Ook een mooi lijstje jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef Donderjagers het volgende:
Diablo 3 - Destiny - The Crew - GTA V - Evolved - Hardline - Battlefront 3
hoe is dat jammer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:34 schreef Sodapoppin het volgende:
Norman Reedus in Silent Hill ?beetje jammer weer
Mijn to-buy lijstje zover;
GTAV - Minecraft - Diablo3 - Hotline Miami 2 - LittleBigPlanet3 - Driveclub - FIFA15
legoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
Voor mij:
Batman: Arkham Knight
LEGO Batman 3
Evolve
GTA V
Far Cry 4
The Order
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef LinQ het volgende:
Ik zat even op twitch naar iemand te kijken die die P.T. teaser aan het spelen was. Vind het maar wazig.Iemand had het toevallig gehaald op die manier, maar er zit niet echt logica achter inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat even op twitch naar iemand te kijken die die P.T. teaser aan het spelen was. Vind het maar wazig.ja dat vind ik ook vaag, en die geestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze teaser gametechnisch ook maar iets te maken heeft met de uiteindelijke game.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef LinQ het volgende:
Ok geen game voor mij dusHou wel van een beetje logica
Ik zat even op twitch naar iemand te kijken die die P.T. teaser aan het spelen was. Vind het maar wazig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na 2 uur naar dingen staren gister is die kut telefoon nogsteeds niet afgegaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:49 schreef Cikx het volgende:
Dragon Age Inquisition - Destiny - Diablo 3
[..]
Iemand had het toevallig gehaald op die manier, maar er zit niet echt logica achter inderdaad.
die code over de radio is iig hex voor blauw
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ik vind het best wel tof eigenlijk... Mooi werkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef RRuben het volgende:
Allebei m'n controllers nu geverfd![]()
[ afbeelding ]
thanksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het best wel tof eigenlijk... Mooi werk
Zo, mooi gedaan man!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef RRuben het volgende:
Allebei m'n controllers nu geverfd![]()
[ afbeelding ]
Ja zolang je amerikaanse account op je PS4 staat kan je het met je NLse account spelen. Je kunt online Amerikaanse PSN kaarten kopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:09 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe koop ik uit de US store en is het dan ook speelbaar op mijn nederlandse account? Prijsverschil van diablo uit nederlandse en us store is ¤69.99 - ¤45
Gewoon kopen, onder je US account je ps4 primair maken en je kan hem onder je NL account spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:09 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe koop ik uit de US store en is het dan ook speelbaar op mijn nederlandse account? Prijsverschil van diablo uit nederlandse en us store is ¤69.99 - ¤45
Dat vraag ik me wel af idd... en of je dan online coop kan doen met vrienden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef Cikx het volgende:
Kun je dan wel gewoon op de EU servers spelen? Want mensen op de US en EU servers kunnen niet samen spelen volgens mij.
Ja hij switched naar waar je account is geregistreerd en waarschijnlijk waar je je bevind.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:19 schreef Cikx het volgende:
Kun je dan wel gewoon op de EU servers spelen? Want mensen op de US en EU servers kunnen niet samen spelen volgens mij.
Topquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja hij switched naar waar je account is geregistreerd en waarschijnlijk waar je je bevind.
Zou spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef Donderjagers het volgende:
Playstation Live: Surgeon Simulatorx 1000
Wacht nou maar tot vanavond, dat is nog helemaal niet zeker natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:15 schreef LeaderRoel het volgende:
METAL GEAR SOLID V KOMT Q4 2014
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Zo, mooi gedaan man!
Heb je een guide gevolgd? En zo ja, kun je die linken![]()
Tof, bedankt!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ja ik heb een paar youtube filmpjes gebruikt:
- Hoe de controller uit elkaar moet: - Hoe je een patroontje kan verfen: - Hoe je uberhaupt moet verfen () :
En verder heb ik nog de achterkant van de spuitbus (Gamma zijdeglans) gebruikt om te kijken hoelang het moet drogen, hoeveel lagen etc..
Teveel om op te noemenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:44 schreef Che_ het volgende:
Gisteren was die Sony presentatie toch?
Wat waren de belangrijke aankondigingen / mededelingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |