Wat doet GGMM daar op de achtergrond in je gifjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah ik ben weer eerste geëindigd bij de Dagcijfers
[ afbeelding ]
Geen zorgen, i've got your back. Vandaag word ik het.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah ik ben weer eerste geëindigd bij de Dagcijfers
[ afbeelding ]
Nou ja zelfs een A vind ik niet plat hoorquote:
Dit zag ik dus in de clip. AA denk ik ook ja en met goede bh lijkt het nog een goede Aquote:
quote:
Haha fokkie weet niks van tietenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What die heeft geen B man, een A
Trollen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doet GGMM daar op de achtergrond in je gifje
Vandaag word ik het niet. Beloofd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen zorgen, i've got your back. Vandaag word ik het.
op fok wel.quote:
Ligt aan de rest van een figuur. Een a is mwa mwa, een b is wel een redelijke grootte. C beste.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zelfs een A vind ik niet plat hoor
Je hebt ook nog AADat is wel redelijk tegen plat aan ja
Komt misschien ook wel door mijn voorkeur voor kleinere borstenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ligt aan de rest van een figuur. Een a is mwa mwa, een b is wel een redelijke grootte. C beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |