een jaar en wat maandjes.. 0 Audi's.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet lang gewerkt dan? Best veel Audi's gehad namelijk.
Een keer zo'n Lexus C120h gehad ofzoiets, prima wagen.
Elanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:18 schreef JanCees het volgende:
#Free Fok-it
#Free Elan
100% anti bans
Blij dat ik ze in de laatste periode van hun bestaan nog heb kunnen spreken. Al heb ik geen afscheid genomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:18 schreef JanCees het volgende:
#Free Fok-it
#Free Elan
100% anti bans
Elan was degene die liep te trollen waardoor Fok-it geprovoceerd werdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken de context van de bans niet dus ik ga geen kant kiezen.
Schraal. Maar ik hike ook best veel. Die C5 was ook weer prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
een jaar en wat maandjes.. 0 Audi's.Stelletje oplichters!
u wot brotatochip?quote:
We zien hetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is zo, al komt hij soms nog wel eens online hoor
Ik wilde ook maar je wilde ze niet sturen dusjaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had soms wifi. Er was een bepaald iemand die af en toe wat foto's wilde ontvangen
Ik heb jou dan ook niet op Whatsapp/FB/andere mediaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde ook maar je wilde ze niet sturen dusja
Heb je m'n foto's gezien in andere SC?
Nu gaat hij dit ontkennenquote:
Doe maar, incl selfiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook niet op Whatsapp/FB/andere media
Ja
Maar ik zal jou ook even een foto DM'en als je dat graag wil
Werd er mannelijk gepost?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij ging het niet zo heel goed in het vorige topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |