Ook een mooi lijstje jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef Donderjagers het volgende:
Diablo 3 - Destiny - The Crew - GTA V - Evolved - Hardline - Battlefront 3
hoe is dat jammer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Sodapoppin het volgende:
Norman Reedus in Silent Hill ?beetje jammer weer
Mijn to-buy lijstje zover;
GTAV - Minecraft - Diablo3 - Hotline Miami 2 - LittleBigPlanet3 - Driveclub - FIFA15
legoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Voor mij:
Batman: Arkham Knight
LEGO Batman 3
Evolve
GTA V
Far Cry 4
The Order
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef LinQ het volgende:
Ik zat even op twitch naar iemand te kijken die die P.T. teaser aan het spelen was. Vind het maar wazig.Iemand had het toevallig gehaald op die manier, maar er zit niet echt logica achter inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat even op twitch naar iemand te kijken die die P.T. teaser aan het spelen was. Vind het maar wazig.ja dat vind ik ook vaag, en die geestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze teaser gametechnisch ook maar iets te maken heeft met de uiteindelijke game.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef LinQ het volgende:
Ok geen game voor mij dusHou wel van een beetje logica
Ik zat even op twitch naar iemand te kijken die die P.T. teaser aan het spelen was. Vind het maar wazig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na 2 uur naar dingen staren gister is die kut telefoon nogsteeds niet afgegaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:49 schreef Cikx het volgende:
Dragon Age Inquisition - Destiny - Diablo 3
[..]
Iemand had het toevallig gehaald op die manier, maar er zit niet echt logica achter inderdaad.
die code over de radio is iig hex voor blauw
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik vind het best wel tof eigenlijk... Mooi werkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef RRuben het volgende:
Allebei m'n controllers nu geverfd![]()
[ afbeelding ]
thanksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het best wel tof eigenlijk... Mooi werk
Zo, mooi gedaan man!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef RRuben het volgende:
Allebei m'n controllers nu geverfd![]()
[ afbeelding ]
Ja zolang je amerikaanse account op je PS4 staat kan je het met je NLse account spelen. Je kunt online Amerikaanse PSN kaarten kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:09 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe koop ik uit de US store en is het dan ook speelbaar op mijn nederlandse account? Prijsverschil van diablo uit nederlandse en us store is ¤69.99 - ¤45
Gewoon kopen, onder je US account je ps4 primair maken en je kan hem onder je NL account spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:09 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe koop ik uit de US store en is het dan ook speelbaar op mijn nederlandse account? Prijsverschil van diablo uit nederlandse en us store is ¤69.99 - ¤45
Dat vraag ik me wel af idd... en of je dan online coop kan doen met vrienden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef Cikx het volgende:
Kun je dan wel gewoon op de EU servers spelen? Want mensen op de US en EU servers kunnen niet samen spelen volgens mij.
Ja hij switched naar waar je account is geregistreerd en waarschijnlijk waar je je bevind.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef Cikx het volgende:
Kun je dan wel gewoon op de EU servers spelen? Want mensen op de US en EU servers kunnen niet samen spelen volgens mij.
Topquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja hij switched naar waar je account is geregistreerd en waarschijnlijk waar je je bevind.
Zou spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef Donderjagers het volgende:
Playstation Live: Surgeon Simulatorx 1000
Wacht nou maar tot vanavond, dat is nog helemaal niet zeker natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:15 schreef LeaderRoel het volgende:
METAL GEAR SOLID V KOMT Q4 2014
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zo, mooi gedaan man!
Heb je een guide gevolgd? En zo ja, kun je die linken![]()
Tof, bedankt!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ja ik heb een paar youtube filmpjes gebruikt:
- Hoe de controller uit elkaar moet: - Hoe je een patroontje kan verfen: - Hoe je uberhaupt moet verfen () :
En verder heb ik nog de achterkant van de spuitbus (Gamma zijdeglans) gebruikt om te kijken hoelang het moet drogen, hoeveel lagen etc..
Teveel om op te noemenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Che_ het volgende:
Gisteren was die Sony presentatie toch?
Wat waren de belangrijke aankondigingen / mededelingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Until Dawnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik gemist heb, waar waren die Sony teasers nu uiteindleijk van?
wat kost die laatste ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:46 schreef Sodapoppin het volgende:
Surgeon Simulator en Hohokum in de store nu![]()
Hmm das 60cent goedkoper dan in de usa (heb daar geen PS+quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Hohokum 12,99 en 10,39 met PS+ en Surgeon 10,99 en met PS+ 8.79. Heb ze beiden maar gehaald
Wat kosten ze op de US store met PSplus? Heb een maandje PS plus aangeschaft om Injustice goedkoop te kunnen halen toen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmm das 60cent goedkoper dan in de usa (heb daar geen PS+)
mss maar ff zn 2dagen code aanschaffen en dan kopen
Godverdomme, diablo 3 en hotline miami 2 op een dag terwijl ik nog met Fez, Rogue legacy en TLOU bezig benquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:52 schreef Sodapoppin het volgende:
Hotline Miami 2 ook op 19 augustus, OMG![]()
![]()
![]()
Is echt een aparte markt ...die games. Ik kan er werkelijk waar helemaal niks meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:59 schreef Drankster het volgende:
Dynasty Warriors 8 Complete Edition is net uit, Warriors Orochi 3 Ultimate komt op 2 september en op 24 oktober komt Samurai Warriors 4.
Koei, wtf doe je me aan.![]()
Diablo & Destiny... ben je wel even zoetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:26 schreef RRuben het volgende:
Er zijn echt te weinig games man, ze moeten eens beginnen met grotere tietels uit te brengen. Verveel me dood
Dat is te mainstream. Daar kan je niet mee aankomen bij de Starbucks als je die spellen gaat porten naar je MacBook. En het kleurt niet bij de geruite alternatieve kleuren overhemden. Indiegames wel...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:26 schreef RRuben het volgende:
Er zijn echt te weinig games man, ze moeten eens beginnen met grotere tietels uit te brengen. Verveel me dood
alleen destiny, diablo nooit gespeeld maar ook niet mijn dingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:28 schreef Retarded het volgende:
[..]
Diablo & Destiny... ben je wel even zoet
Ik heb hetzelfde. Mis ook een end game bij Diablo, het is nu lvlen tot max, vervolgens gear zoeken voor je character. Maar als je eenmaal goeie gear hebt is er eigenlijk niks meer...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:36 schreef jackson het volgende:
Diablo, heb het helaas al kapot gespeeld op mijn PC en zie weinig reden weer te beginnen op mijn PS4. Iemand eerder multiplayer gespeeld op een console? Werkt dat net zo prettig als op de PC?
Ook dat, alhoewel er "altijd" wel upgrades zijn die je nog wil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:42 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Mis ook een end game bij Diablo, het is nu lvlen tot max, vervolgens gear zoeken voor je character. Maar als je eenmaal goeie gear hebt is er eigenlijk niks meer...
Ja da's waar, of andere builds. Maar het heeft eigenlijk geen nutquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook dat, alhoewel er "altijd" wel upgrades zijn die je nog wil.
Ga voorlopig alleen voor Fifa 15. Ben ook niet zo'n die-hard gamer als vele hier. Heb MLB the show ook nog liggen, maar dat is een beetje een miskoop. Speelt niet echt lekker vind ik.
quote:Xbox boss Phil Spencer has confirmed to Eurogamer that Microsoft's controversial exclusivity deal for Rise of the Tomb Raider "has a duration".
However, he declined to confirm how long that duration is set for.
Last night, during its Gamescom press conference, Microsoft and Square Enix made the surprise announcement that Rise of the Tomb Raider would launch holiday 2015 exclusively on Xbox. That, Spencer confirmed, means Xbox One and Xbox 360.
Er waren er hier zat die dachten dat ie helemaal exclusief zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind PES 2015 er zowaar beter uit zien dan Fifa 15.
Maar, eerst zelf beiden spelen voordat ik een echt oordeel kan geven natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind PES 2015 er zowaar beter uit zien dan Fifa 15.
Maar, eerst zelf beiden spelen voordat ik een echt oordeel kan geven natuurlijk.
Juist niet, PES ziet er meer uit als een voetbalwedstrijd dan Fifa, in mijn ogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
[..]FIFA is veel realistischer als PES. PES
Dat zal het zijn. FIFA heeft ook veeel meer opties. FUT betere carrieré mode etc. PES ziet er erg raar uit. Die spelers bewegen niet echt soepel en bij FIFA wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, PES ziet er meer uit als een voetbalwedstrijd dan Fifa, in mijn ogen.
Maar, misschien komt dat wel omdat ik in de Galgenwaard naar voetbal kijk.
Ja , dat is bijna onmogelijk. Of Microsoft moet zo gigantisch veel geld hebben betaald. Square was al niet tevreden met de vorige sales van Tomb Raider, terwijl hij in 1maand tijd meer dan 3miljoen keer verkocht wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er waren er hier zat die dachten dat ie helemaal exclusief zou zijn.
Opties, FUT e.d. bedoelde ik niet he, het ging me nu even puur om de wedstrijd zelf.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. FIFA heeft ook veeel meer opties. FUT betere carrieré mode etc. PES ziet er erg raar uit. Die spelers bewegen niet echt soepel en bij FIFA wel.
Ja oke het is jou mening. Maar ik weet zeker dat FIFA 15 leuker zou zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Opties, FUT e.d. bedoelde ik niet he, het ging me nu even puur om de wedstrijd zelf.
Ik vind de animaties van PES 2015 zoals je in het filmpje eerder geplaatst kunt zien beter dan de animaties van Fifa 14 (die ik als laatste heb gespeeld, op de PS4)
En dat is jouw mening.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja oke het is jou mening. Maar ik weet zeker dat FIFA 15 leuker zou zijn.
Hoop stiekem hetzelfde voor Bayonetta 2, die zou Wii U exclusive zijn.... wie heeft zo'n ding in the first place! Anyweg, ik vond deel 1 echt zalig maar de port van x360 naar ps3 was om te huilen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:09 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja , dat is bijna onmogelijk. Of Microsoft moet zo gigantisch veel geld hebben betaald. Square was al niet tevreden met de vorige sales van Tomb Raider, terwijl hij in 1maand tijd meer dan 3miljoen keer verkocht was. Als je het dan op 1 platform uitbrengt zal het aantal nog lager zijn.
Galgenwaard, veel geweest ook... Prima sfeer, het voetbal wat minder de laatste twee jaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, PES ziet er meer uit als een voetbalwedstrijd dan Fifa, in mijn ogen.
Maar, misschien komt dat wel omdat ik in de Galgenwaard naar voetbal kijk.
De nieuwe PES heeft wel een soort FUT nu geloof ik, weet even niet meer hoe 't heet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Galgenwaard, veel geweest ook... Prima sfeer, het voetbal wat minder de laatste twee jaar.
Ik speel eigenlijk alleen FUT en coop, en dat is naar tevredenheid met Fifa. Zou eigenlijk niet weten op PES er mogelijk aan kan tippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |