Het was je nu nog niet duidelijk wat ik daarvan vind?quote:

Het is al een beetje misgegaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb dit niet helemaal gevolgd he, maar gaat dit nu nog helemaal mis of is het al helemaal mis gegaan?

Het is al misgegaan maar gaat nog veel erger worden 20 september als Wilders mensen gaat oproepen mee te doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb dit niet helemaal gevolgd he, maar gaat dit nu nog helemaal mis of is het al helemaal mis gegaan?

Benieuwd welke kant je gaat kiezenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, dus iedereen is boos op elkaar. Ik ga ook mee doen denk ik. Even wat lezen.

de schilderswijk is al jaren misquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Scrummie het volgende:

Valt er hier uberhaupt een kant te kiezen? Lijkt me vrij duidelijk dat iedereen tegen wannabe terroristen is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Benieuwd welke kant je gaat kiezen

Ben even afgeleid: http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Benieuwd welke kant je gaat kiezen
 Ook een conflict, iets ander niveau. Prachtig.
 Ook een conflict, iets ander niveau. Prachtig.

Ja maar je opmerking iedereen is boos. Je gaat op iedereen boos zijn dus ?:Pquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Valt er hier uberhaupt een kant te kiezen? Lijkt me vrij duidelijk dat iedereen tegen wannabe terroristen is.

Nou het zal je verbazen, maar nee hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Valt er hier uberhaupt een kant te kiezen? Lijkt me vrij duidelijk dat iedereen tegen wannabe terroristen is.

'Als je een vinger geeft, pakken ze je hele hand.'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben even afgeleid: http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.htmlOok een conflict, iets ander niveau. Prachtig.

Ik ben op niemand boos, waarom zou ik?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je opmerking iedereen is boos. Je gaat op iedereen boos zijn dus ?:P

Sorry wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je opmerking iedereen is boos. Je gaat op iedereen boos zijn dus ?:P

Wat is hier grappig aan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
omg

Kan de tekst niet kopiëren maar het is de moeite waard
http://dewarereligie.net/(...)g-van-schilderswijk/

Gisteren gezien ja! Kapot gelachenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben even afgeleid: http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.htmlOok een conflict, iets ander niveau. Prachtig.

20 september ben ik erbij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zei dat je mee ging doen. Bedoelde het alleen als grap

Van wikipedia:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij echt nergens de humor van in
Komt het je bekend voor? Dit is waarnaar die tekst verwijst/waaraan zij zich spiegelen. Je zou haast geneigd zijn te denken dat dit wel een blanke zolderkamerautist moet zijn die hard aan het trollen is maar zoals dit lopen ze hier in Nederland echt rond.quote:Jihadist usage
The phrase is well known in the west for its common use in Islamist protests, Islamic extremism and Islamic terrorism.
After 9/11, the FBI released a letter reportedly handwritten by the hijackers and found in three separate locations on September 11, 2001—at Dulles International Airport, at the Pennsylvania crash site, and in hijacker Mohamed Atta's suitcase. It included a checklist of final reminders for the 9/11 hijackers. An excerpt reads: "When the confrontation begins, strike like champions who do not want to go back to this world. Shout, 'Allahu Akbar,' because this strikes fear in the hearts of the non-believers."
Ik zie hier absoluut niet "de lol" van in, nee. Wat mij betreft is die lol er ook helemaal niet.quote:De risico's voor het Westen
Het aantal personen dat daadwerkelijk op jihad is gegaan is vanaf eind 2012 enorm gestegen, tot circa 130. Een deel van hen, ongeveer 30, is teruggekeerd, 14 zijn omgekomen. Enkele honderden personen rekent de AIVD tot aanhangers, een aantal van hen is bereid om de jihadgang te maken. Zij zorgen voor het in stand houden van de propaganda van het jihadistisch gedachtegoed en dragen bij aan verdere radicalisering. Enkele duizenden zijn sympathisant.

Een groot gedeelte van de nederlanders is kafir... Ja daar zitten ook radicale elementen tussen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Die christelijke mensen vormen misschien wel geen fysieke bedreiging maar ze zijn net zo getikt.

Ze vind het wel leuk dat er in Nederland een stel symphatisanten van één van de meest ziekelijke terroristische organisaties de boel lopen op te hitsen. Sommige mensen vinden dat humor, moet je wel een rare kronkel voor in je hoofd hebben.quote:

Pffff kom je met allemaal dingen er bij. Ik had het over de tekst zelf. Van mensen die zichzelf te serieus nemen. Dat vind ik humor.. En het werkt want er zijn nog andere mensen die ze ook serieus nemen ...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Van wikipedia:
[..]
Komt het je bekend voor? Dit is waarnaar die tekst verwijst/waaraan zij zich spiegelen. Je zou haast geneigd zijn te denken dat dit wel een blanke zolderkamerautist moet zijn die hard aan het trollen is maar zoals dit lopen ze hier in Nederland echt rond.
Wat de AIVD erover schrijft:
[..]
Ik zie hier absoluut niet "de lol" van in, nee. Wat mij betreft is die lol er ook helemaal niet.

Equote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze vind het wel leuk dat er in Nederland een stel symphatisanten van één van de meest ziekelijke terroristische organisaties de boel lopen op te hitsen. Sommige mensen vinden dat humor, moet je wel een rare kronkel voor in je hoofd hebben.
Een heel rare kronkel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze vind het wel leuk dat er in Nederland een stel symphatisanten van één van de meest ziekelijke terroristische organisaties de boel lopen op te hitsen. Sommige mensen vinden dat humor, moet je wel een rare kronkel voor in je hoofd hebben.

quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
omg

Kan de tekst niet kopiëren maar het is de moeite waard
http://dewarereligie.net/(...)g-van-schilderswijk/

Dit is letterlijk waarnaar ze verwijzen en ja, mensen waaronder die van de AIVD nemen dit zeer serieus. Niet zonder reden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pffff kom je met allemaal dingen er bij. Ik had het over de tekst zelf. Van mensen die zichzelf te serieus nemen. Dat vind ik humor.. En het werkt want er zijn nog andere mensen die ze ook serieus nemen ...

Het doet me een beetje denken aan eerwraakslachtoffers die meenden dat het ook wel los zou lopen, dat hun broers, vader en/of neven toch zeker niet..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet. Ik zie in de hele situatie daar niks grappigs.

Ik ook...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Waarom neem jij het niet serieus? Het ís namelijk serieus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie zitten echt te miepen. Er was een confrontatie tussen idioten. Gelukkig was de ME en politie er bij.. Vervolgens word er over de Slag om de Schilderwijk gesproken en komen dit soort teksten te voorschijn... Waarom nemen mensen dit zo serieus ?

Waarom lach jij het zo gemakkelijk weg?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie zitten echt te miepen. Er was een confrontatie tussen idioten. Gelukkig was de ME en politie er bij.. Vervolgens word er over de Slag om de Schilderwijk gesproken en komen dit soort teksten te voorschijn... Waarom nemen mensen dit zo serieus ?

Wat moet ik serieus nemen? Een groep idioten die komt demonstreren en die een andere groep idioten tegenkomt. Als het allemaal zo ernstig was als wordt beweerd waarom was de opkomst dan zo klein ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom neem jij het niet serieus? Het ís namelijk serieus.

Omdat ik er vlakbij woon en nergens de aanwezigheid van ISIS strijders of een sharia merk ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waarom lach jij het zo gemakkelijk weg?

Als je daar je hele leven woont dan valt het niet meer op neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik er vlakbij woon en nergens de aanwezigheid van ISIS strijders of een sharia merk ?

Misschien je ogen en oren eens opendoen dan als ze met kalifaatvlaggen staan te zwaaien en "dood aan de joden" roepen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik er vlakbij woon en nergens de aanwezigheid van ISIS strijders of een sharia merk ?

Je lijkt alles nogal grappig te vinden valt me op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Jaaaaaaaa dat is toch niet gelijk de hele schilderswijk? Daarom worden dit soort dingen dus hele grote problemen omdat het zo ongelooflijk groot wordt gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien je ogen en oren eens open doen dan als ze met kalifaatvlaggen staan te zwaaien en "dood aan de joden" roepen.

Ja omdat het wordt overdreven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je lijkt alles nogal grappig te vinden valt me op.

quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa dat is toch niet gelijk de hele schilderswijk? Daarom worden dit soort dingen dus hele grote problemen omdat het zo ongelooflijk groot wordt gemaakt.
De groep die achter demo zat is trouwens veroordeeld voor het vernielen van grafstenen van joden...

Of wanneer ze "Allahu akbar!" roepend met straatstenen naar politie en pers gooien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa dat is toch niet gelijk de hele schilderswijk? Daarom worden dit soort dingen dus hele grote problemen omdat het zo ongelooflijk groot wordt gemaakt.
De groep die achter demo zat is trouwens veroordeeld voor het vernielen van grafstenen van joden...

Was dat ook de hele schilderswijk?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Of wanneer ze "Allahu akbar!" roepend met straatstenen naar politie en pers gooien.

Wat doet dat ertoe? Net als de achtergrond van de pro-patria kneuzen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was dat ook de hele schilderswijk?

Nou zij hebben die demo georganiseerd toch ? Snap niet zo goed dat jullie alleen naar die idioten van de tegen demo wijzen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat doet dat ertoe? Net als de achtergrond van de pro-patria kneuzen?

Zij hadden een vergunning en mochten dus gewoon door de Schilderswijk lopen en daar betuigen dat ze geen jihad in de straat willen en dat dit Nederland is.. Waarmee ze, nogmaals, niets te veel zeggen en wat mij betreft - daadwerkelijk - geen grenzen overschrijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou zij hebben die demo georganiseerd toch ? Snap niet zo goed dat jullie alleen naar die idioten van de tegen demo wijzen ?

Volgens mij ook niet. Volkomen correct.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zij hadden een vergunning en mochten dus gewoon door de Schilderswijk lopen en daar betuigen dat ze geen jihad in de straat willen en dat dit Nederland is.. Waarmee ze, nogmaals, niets te veel zeggen en wat mij betreft - daadwerkelijk - geen grenzen overschrijden.

Ze hebben een vergunning gehad omdat ze niet eerlijk zijn geweest over wie ze zijn .quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zij hadden een vergunning en mochten dus gewoon door de Schilderswijk lopen en daar betuigen dat ze geen jihad in de straat willen en dat dit Nederland is.. Waarmee ze, nogmaals, niets te veel zeggen en wat mij betreft - daadwerkelijk - geen grenzen overschrijden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |