Ach laat gaan johquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kinderlijk vat het wellicht toch beter samen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is zeker te optimistisch om te hopen dat de ban van Elan permanent is?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is zeker te optimistisch om te hopen dat de ban van Elan permanent is?
Goed goedquote:
Hier gaat het ook goed, ben feestje aan het bouwen op mijn kamer want Elan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed goedNog steeds jetlag en veel voetenpijn dus m'n neef is alleen op stap
Zo lekker douchen.
Daar?
Voor foto's moet je maar even in m'n pohi kijken en in andere sc waar ik ook post
In het vorige topic daagde Elan Fok-it uit en toen werd hij boos. Lees maar terug (als je wilt)quote:
fokstrugglesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
In het vorige topic daagde Elan Fok-it uit en toen werd hij boos. Lees maar terug (als je wilt)
post historiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hier gaat het ook goed, ben feestje aan het bouwen op mijn kamer want Elan.
pohi?
Dankje, vandaag is een mooie dagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snow, hoe is de celibaatleef?
Gefeliciteerd trouwens.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad gefeliciteerd met je liefdevolle echtgenote. Dat er nog vele jaren zullen volgen
Prima. Ik probeer nieuwe niveaus van celibatisme te bereikenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dankje, vandaag is een mooie dag.
De celibaatleef is celibaat zoals altijd. En de jouwe?
Wat zijn de precieze toelatingseisen tot deze orde. Zijn er nog ontgroeningsrituelen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. Ik probeer nieuwe niveaus van celibatisme te bereiken
Wow, dat klinkt uitdagend. Vertel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. Ik probeer nieuwe niveaus van celibatisme te bereiken
10000 likes op tinder zonder matchquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn de precieze toelatingseisen tot deze orde. Zijn er nog ontgroeningsrituelen?
Ja lekker dan. Tinder wordt nog altijd niet door Windows Phone ondersteunt zo te zienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
10000 likes op tinder zonder match
En daarom altijd beginnen met "have you tried turning it off and on again" en "Zit de stekker er wel in?"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
uur lang mijn moeder geholpen via teamviewer
probleem lag bij de kabel zelfgofferdomme zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |