SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
wie zegt dat ik vind dat die dagen enkel om die personen moesten draaien? juist niemand, dus geen dingen erbij halen, die ik niet beweer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Joey had zijn run huppelepup day, vanessa haar kwf loop dag. Ron zijn musical... dus iedereen heeft haast een dag gehad met een projectje van die persoon zelf.... nu heeft isa er een, en hoeft die dag niet om isa te draaien? uhm... das raar.
Zal haar een zorg zijn. Dieper kan ze toch niet zinken en dat beseft ze zelf ook wel zo zoetjes aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dat zal haar heel heel erg kwalijk genomen worden
Waarschijnlijk schijn maar wie ben ik?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef Voxs het volgende:
Lot doet eigenlijk best lief en aardig tegen Isa.
ooooow ok, ja dan snap ik hemquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie zegt dat ik vind dat die dagen enkel om die personen moesten draaien? juist niemand, dus geen dingen erbij halen, die ik niet beweer.
omdat isa haar steunde mbt het verdonkeremanen van marije der geld zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef Voxs het volgende:
TV momentjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef Voxs het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef mazaru het volgende:
voorlopig lijkt het niemand een greintje te interesseren dat die twee dreigen weg te gaan![]()
![]()
Met een kanonquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Als bil de behoefte heeft om deze dag te trachten te kapen dan komt ze van een koude kermis thuis.
Zwaaien en het hek uit. Dat is het!
Out of sight ...
ja tuurlijk is het leuk voor isa dat ze een singel mag gaan opnemen dat staat buiten kijfquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
ooooow ok, ja dan snap ik hem... maar ik vind het wel leuk voor haar...
Dat wordt niet gezegd en beweert maar vind het heel erg triest dat als je een clip en singel gaat opnemen er iemand is die de dag verknald met dramaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
want de hele dag moet enkel alleen maar om isa draaien, die krijgt nooooit iets
duidelijk dat er nu verder niks meer over gezegd mag wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef pullup het volgende:
[..]Mooi is dat wel ja. ```ze lezen hun eigen brieven, peuteren wat in hun oor en gaan gewoon door
Ik weet niet. Gister , terwijl Isa aan het oefenen was, kwam ze even om de hoek kijken. Isa wilde wel samen zingen. Lot: Nee, ga jij maar lekker oefenen schat. En gaf een kus op voorhoofd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat isa haar steunde mbt het verdonkeremanen van marije der geld zeker?
Ik geloof het pas als d'r kist incl. Billy achter het hek staan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef mazaru het volgende:
voorlopig lijkt het niemand een greintje te interesseren dat die twee dreigen weg te gaan![]()
![]()
Drama? Het wordt een nationale feestdag als Bil eruit gaat!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:35 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dat wordt niet gezegd en beweert maar vind het heel erg triest dat als je een clip en singel gaat opnemen er iemand is die de dag verknald met drama
want het nu een paar keer noemen is de gelijk de hele dag verknallen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:35 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dat wordt niet gezegd en beweert maar vind het heel erg triest dat als je een clip en singel gaat opnemen er iemand is die de dag verknald met drama
Ja ik hoorde het , en we horen nog wel waaromquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef renevanlaaren het volgende:
nog een keer omdat het zo mooie zin is![]()
![]()
Vaak moet je eens op haar gezicht letten kort nadat ze zoiets zegt of doet. Dat zegt meer dan woorden of een nietszeggend kusjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet niet. Gister , terwijl Isa aan het oefenen was, kwam ze even om de hoek kijken. Isa wilde wel samen zingen. Lot: Nee, ga jij maar lekker oefenen schat. En gaf een kus op voorhoofd.
Al eerder: Ik vind het spannend voor haar.
En net: Wie weet krijg je wel nieuwe kleren, schat.
Gewoon aardig en lief. Klonk geen rancune in door.
Als Billy naar huis wil dan moet dat kunnen. Maakt me niet uit welke dag het is, liever gisteren dan vandaag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:35 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik vind nu Lot ook echt niet vervelend of naarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet niet. Gister , terwijl Isa aan het oefenen was, kwam ze even om de hoek kijken. Isa wilde wel samen zingen. Lot: Nee, ga jij maar lekker oefenen schat. En gaf een kus op voorhoofd.
ja dat viel me ook wel op maar bij lot weet ik het nu echt niet meerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Echt hè. En als ze wel gaat dan is het ook om Isa te zieken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
want de hele dag moet enkel alleen maar om isa draaien, die krijgt nooooit iets
Is ook weer waarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vaak moet je eens op haar gezicht letten kort nadat ze zoiets zegt of doet. Dat zegt meer dan woorden of een nietszeggend kusje
inderdaad ga dan loop alsjeblieft NU naar buiten, maar even serieus die gaat niet is gewoon febo chanterenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als Billy naar huis wil dan moet dat kunnen. Maakt me niet uit welke dag het is, liever gisteren dan vandaag.
Gisteren zat ze al te jammeren dat geen vrienden meer heeft in Utopia.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als d'r kist incl. Billie achter het hek staan.
Toch denk ik wel dat het eindelijk bij Lot doorgedrongen is dat ze Isa minder hard moet aanpakken aangezien het tegen haar kan werken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vaak moet je eens op haar gezicht letten kort nadat ze zoiets zegt of doet. Dat zegt meer dan woorden of een nietszeggend kusje
Nou ik bedoelde met drama dat ze jankt en zeurt en meurt etc etc de hele dag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Drama? Het wordt een nationale feestdag als Bil eruit gaat!
en ook datquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als Billy naar huis wil dan moet dat kunnen. Maakt me niet uit welke dag het is, liever gisteren dan vandaag.
tot dat ze weer iets nodig heeft en isa daar niet mee eens is, dan is ze weer afgeschreven...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik vind nu Lot ook echt niet vervelend of naar
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
want het nu een paar keer noemen is de gelijk de hele dag verknallen?
Kloptquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is ook weer waar
Maar ik zie mensen niet zo in zwart/wit.
Ja ze is stikjaloers en een gemeen vals wijf vaak.
Maar niet altijd.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Gisteren zat ze al te jammeren dat geen vrienden meer heeft in Utopia.
Komt nog bij dat ze te weinig geld hebben om te eten.
Ze zit met dat nephuwelijk.
Ruud moet dat vliegtuig nog terugbetalen.
Knuffelwerk loopt niet goed.
Ze heeft alleen Ruud nog en die kan het bovenstaande echt niet veranderen.
Exit is de beste oplossing!
Ruud moet ook weg en dan kan LauB een 2e melkmeisje worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ook dat
dan kan isa mooi naar ruud worden ze samen het koeienstel en komt alles goed
en als dat even niet zo is is dat egoïstisch van een ander want het is isatopiaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt hè. En als ze wel gaat dan is het ook om Isa te zieken.
Het hele universum draait om Isa. Vanmorgen was er ook al geen vliegtuig!!
[ afbeelding ]
Nog 2 uurtjes dan is er weer eenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt hè. En als ze wel gaat dan is het ook om Isa te zieken.
Het hele universum draait om Isa. Vanmorgen was er ook al geen vliegtuig!!
[ afbeelding ]
Ik vond Lot gisteren wel heel eerlijk toegeven dat ze best jaloers is op wat Isa bereikt heeft. Dat ze dat zelf ook zou willen. Dan vind ik het mooi dat ze over zichzelf heenstapt en Isabella dit toch lijkt te gunnen,.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef PeZu het volgende:
ja dat viel me ook wel op maar bij lot weet ik het nu echt niet meer
Ik volgde het gesprek tussen haar en Sonny.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond Lot gisteren wel heel eerlijk toegeven dat ze best jaloers is op wat Isa bereikt heeft. Dat ze dat zelf ook zou willen. Dan vind ik het mooi dat ze over zichzelf heenstapt en Isabella dit toch lijkt te gunnen,.
dan hoop ik dat isa ruzie met bill krijgt daarom, zich schor schreeuwt en niets meer kan opnemenquote:
lieve luitjes ....pezu doet graag af en toe een lotje.......!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie zegt dat ik vind dat die dagen enkel om die personen moesten draaien? juist niemand, dus geen dingen erbij halen, die ik niet beweer.
nee rudd zonder bill is nog wel tof en okequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ruud moet ook weg en dan kan LauB een 2e melkmeisje worden.
ja dat vind ik ook maar soms ook weer niet dus lastig maar goed wie is welke aap?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond Lot gisteren wel heel eerlijk toegeven dat ze best jaloers is op wat Isa bereikt heeft. Dat ze dat zelf ook zou willen. Dan vind ik het mooi dat ze over zichzelf heenstapt en Isabella dit toch lijkt te gunnen,.
Die zin van Ruud "als we allebei wegvallen" . Zo lekker ingestudeerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het , en we horen nog wel waarom
geen idee wat je er mee bedoelt of hoe je denkt dat het relevant is op die post maar veel plezier met je grapjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef koko56 het volgende:
[..]
lieve luitjes ....pezu doet graag af en toe een lotje.......!!
Hahahahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee wat je er mee bedoelt of hoe je denkt dat het relevant is op die post maar veel plezier met je grapje
Er zit geen Caesar tussen, wel een aantal Koba's.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef PeZu het volgende:
ja dat vind ik ook maar soms ook weer niet dus lastig maar goed wie is welke aap?
ik zei het je tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zit geen Caesar tussen, wel een aantal Koba's.
Terugtrekken doet Janice alleen in de darkroomquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef Oekaboe het volgende:
Misschien heeft Janice zich ook wel terug getrokken door alle negatieve berichten van die 2.
ALs bil weg is, dat stuur ik een mail met het advies jou in te huren voor de laatste maandenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan hoop ik dat isa ruzie met bill krijgt daarom, zich schor schreeuwt en niets meer kan opnemen
absoluut !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef Urb het volgende:
Billy zegt op zich wel rake dingen over Rene's doofpot gister.
is toch loos gedreig van die 2 - die zitten er nog wel een poosjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef mazaru het volgende:
![]()
Laag bij de grond. Beeld klopt wel.quote:
ik plet voor er overheen ....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:36 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als d'r kist incl. Billy achter het hek staan.
Ja, achteraf is lekker lullen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef Urb het volgende:
Billy zegt op zich wel rake dingen over Rene's doofpot gister.
zet er dan maar in alleen als ik vooraf 100.000 krijg en achteraf 400.000, gegarandeerd dat ik meer opleverquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
ls bil weg is, dat stuur ik een mail met het advies jou in te huren voor de laatste maanden
een gemene leeuw ligt ook wel eens lief te slapenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is ook weer waar
Maar ik zie mensen niet zo in zwart/wit.
Ja ze is stikjaloers en een gemeen vals wijf vaak.
Maar niet altijd.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zet er dan maar in alleen als ik vooraf 100.000 krijg en achteraf 400.000, gegarandeerd dat ik meer oplever
Altijd anti-ransaap. Eigenlijk anti-allemaal!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:48 schreef sjampoeh het volgende:
Ben ik er een dag niet, gebeurd er heul veulvoor welk kamp zijn we ?
lot lau enz
of bill ??
Oh, de rest moet stoppen met schreeuwen en zich aanpassen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:50 schreef Oekaboe het volgende:
billy zegt dat het schreeuwen moet stoppen en zij zelf dan ?????????
Daar gaat dit gesprek overquote:
Ze is overschreeuwd, dus vind ze het niet leuk meerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:50 schreef Oekaboe het volgende:
billy zegt dat het schreeuwen moet stoppen en zij zelf dan ?????????
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef Day het volgende:
Gaat Billy nou ineens de moraalridder uithangen?
Is weer eens wat anders dan de anaalridderquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef Day het volgende:
dat mag dan bij een van mijn onderdanen, die laat ik makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:50 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]en dan kom ik je bezoeken en koop ik een armbandje van je
tot 31-12 om precies te zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
is toch loos gedreig van die 2 - die zitten er nog wel een poosje
Die wil met een opgeheven hoofd het toneel verlaten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef Oekaboe het volgende:
Truus de Mier billy heeft haar doelen al bereikt heeft ze gezegd
ik voor billyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:48 schreef sjampoeh het volgende:
Ben ik er een dag niet, gebeurd er heul veulvoor welk kamp zijn we ?
lot lau enz
of bill ??
Vreselijk ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef isax het volgende:
ik vind die nieuwe meneer best wel irritant
pfffff ik kan haar gewoon niet hebben misselijk mens bah bah bah bahquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef Day het volgende:
soms praat Billy heel duidelijk en lijkt het er bijna op dat ze eerlijk en lief is .. maarrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:48 schreef Urb het volgende:
Wel eerlijk dat Billy toegeeft er zelf ook profijt van gehad te hebben. (gesjoemel van Vanes)
Borderlinerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef japie1971 het volgende:
[..]
soms praat Billy heel duidelijk en lijkt het er bijna op dat ze eerlijk en lief is .. maarrrrrrrrrrrrr
het is Billy en die draait met de seconde... niet te vertrouwen dus
Bij de psych, om er vervolgens achter te komen dat ze toch nog niet klaar is met utopia. Mens, pak je kuierlatten, en flikker daar op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Urb het volgende:
Billy gaat eerst haar hart *Ergens anders* luchten.
Ja graag heeeeeeeel graag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Die wil met een opgeheven hoofd het toneel verlaten.
Gelukkig kan ze thuis de filmpjes bekijken.
en snot etenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:48 schreef mazaru het volgende:
Ze is niet gekomen om daar wat te doen. Ze is gekomen om een ideale samenleving op te bouwen. Met slaolie en darmgassen ruiken
Ach en ome John zegt dat het nu een soap is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Day het volgende:
Het is echt een realityshow, zegt Billy.
Daar werken zij en Ruud zelf keihard aan mee.
psychquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Urb het volgende:
Dat is haar masker, daar achter schuilt iets heel anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef japie1971 het volgende:
[..]
soms praat Billy heel duidelijk en lijkt het er bijna op dat ze eerlijk en lief is .. maarrrrrrrrrrrrr
het is Billy en die draait met de seconde... niet te vertrouwen dus
Geitha pleaseeee mail nog evenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef sjampoeh het volgende:
Denk dat ze getriggerd is door dat negatieve mailtje
en de grootste acteur is zei zelf zo achterbaks mens is zequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Urb het volgende:
Billy dat het geen experiment meer is maar puur een reality-show.
JOH?
helaas zegt ze het over een uurtje of wat weer heeeeeel andersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:49 schreef Zeyina het volgende:
Wat je ook van Billy denkt ze zet het nu wel haarscherp neer
En de cos hier terug lezenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Die wil met een opgeheven hoofd het toneel verlaten.
Gelukkig kan ze thuis de filmpjes bekijken.
ik heb nog wel een paar leuke voor haarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En de cos hier terug lezen
15 uur slapen en 9 uur niks doen..... topdoel johquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef Oekaboe het volgende:
Truus de Mier billy heeft haar doelen al bereikt heeft ze gezegd
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Kan er nog een vliegtuig achter "Bil ga weg en vergeet de olijfolie niet"
en 23 centimeter in je darmkanaalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef japie1971 het volgende:
[..]
15 uur slapen en 9 uur niks doen..... topdoel joh
Helemaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef sjampoeh het volgende:
Maar met dat geld van Marije.. dat klopte toch niet helemaal .. qua groepsgevoel ..
Bil probeert ongeschonden uit de strijd te komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is haar masker, daar achter schuilt iets heel anders.
sodejuhhhh dan kan je toch niet meer zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
en 23 centimeter in je darmkanaal
lees de ZK .. ff op de knietjesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Urb het volgende:
kon ze toen ook nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
sodejuhhhh dan kan je toch niet meer zitten![]()
Hoe kan ze nu goedpraten wat ze 8 maanden heeft laten zien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Bil probeert ongeschonden uit de strijd te komen.
Die wil natuurlijk buiten het hek niet afgemaakt worden met haar nephuwelijk en ranzigheid.
We spelen het dus op psyche, eerlijkheid, etc.
Lijkt slim maar is eigenlijk heel dom.
ik zie wel steeds haar ogen weg ploepenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
sodejuhhhh dan kan je toch niet meer zitten![]()
Bedacht voor de vertalingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:59 schreef Cir het volgende:
kreeft; kleine doosje kort dor
het was ff denken ze bedoeld ; Côte-d'Or-chocolade
kote de oorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:59 schreef Cir het volgende:
duidelijke trekken ja en dat ADHD gedoe is puur een excuus voor haar vreemde gedrag. Geloof niet dat ze dit heeftquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik zie wel steeds haar ogen weg ploepen
Vacuumquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik zie wel steeds haar ogen weg ploepen
Je kan maar tot 28 letter een spatie is ook een letter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Kan er nog een vliegtuig achter "Bil ga weg en vergeet de olijfolie niet"
een jongetje ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is haar masker, daar achter schuilt iets heel anders.
Geitha is een heldinquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:01 schreef japie1971 het volgende:
[..]
gretha moet eerst haar steunkousen nog aantrekken.. eventjes geduld nog![]()
die krijgen nog 100000 instructiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:00 schreef renevanlaaren het volgende:
waar blijven die gasten 10 uur zouden ze komen toch
dat mag toch niet ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef D-B het volgende:
Gio heeft een brief van Robin bij zijn post.
helemaal niet is beterquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef sjampoeh het volgende:
Maar met dat geld van Marije.. dat klopte toch niet helemaal .. qua groepsgevoel ..
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:59 schreef Cir het volgende:
ja maar het was met olijolie en in de poepert dat is toch niet normaalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:02 schreef Noek het volgende:
Och jezus, ze hebben anale sex gehad. 1001 dagen geleden. [ afbeelding ]
Mensen hebben sex, mensen! Open jullie ogen!!
de artiesteningang is ook een ingang hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
en 23 centimeter in je darmkanaal
De sex van hun maakt me niet uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:02 schreef PeZu het volgende:
die obsessie hier steeds over hoe bill en ruud sex hebben![]()
kan alleen een voorlichtingsfilmpje zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef Poezewoes het volgende:
Is Bil een reality soap belloft na Utopia
Schiet niet op...quote:
i couldn't care less, zijn dingen van het leven, en het is een stream over het levenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
De sex van hun maakt me niet uit.
Maar met een zender om je nek en met camera's op je snater melden dat je een scheurtje in je anus hebben, vind ik niet echt nodig.
Doe is niet de hele tijd zo irritant , het is toch ook walgelijk om je te laten naaien in je reet daar is die toch niet voor laat staan al die bacteriën die er zitten .quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar het was met olijolie en in de poepert dat is toch niet normaal
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Maar met een zender om je nek en met camera's op je snater melden dat je een scheurtje in je anus hebt, vind ik niet echt nodig.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:04 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Maar met een zender om je nek en met camera's op je snater melden dat je een scheurtje in je anus hebt, vind ik niet echt nodig.
doe zelf niet zo irritant door je eigen beperkte mening op te dringenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:06 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Doe is niet de hele tijd zo irritant , het is toch ook walgelijk om je te laten naaien in je reet daar is die toch niet voor laat staan al die bacteriën die er zitten .
Dank kraak niet steeds alle posten van een ander af.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
i couldn't care less, zijn dingen van het leven, en het is een stream over het leven
ik maak me ook niet druk om een neus ophaal zus, hoestje zo, rocheltje hier en daar, domme blik dit dat , smik hier smak daar
dat boeit me ook niet, maar ze spraken erover en het was te zienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:02 schreef Noek het volgende:
Och jezus, ze hebben anale sex gehad. 1001 dagen geleden. [ afbeelding ]
Mensen hebben sex, mensen! Open jullie ogen!!
Ik dring niets op post mijn mening dat is het verschil .quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe zelf niet zo irritant door je eigen beperkte mening op te dringen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:08 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik dring niets op post mijn mening dat is het verschil .
Tuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:08 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
dat doe je zo mogelijk nog meer dan menigeen
Hij is wel druk aan het klussen die Rene.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:09 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en weer komt Rene de liefde verstoren
beginnende relaties uit elkaar klussen jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:09 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Hij is wel druk aan het klussen die Rene.
wanneerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:10 schreef Oekaboe het volgende:
[..]Nope weer helemaal goed , en top!
ach wat is normaal ..... maar ik vind het niet normaal dat het de volgende ochtend ongevraagd in geuren en kleuren aan iedereen verteld wordtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar het was met olijolie en in de poepert dat is toch niet normaal
datquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:12 schreef Oekaboe het volgende:
Oh duidelijk ze heeft haar eisen pakket neer gelegd en hopen dat de febo het accepteert .
leuk als back-up, thxquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Voor mensen zonder paspoort, zie onderstaande stream, wel even eerst door een paar seconde reclame heen werken.
http://www.ustream.tv/channel/16106023
bizar tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:14 schreef Jian het volgende:
Billy en Lot weer vriendinnetjes, goh, je verwacht het niet hè ......
Ik zou niet weten waar ze die vandaan moeten halen want die is er gewoon niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:14 schreef miertje36 het volgende:
ruud zegt nu zelf als je een opsteker krijgt( van de febo natuurlijk) dan blijf je
dat was echt, ze hebben nu gewoon pillen gekregen en zijn weer rustigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:15 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ja echt he volgens mij is het gewoon allemaal nep van gister een groot toneelstuk
geen geld geen eten domme ruudquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:16 schreef sjampoeh het volgende:
-niet echt positieve geluiden op t huwelijk
-isa een vliegtuigje
-een haatmail
-geen sigjes van lot dr groep
-ruzie
Dat wordt veel rond het huis lopen voor Ruud als die twee samenwonen..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat een achterlijke gesprekken altijd tussen Ruud en Marjet
Wie en wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:12 schreef Oekaboe het volgende:
Oh duidelijk ze heeft haar eisen pakket neer gelegd en hopen dat de febo het accepteert .
ja en straks als ruud geen stemmen krijgt of er niet uitgaat, heeft ie zeker weer onschendbaarheid van zijn suikeroom, tis maar net hoe de wind waait met die complottenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:18 schreef Marysha het volgende:
Ik denk wel dat Billy zich gaat realiseren dat zij en Ruud niet langer bescherming genieten van de Febo. 'Suikeroom' JdM was heel enthousiast over het knuffelproject, maar er komt annulering op annulering, dus een mooi statusproject is het niet meer. Het voorgenomen huwelijk is in het water gevallen. En voor de zoveelste keer hebben Billy en Ruud elite-stemmen gekregen.
Ook beseft het ranzige stel dat het mailtje van Ghaita gisteren nooit zou zijn doorgestuurd als ze nog de steun van de regie hadden. Daar komt nog de mislukte grap van Ruud gisteren bij.
Ruud is wel achtelijk, maar Billy niet helemaal. Die snapt echt wel dat ze nog behoorlijk wat voor hun kiezen krijgen als ze blijven. Dit is nog maar het begin!
hebben we ons doel dan toch bereikt, nu nog ff de poort uit met de staart tussen de benen !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:18 schreef Urb het volgende:
Mooi om eindelijk eens van Ruud te horen dat de negatieve feedback hem WEL raakt.
dat kan toch ook helemaal niet, volgens velen hier zijn ze 100% bij tot het eind en kan niemand ze wat makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaan dus niet naar huis, dat is wel duidelijk.
Had je verwacht van wel dan? Beetje naïef wel hè.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaan dus niet naar huis, dat is wel duidelijk.
Die mensen zijn gewoon jaloers.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:18 schreef Urb het volgende:
Mooi om eindelijk eens van Ruud te horen dat de negatieve feedback hem WEL raakt.
Dan zeg ik Let the show begin ..............quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:18 schreef Marysha het volgende:
Ik denk wel dat Billy zich gaat realiseren dat zij en Ruud niet langer bescherming genieten van de Febo. 'Suikeroom' JdM was heel enthousiast over het knuffelproject, maar er komt annulering op annulering, dus een mooi statusproject is het niet meer. Het voorgenomen huwelijk is in het water gevallen. En voor de zoveelste keer hebben Billy en Ruud elite-stemmen gekregen.
Ook beseft het ranzige stel dat het mailtje van Ghaita gisteren nooit zou zijn doorgestuurd als ze nog de steun van de regie hadden. Daar komt nog de mislukte grap van Ruud gisteren bij.
Ruud is wel achtelijk, maar Billy niet helemaal. Die snapt echt wel dat ze nog behoorlijk wat voor hun kiezen krijgen als ze blijven. Dit is nog maar het begin!
Je bent geneigd elke strohalm aan te grijpen..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Had je verwacht van wel dan? Beetje naïef wel hè.
Dat mailde Ruud Geita gister dus ook terug hoewel hij dit alleen tegen Billy eerlijk toegaf "Wij begrijpen je jaloezie.."quote:
Ja daarom zei ik dat ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat mailde Ruud Geita gister dus ook terug hoewel hij dit alleen tegen Billy eerlijk toegaf "Wij begrijpen je jaloezie.."
Was heel kort op stream
[ afbeelding ]
Gaat die paardenstaart ook mee?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:21 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
hebben we ons doel dan toch bereikt, nu nog ff de poort uit met de staart tussen de benen !
En niet te vergeten dat hij tegen haar zei vies vuil tyfuswijf dat is toch niet normaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat mailde Ruud Geita gister dus ook terug hoewel hij dit alleen tegen Billy eerlijk toegaf "Wij begrijpen je jaloezie.."
Was heel kort op stream
[ afbeelding ]
10 Pakken had ze toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef Cir het volgende:
![]()
er is geen koffie om aan te bieden
je schaamd je toch kapoet wat een blamage weer
Kreeft en dr kutkantine inkoop
Wolter had het over een mobiele studio, wellicht beiden maar we laten ons verrassenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef Day het volgende:
Wat gaat er vandaag precies gebeuren eigenlijk?
Opnemen van het nummer (en zo ja, waar dan)?
Opnemen van de clip?
Of allebei?
De schuldsanering krijgt weer een chequequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:14 schreef miertje36 het volgende:
ruud zegt nu zelf als je een opsteker krijgt( van de febo natuurlijk) dan blijf je
En hij noemde haar email, maar weer gestreamlocked, helaas voor de redactie herhaalde Ruud het later nog eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat hij tegen haar zei vies vuil tyfuswijf dat is toch niet normaal.
Ze hebben zowel video als geluid bij zich.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Wolter had het over een mobiele studio, wellicht beiden maar we laten ons verrassen
Lijkt me niet lekker zitten...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef cobain1994 het volgende:
Laura heeft alleen op voetballen gezeten voor het douchemoment..
het is ruud en bill fan dagquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was echt, ze hebben nu gewoon pillen gekregen en zijn weer rustig
Zelfde team als dat voor de DVD van Ron?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ze hebben zowel video als geluid bij zich.
Is die bolle Bram Recourt?quote:
Dat dusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef Urb het volgende:
[..]
En hij noemde haar email, maar weer gestreamlocked, helaas voor de redactie herhaalde Ruud het later nog eens.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef Zixon het volgende:
Had die Bram Recourt die daar nu is niet iets met The Bunker te maken?
Verdomd ja!quote:
Ok, dank.quote:
Ja en hij is de broer van de ex van Kees. Claire.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef Zixon het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:25 schreef cobain1994 het volgende:
Laura heeft alleen op voetballen gezeten voor het douchemoment..
Ja.. En ook met Studio Vlemmixquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:26 schreef Zixon het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:30 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder het uwv, checken of ze nog steeds afgekeurd zijn.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus, is die ISA zo dik geworden?
Wat een plofkop, beeldvullend wordt dat...
Ohhh echt ? met welke tekstquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:31 schreef Urb het volgende:
Isa "Eergister vloog hier een vliegtuig... nahhh idioot..."
En zometeen nog een.
Ik verbaas me altijd over Isa's kledingsstijl. Ze loopt een jaar of 10 achter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef Michiro het volgende:
Hebben ze ook kleren meegenomen voor Isa, of gaat ze zingen in dat vliegengordijn met dr fluoriserende roze hemdje
Ik dacht al dat het iets met incest te maken moest hebben, want bezoeker van de loods daarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja en hij is de broer van de ex van Kees. Claire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |