Ja, maar je moet voor de YE#1 dus niet naar de ranking kijken, maar naar de race. Daar is het gat zo'n 1000 punten, en dat is overbrugbaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Aan het eind van het jaar zijn die gelijk.
Dus een beetje context waar het verschil in ranking punten vandaan komt lijkt me wel degelijk relevant.
geen vertrouwen in nadal no?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef Norrage het volgende:
Ik zet mijn geld op Federer hoor voor de YE #1. Ik denk dat Djoko er geen zin meer in heeft dit jaar
Zelfs al is hij in topvorm, nee, in dit deel van het seizoen nooit. En dan is ie waarschijnlijk geblesseerd. Al zegt dat bij Rafa nooit ietsquote:
Gezien de huidige vorm van Djoko hoeft Federer zich daar geen zorgen om te makenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:08 schreef franklop het volgende:
Voordeeltje hiervan is dat Federer Djokovic dus pas in de finale kan treffen
Vraag zal vooral zijn wat Federer gaat doen met die toernooien in Azië. Misschien dat het anders wordt als de nummer 1-positie echt binnen bereik is, maar die skipt hij meestal toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar je moet voor de YE#1 dus niet naar de ranking kijken, maar naar de race. Daar is het gat zo'n 1000 punten, en dat is overbrugbaar.
Haase tegen Benneteauquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:41 schreef Norrage het volgende:
Dit is het uitgelezen toernooi waarbij er eens een originele finale kan komen. Doe mij maar een Tsonga vs Dimitrov finale ofzo
Zou geweldig zijn als het hem lukt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:54 schreef Szura het volgende:
Nou Fed, uitgelezen kans op een nieuwe GS
Net als bij Wimbledon?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:54 schreef Szura het volgende:
Nou Fed, uitgelezen kans op een nieuwe GS
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal doet dus niet mee met de US Open.
Jij hebt soms ook wel wat aparte denkbeelden he?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:08 schreef Norrage het volgende:
Ergens gun ik het Fedje echt niet meer, hij heeft een soort zelfgemaakte arrogantie over hem hangen de laatste tijd. Alsof hij zichzelf beter vindt dan ooit, terwijl hij dat niet is...2 jaar terug hoopte ik heel sterk dat ie nog een GS zou gaan winnen, nu heb ik dat niet
Dat is wel waar. Ik vond het heel raar dat hij zei dat hij vroeger grillig was en dat hij dat tegenwoordig minder heeft. Foeger vond ik hem juist niet grillig en nu wel. Lijkt wel of hij het heel moeilijk vind om zijn concentratie twee sets aaneen vast te houden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:08 schreef Norrage het volgende:
Ergens gun ik het Fedje echt niet meer, hij heeft een soort zelfgemaakte arrogantie over hem hangen de laatste tijd. Alsof hij zichzelf beter vindt dan ooit, terwijl hij dat niet is...2 jaar terug hoopte ik heel sterk dat ie nog een GS zou gaan winnen, nu heb ik dat niet
Ik vind het niet zo raar. Ben het wel met Norrage eens. Federer lijkt zichzelf beter te vinden dan in het verleden terwijl dat niet zo is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij hebt soms ook wel wat aparte denkbeelden he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |