SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Tyron ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij speelt in Vampire Diaries. In Zweden zijn ze helemaal gek van die serie
Tyron niet kennenquote:
Lekkerrrrrquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes vindt de OP echt extreem leuk.
Ha-haquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Ro-ald het volgende:
ik wil het niet over emobands hebben kunnen we niet een ander onderwerp aansnijden?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Ro-ald het volgende:
ik wil het niet over emobands hebben kunnen we niet een ander onderwerp aansnijden?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Ro-ald het volgende:
Aardig aardigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Ro-ald het volgende:
Tyrons kamer is nu witquote:
Dark Angel schijnt wel een aantrekkelijke hoofdrolspeelster te hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij volgt alleen VI, daar is Hansie Hansie de beste (over)acteur
Perziksapquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes vindt de OP echt extreem leuk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n dom wijf.
ver-schrikkelijk zegquote:
[..]
Dat is echt zo'n dom wijf.
[..]
Dark Angel schijnt wel een aantrekkelijke hoofdrolspeelster te hebben.
[..]
Perziksap
Ja maar ik doe dan vervenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zoiets draagt een 6 jarigevan die clip in haarextensions
Jelly?quote:
Hij heeft gevoel voor smaak.quote:
propagandaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
GGMM of LR haalde vandaag een post van mij weg waarin ik Nicki Minaj een slechte zangeres noemde
Mad?quote:
neptietenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Al moet ik zeggen dat ik het hier best wel warm van krijg
Uitstekende post.quote:
Ontkennen dat Nicki een mooie vrouw isquote:
1 van de weinige keren dat ik haar echt mooi vindquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Natural Nicki beste Nickiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou Snow niet overdrijven.. ze heeft nog steeds shitload aan make-up opquote:
Hahahquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ontkennen dat Nicki een mooie vrouw isAls ze bij je in bed lag zou je haar er niet uitschoppen
Mwa, zoiets heeft de gemiddelde chick die into cosmetica is wel op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou Snow niet overdrijven.. ze heeft nog steeds shitload aan make-up op
Wat niet wilt zeggen dat het meteen natural isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa, zoiets heeft de gemiddelde chick die into cosmetica is wel op.
quote:
Zij is knap manquote:
Ditquote:
We komen dichter tot elkaar Mexquote:
heb je daar een mooi gifje van?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe mij maar Holly Michaels
Iggy =quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Kende haar niet eens maar op die gifjes ziet ze er wel een beetje uit alsof ze aandacht te kort komt
Zou haar nog steeds doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kan photoshop toch veel doen!
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je daar een mooi gifje van?
Hollyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
worteltjes
Ik vind niet zoveel mis met een natuurlijke Colombiaanse reetpartij hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso snap ik echt niet wat mensen zo bijzonder vinden aan zo`n opgepompte reet
Veel te overdreven man.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind niet zoveel mis met een natuurlijke Colombiaanse reetpartij hoor.
zijn er genoeg die dat doen ja, maar niet allemaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te overdreven man.
Net als die Braziliaanse chicks.
Laten het ook gewoon opspuiten trouwens.
die is wel het leukst.quote:
Generaliserennnnnnnnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te overdreven man.
Net als die Braziliaanse chicks.
Laten het ook gewoon opspuiten trouwens.
Ja ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan hier echt uren naar kijken, fascinerend gifje
Jij houdt van nepheid blijkt#Extrageneraliserenquote:
Had je het maar daadwerkelijk zo subtiel gezegd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
GGMM of LR haalde vandaag een post van mij weg waarin ik Nicki Minaj een slechte zangeres noemde
Aha, dus jij was hetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je het maar daadwerkelijk zo subtiel gezegd.
LR, kan je deze sluiten KLB / Nachtbagger #2 Deadprez is baasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je het maar daadwerkelijk zo subtiel gezegd.
Uiteraard. Nu ik niks meer buiten VBL mag en kan doen moet ik toch ergens mijn machtsgeilerij vandaan halen.quote:
Omdat? Ik laat Mortaxx lekker werken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
LR, kan je deze sluiten KLB / Nachtbagger #2 Deadprez is baas
Omdat weer 2 topics en die was te laat. nu hebben we er weer 2 das kutquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Nu ik niks meer buiten VBL mag en kan doen moet ik toch ergens mijn machtsgeilerij vandaan halen.
[..]
Omdat?
Dat is die vlaamse groep toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:28 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vermaak mij om mensen te kijken in de groep ''Leer nieuwe mensen kennen'' op Facebook.
Je moet je af en toe toch even Kim Ku Lo Yuk voelen hèquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Nu ik niks meer buiten VBL mag en kan doen moet ik toch ergens mijn machtsgeilerij vandaan halen.
ik sta daar ook ergens tussenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:28 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vermaak mij om mensen te kijken in de groep ''Leer nieuwe mensen kennen'' op Facebook.
Zitten er nog lekkere wijven tussen dan of alleen maar paupertroepquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:28 schreef Ro-ald het volgende:
is die r welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik laat Mortaxx lekker werken.
soms welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zitten er nog lekkere wijven tussen dan of alleen maar paupertroep
Oh zoiets heb ik weleens gzien op FBquote:
Ik kijk daar echt nooit naar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
grapje ik wou me wel aanmelden daar maar nu ik weet dat jullie daar ook op kijken
Geamputeerd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat die Iggy geen tieten heeft
WTFquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die stylo heeft er wel oog op.
Blij dat ze competent genoeg is om FOK! piemels in haar keel te stoppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die stylo heeft er wel oog op.
Weet niet, zit een clip te bekijken van haar waar ze enkel iets voor haar tepels heeft en ze ziet er zo plat uit als het maar kanquote:
precies, 1 va nde weinige die dat kanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat ze competent genoeg is om FOK! piemels in haar keel te stoppen.
boeiend, ze is leukquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet, zit een clip te bekijken van haar waar ze enkel iets voor haar tepels heeft en ze ziet er zo plat uit als het maar kan
Schandalig!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet, zit een clip te bekijken van haar waar ze enkel iets voor haar tepels heeft en ze ziet er zo plat uit als het maar kan
Komt een beetje onzeker over.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:32 schreef Ro-ald het volgende:
''Hallo, ik ben Kees 23 jaar ik ben onzeker over mijzelf. Wat vinden jullie van mij?''
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat die Iggy geen tieten heeft
Ja dacht ik al toen ik dat bericht las van iemand.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt een beetje onzeker over.
ALs je een cup B al plat noemt ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee man. Iggy is zo plat als maar kan
Ah iemand die het met me eens isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee man. Iggy is zo plat als maar kan
Dat is nooit een Bquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALs je een cup B al plat noemt ja.
What die heeft geen B man, een Aquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALs je een cup B al plat noemt ja.
Wat doet GGMM daar op de achtergrond in je gifjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah ik ben weer eerste geëindigd bij de Dagcijfers
[ afbeelding ]
Geen zorgen, i've got your back. Vandaag word ik het.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah ik ben weer eerste geëindigd bij de Dagcijfers
[ afbeelding ]
Nou ja zelfs een A vind ik niet plat hoorquote:
Dit zag ik dus in de clip. AA denk ik ook ja en met goede bh lijkt het nog een goede Aquote:
quote:
Haha fokkie weet niks van tietenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What die heeft geen B man, een A
Trollen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doet GGMM daar op de achtergrond in je gifje
Vandaag word ik het niet. Beloofd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen zorgen, i've got your back. Vandaag word ik het.
op fok wel.quote:
Ligt aan de rest van een figuur. Een a is mwa mwa, een b is wel een redelijke grootte. C beste.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zelfs een A vind ik niet plat hoor
Je hebt ook nog AADat is wel redelijk tegen plat aan ja
Komt misschien ook wel door mijn voorkeur voor kleinere borstenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ligt aan de rest van een figuur. Een a is mwa mwa, een b is wel een redelijke grootte. C beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |