was vannacht iets ofzoquote:
paxjequote:
ks, maandag contract tekenenquote:
Jammer hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Elan weer ging trollen en Fok-it zich iets te makkelijk liet provoceren
Zo, die laten er geen gras over groeien. Leuk.quote:
Leuk hoorquote:
super tof zegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuk hoor. Een weekje naar Kos en genoten van de zon en zee. We hadden ook nog een dag twee buggy's gehuurd waarmee we het eiland zijn rondgereden en bij mooie stranden en dorpjes gestopt zijn, was wel heel vet.
[ afbeelding ]
Ja ze (huisbaas blijkt een vrouw te zijn, ik dacht de hele tijd een manquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo, die laten er geen gras over groeien. Leuk.
Had je al foto's trouwens?
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:56 schreef supersof het volgende:
[..]
super tof zeg
heb je lekker kleurtje gekregen?
dan moeten we maar weer een keer tc'en hequote:
Dit neigt naar godslasteringquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dven neukt alleen Bulgaarse sletjes
Sowiesoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moeten we maar weer een keer tc'en he
Ja doequote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sowieso. Bij interesse DM ik je wel even een bergfoto waarbij vooral aan m'n armen wel te zien is dat ik bruin geworden ben.
Ik heb gelezen dat hij op vakantie is, dus hij leest dit toch nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:06 schreef supersof het volgende:
paxcon
nu kan ik etsu jaloers maken met deze foto
Tot 5 uur 's ochtends kutten op teamspeakquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vroeger als ik vakantie had sliep ik van 8-16
Ja dat is zo, al komt hij soms nog wel eens online hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat hij op vakantie is, dus hij leest dit toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |