Het was je nu nog niet duidelijk wat ik daarvan vind?quote:
Het is al een beetje misgegaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb dit niet helemaal gevolgd he, maar gaat dit nu nog helemaal mis of is het al helemaal mis gegaan?
Het is al misgegaan maar gaat nog veel erger worden 20 september als Wilders mensen gaat oproepen mee te doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb dit niet helemaal gevolgd he, maar gaat dit nu nog helemaal mis of is het al helemaal mis gegaan?
Benieuwd welke kant je gaat kiezenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, dus iedereen is boos op elkaar. Ik ga ook mee doen denk ik. Even wat lezen.
de schilderswijk is al jaren misquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Valt er hier uberhaupt een kant te kiezen? Lijkt me vrij duidelijk dat iedereen tegen wannabe terroristen is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Benieuwd welke kant je gaat kiezen
Ben even afgeleid: http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Benieuwd welke kant je gaat kiezen
Ja maar je opmerking iedereen is boos. Je gaat op iedereen boos zijn dus ?:Pquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Valt er hier uberhaupt een kant te kiezen? Lijkt me vrij duidelijk dat iedereen tegen wannabe terroristen is.
Nou het zal je verbazen, maar nee hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Valt er hier uberhaupt een kant te kiezen? Lijkt me vrij duidelijk dat iedereen tegen wannabe terroristen is.
'Als je een vinger geeft, pakken ze je hele hand.'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben even afgeleid: http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.htmlOok een conflict, iets ander niveau. Prachtig.
Ik ben op niemand boos, waarom zou ik?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je opmerking iedereen is boos. Je gaat op iedereen boos zijn dus ?:P
Sorry wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je opmerking iedereen is boos. Je gaat op iedereen boos zijn dus ?:P
Wat is hier grappig aan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
omg![]()
![]()
Kan de tekst niet kopiëren maar het is de moeite waard![]()
http://dewarereligie.net/(...)g-van-schilderswijk/
Gisteren gezien ja! Kapot gelachenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben even afgeleid: http://www.dumpert.nl/med(...)ijdende_rechter.htmlOok een conflict, iets ander niveau. Prachtig.
20 september ben ik erbij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zei dat je mee ging doen. Bedoelde het alleen als grap
Van wikipedia:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij echt nergens de humor van in
Komt het je bekend voor? Dit is waarnaar die tekst verwijst/waaraan zij zich spiegelen. Je zou haast geneigd zijn te denken dat dit wel een blanke zolderkamerautist moet zijn die hard aan het trollen is maar zoals dit lopen ze hier in Nederland echt rond.quote:Jihadist usage
The phrase is well known in the west for its common use in Islamist protests, Islamic extremism and Islamic terrorism.
After 9/11, the FBI released a letter reportedly handwritten by the hijackers and found in three separate locations on September 11, 2001—at Dulles International Airport, at the Pennsylvania crash site, and in hijacker Mohamed Atta's suitcase. It included a checklist of final reminders for the 9/11 hijackers. An excerpt reads: "When the confrontation begins, strike like champions who do not want to go back to this world. Shout, 'Allahu Akbar,' because this strikes fear in the hearts of the non-believers."
Ik zie hier absoluut niet "de lol" van in, nee. Wat mij betreft is die lol er ook helemaal niet.quote:De risico's voor het Westen
Het aantal personen dat daadwerkelijk op jihad is gegaan is vanaf eind 2012 enorm gestegen, tot circa 130. Een deel van hen, ongeveer 30, is teruggekeerd, 14 zijn omgekomen. Enkele honderden personen rekent de AIVD tot aanhangers, een aantal van hen is bereid om de jihadgang te maken. Zij zorgen voor het in stand houden van de propaganda van het jihadistisch gedachtegoed en dragen bij aan verdere radicalisering. Enkele duizenden zijn sympathisant.
Een groot gedeelte van de nederlanders is kafir... Ja daar zitten ook radicale elementen tussen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Die christelijke mensen vormen misschien wel geen fysieke bedreiging maar ze zijn net zo getikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |