mensen uitschelden, bijdehand doen, racisme, wil je dat ik door ga?quote:
Ik mis het probleem ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mensen uitschelden, bijdehand doen, racisme, wil je dat ik door ga?
zijn er weer octopussen gespot ?quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou hun kut nou ook horizontaal zitten?![]()
uitschelden, oke. Maar racisme en bijdehand doen... ik heb wat gemist volgens mijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mensen uitschelden, bijdehand doen, racisme, wil je dat ik door ga?
dat verbaasd me nietsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
uitschelden, oke. Maar racisme en bijdehand doen... ik heb wat gemist volgens mij
Geen MGS gespeeld dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:34 schreef RRuben het volgende:
Ik vind het nog best veel op Red dead redemption lijker. Die omgeving dan. Voor de rest vind ik het allemaal veel te onrealistisch. Mensen die bewusteloos raken doordat ze over een paardendrol rijden en mensen/dieren/etc. de lucht in sturen met een ballon...![]()
ohja bijna vergeten;DEkartonnen doos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit Metal Gear gespeeld hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:34 schreef RRuben het volgende:
Ik vind het nog best veel op Red dead redemption lijken. Die omgeving dan. Voor de rest vind ik het allemaal veels te onrealistisch. Mensen die bewusteloos raken doordat ze over een paardendrol rijden en mensen/dieren/etc. de lucht in sturen met een ballon...![]()
ohja bijna vergeten; DE kartonnen doos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo te zien heb je nog nooit een MGS game gespeeldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:34 schreef RRuben het volgende:
Ik vind het nog best veel op Red dead redemption lijken. Die omgeving dan. Voor de rest vind ik het allemaal veels te onrealistisch. Mensen die bewusteloos raken doordat ze over een paardendrol rijden en mensen/dieren/etc. de lucht in sturen met een ballon...![]()
ohja bijna vergeten; DE kartonnen doos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de beste gameseries aller tijden overslaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:36 schreef RRuben het volgende:
[..]
klopt, en ga ik ook niet doen ook
Voor mij dé bestequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:37 schreef VulpX het volgende:
[..]
Een van de beste gameseries aller tijden overslaan
nou ik vind het niet grappig, sorry, smaken verschillen. Ga haten omdat mijn smaak anders isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Zo te zien heb je nog nooit een MGS game gespeeld
Het is veel Japanse humor, niet alles zo serieus nemen man...
haiquote:
nee niet HALquote:
Ik denk alleen dat David Hayter in een cameo voorkomt waarbij Solid Snake op het einde Outer Heaven gaat infiltreren ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:44 schreef Disker91 het volgende:
Hai? David Haiter= David Hayter confirmed!!
Met de ultieme trol van gaming durf ik niks meer te verwachtenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:45 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat David Hayter in een cameo voorkomt waarbij Solid Snake op het einde Outer Heaven gaat infiltreren ofzo
#Team A!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:45 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat David Hayter in een cameo voorkomt waarbij Solid Snake op het einde Outer Heaven gaat infiltreren ofzo
Ik vind Kiefer Sutherland een goeie keuze voor Big Bossquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:47 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Met de ultieme trol van gaming durf ik niks meer te verwachten
Bedoel dat je met Kojima nooit weet wat hij nu weer uit zijn mouw haalt. Mij maakt het niet veel uit wie de stem was/is van Bigg Boss. Durf niet veel te voorspellen over het verhaal. Of wat zijn gedachte erachter is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:48 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik vind Kiefer Sutherland een goeie keuze voor Big Boss
Solid Snake en Big Boss zijn totaal ander personages, dus om nog dezelfde voice actor te gebruiken vind ik niet echt logisch. Als Solid Snake nog terugkeert in deze of een andere game zal David Hayter nog wel terugkomen denk ik
Nog niet gezien, beter dan Watch_Dogs mag ik hopen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:57 schreef VulpX het volgende:
Oeh dat base infiltreren van een andere speler is best vet.
Heel anders. Kijk het maar gewoon.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nog niet gezien, beter dan Watch_Dogs mag ik hopen?
Ja ben naar Q&A aan het kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:06 schreef VulpX het volgende:
[..]
Heel anders. Kijk het maar gewoon.
Die is klaar. En nu komt Philent Thil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja ben naar Q&A aan het kijken
Ze lieten net een mooi stuk gameplay zien, MGSV was bevestigd voor Steam en daarna een Q&A met persoonlijke vragen aan Kojima. Niet veel bijzonders verderquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:07 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb alleen de eerste MGS gespeeld op de psx![]()
Verder heb ik het begin gemist en volg ik dit helemaal niet met dat japans erdoor
Ok later even stukje terug kijken danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:10 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze lieten net een mooi stuk gameplay zien, MGSV was bevestigd voor Steam en daarna een Q&A met persoonlijke vragen aan Kojima. Niet veel bijzonders verder
Misschien zo nog, je weet het nooit met Kojimaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:13 schreef VulpX het volgende:
Ja ok, ik ben er klaar mee. Niets aan Metal Gear gerelateerd meer.
Was ook niet eng, maar de sfeer en dergelijke was gewoon goed neergezet (IMO). Alleen die jump-scare kan je even pakken.quote:
ik was meer gefrustreerd omdat ik niet wist wat ik moest doen dan dat de jumpscares me pakte. Ik was allang blij dat er eindelijk wat gebeurdequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Probleem was je weet dat het komt... Maar wanneer en hoe
when it is donequote:
Oh dan zat ik niet op te lettenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een uur geleden gezegd
nou, geef eens een datumquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een uur geleden gezegd
Alles met die baloons transporteren naar Mother Basequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef donald_dick het volgende:
Nou, wat hebben we geleerd:
Peerten kunnen poepen
Geitjes kunnen slapen en getransporteerd worden naar Mother Base
De AI wordt aangetrokken tot dozen
Je kan heli's opblazen
En de game komt ergens tussen laatste kwartaal 2014 en laatste kwartaal 2015
Alleen al Tactical Horseshit Action maakt dit gewoon de GOTG.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:37 schreef donald_dick het volgende:
Nou, wat hebben we geleerd:
Peerten kunnen poepen
Geitjes kunnen slapen en getransporteerd worden naar Mother Base
De AI wordt aangetrokken tot dozen
Je kan heli's opblazen
En de game komt ergens tussen laatste kwartaal 2014 en laatste kwartaal 2015
Geen verassing toch? MGS games zijn vaak heel gedetailleerd en accuraat als het om militare wapens, items en voertuigen gaat. MGS: Peace Walker had dit systeem ook al.quote:
ja is moeilijk jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Sodapoppin het volgende:
Ingewikkeld dat Surgeon Simulator manik krijg niet eens de borstkas open om vervolgens een hartoperatie te doen
Precies ditquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb ongeveer 1,5 uur Hohokum gespeeld en het enige minpunt dat ik kan aanmerken is de laadtijd tussen levels (en het wegvallen van de muziek). Anders dan dat een prachtige game, waar je zelf ontdekt wat je moet doen en wat je kan doen. De muziek is awesome, het spel geeft je af en toe duidelijke hints, zonder dat alles voorgekauwd wordt. Het is gewoon echt een ervaring a la Journey, Flow of Flower.
Is ook niet heel makkelijk. Maar als je het een paar keer doet is het zo gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:50 schreef Sodapoppin het volgende:
Ingewikkeld dat Surgeon Simulator manik krijg niet eens de borstkas open om vervolgens een hartoperatie te doen
thats what she saidquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Is ook niet heel makkelijk. Maar als je het een paar keer doet is het zo gedaan.
ja want daar is geen plek meer voor naast de 1908 andere wapens en items natuurlijk !quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:25 schreef LinQ het volgende:
Ik dacht serieus dat die stickers op de doos in MGS een geintje was. MGS is natuurlijk niet op alle fronten de meest realistische game, maar dit vind ik toch wel echt idiootHet is natuurlijk optioneel, je kon die stickers door je R&D afdeling in je Motherbase laten ontwikkelen volgens mij, dus ik hoef het gelukkig niet te gebruiken. Dat ga ik dus ook niet doen, gewoon de originele doos zonder stickers
Wat trouwens ook al idioot is want die tovert hij ook uit zijn broekzak, maar daar kan ik mij dan nog overheen zetten
+ 500 luchtballonnen om de baddies naar je base te sturenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want daar is geen plek meer voor naast de 1908 andere wapens en items natuurlijk !
Wat is er eigenlijk zo leuk ook Minecraft? Ik heb het proberen te spelen. Maar ik vond het kinderachtig en geen kut aan. Wat zie ik niet wat vele wel zien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:36 schreef Sodapoppin het volgende:
Al meer bekend wanneer Minecraft nou eigenlijk uitkomt op de ps4 ?
welk stukje mis je nog ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:01 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje over P.T.: ik ben in dat stuk dat je die foto die aan de muur hangt compleet moet maken. Maar ik kan het laatste stukje niet vinden. Iemand die me kan verder kan helpen?
Het stukje waar het grootste gedeelte van haar gezicht opstaat. Ik heb er twee op de grond voor de foto gevonden en eentje op de grond bij dat andere kastje (waar de telefoon ligt).quote:
Waarschijnlijk speelde jij vroeger met Playmobil i.p.v. Lego.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo leuk ook Minecraft? Ik heb het proberen te spelen. Maar ik vond het kinderachtig en geen kut aan. Wat zie ik niet wat vele wel zien?
Moet ik het misschien even de tijd geven?
Ik met Lego, maar ik zie het ook echt niet in, de aantrekkingskracht van die ongein.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:33 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk speelde jij vroeger met Playmobil i.p.v. Lego.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:01 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje over P.T.: ik ben in dat stuk dat je die foto die aan de muur hangt compleet moet maken. Maar ik kan het laatste stukje niet vinden. Iemand die me kan verder kan helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:34 schreef Cikx het volgende:
[..]Thnx, even kijken. Wat bedoel je met 'in het menu'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:37 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thnx, even kijken. Wat bedoel je met 'in het menu'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]Dank je, even proberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem al, ging de deur ook open maar vervolgens ontbreekt er weer een stukje (beetje rechtsboven, gedeelte van het haar) Waar haal ik die nou weer vandaan?![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef Bolters het volgende:
[..]succes met t volgende stuk alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem al, ging de deur ook open maar vervolgens ontbreekt er weer een stukje (beetje rechtsboven, gedeelte van het haar) Waar haal ik die nou weer vandaan?
als t je gelukt is hoor ik het graag![]()
Jij hebt hem ook niet begrijp ik?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
succes met t volgende stuk alvast.
als t je gelukt is hoor ik het graag![]()
nja ik heb t opgegeven. zat 2 uur te kutten met t volgende stuk (telfoon dit dat bla bla ren ren)quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:52 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook niet begrijp ik?
Haha, ik haat dat zoeken ook. Dan stop ik er ook maar meequote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja ik heb t opgegeven. zat 2 uur te kutten met t volgende stuk (telfoon dit dat bla bla ren ren)
en toen was t 1:30 en ik had echt geen zin meer en wou slapen.
gewoon doorgaan joh, t is niet of je nu moet werken of ietsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:53 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haha, ik haat dat zoeken ook. Dan stop ik er ook maar mee
Eigenlijk welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon doorgaan joh, t is niet of je nu moet werken of iets
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Eigenlijk weldat ontbrekende stuk is raar, heb je t wel gepakt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, pakken deed ik dus door op R3 te drukken en dan komt er steeds zo'n soort Latijnse zin ofzo in het scherm. Dus ik had alle stukken ja. Maar nu ontbreekt er weer een stuk rechtsboven (net voor de rand).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat ontbrekende stuk is raar, heb je t wel gepakt ?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:19 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nou, pakken deed ik dus door op R3 te drukken en dan komt er steeds zo'n soort Latijnse zin ofzo in het scherm. Dus ik had alle stukken ja. Maar nu ontbreekt er weer een stuk rechtsboven (net voor de rand).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]Echt heel vaag, want ik weet zeker dat ik die gepakt heb en dat er toen ook zo'n zin kwam te staan. Pakken is inzoomen met R3 toch? Dat moet ook wel, want zo heb ik de anderen ook gepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Echt heel vaag, want ik weet zeker dat ik die gepakt heb en dat er toen ook zo'n zin kwam te staan. Pakken is inzoomen met R3 toch? Dat moet ook wel, want zo heb ik de anderen ook gepakt
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
kijk voor de zekerheid eens of ie er nog ligt ?Ga het nu gelijk even proberen, terug in 10 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dank je voor de moeite!)
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
kijk voor de zekerheid eens of ie er nog ligt ?Het is niet het stukje rechtsboven, maar wat daar net linksonder van zit. Dus haar rechteroog ontbreekt en een gedeelte van haar haren. En ik zie niks meer bij die badkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:36 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb op options geklikt en toen op R3, toen kwam er idd zo'n zin te staan en had ik er een stukje bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik heb op options geklikt en toen op R3, toen kwam er idd zo'n zin te staan en had ik er een stukje bij
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:39 schreef Bolters het volgende:
[..]dan heb ik echt geen idee meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:41 schreef Bolters het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou voor Fusion gaan, de Deluxe Edition is het in mijn ogen niet waard omdat er duizenden user-courses zijn die je kunt spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:41 schreef Shadeauw het volgende:
Trials Fusion of Trials Fusion Deluxe Edition kopen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:43 schreef Bolters het volgende:
[..]volgens mij niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik zou voor Fusion gaan, de Deluxe Edition is het in mijn ogen niet waard omdat er duizenden user-courses zijn die je kunt spelen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:44 schreef Bolters het volgende:
[..]
Heb hem, bij de trap idd. Moest ff opnieuw opstarten en toen was de deur open.
voor dat geld heb ik hem liever van marktplaats af, dan kan je hem weer verkopen voor t zelfde geld als ie tegen valtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:10 schreef Bolters het volgende:
Iemand een idee of die 'demo' van Metal Gear Solid 15 euro waard is (actieprijs vanwege zomerkorting)?
Ja nou ja, 15 euro is niet veel geld natuurlijk. Althans, voor zo'n bedrag ben ik niet bezig met doorverkopen iig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor dat geld heb ik hem liever van marktplaats af, dan kan je hem weer verkopen voor t zelfde geld als ie tegen valt
nu dlna nogquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
XB1 krijgt waarschijnlijk direct ondersteuning met het afspelen van o.a mkv bestanden.
Maar PS4 nog niet.
Waarom is dat belangrijk dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
XB1 krijgt waarschijnlijk direct ondersteuning met het afspelen van o.a mkv bestanden.
Maar PS4 nog niet.
Johquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:13 schreef Idanue het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk dan?
Iedere simpele mediaspeler kan dat afspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |