SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Tyron ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij speelt in Vampire Diaries. In Zweden zijn ze helemaal gek van die serie
Tyron niet kennenquote:
Lekkerrrrrquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes vindt de OP echt extreem leuk.
Ha-haquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Ro-ald het volgende:
ik wil het niet over emobands hebben kunnen we niet een ander onderwerp aansnijden?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Ro-ald het volgende:
ik wil het niet over emobands hebben kunnen we niet een ander onderwerp aansnijden?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Ro-ald het volgende:
Aardig aardigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Ro-ald het volgende:
Tyrons kamer is nu witquote:
Dark Angel schijnt wel een aantrekkelijke hoofdrolspeelster te hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij volgt alleen VI, daar is Hansie Hansie de beste (over)acteur
Perziksapquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes vindt de OP echt extreem leuk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n dom wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |