Hoe moet ik Nederland verlaten als ik van Nederland afhankelijk ben? Moet ik eerst onafhankelijkheid verwerven, maar dat gaat me in Nederland niet lukken. Of weet je meer? Tips zijn welkom hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:31 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou jij Nederland niet kunnen verlaten? En waarom zou je daar met het UWV moeten praten?
Joh, als dat helpt om hem uit Nederland weg te krijgen, dan ben ik helemaal voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
Beter inkomen=beter sociaal leven
Wat een logica!
Kan pas bij verkiezingen, en ik heb geen Geert Wilders kapsel, noch de intentie mijn leven te verkwanselen door de menigte leugens voor te houden. Totaal ongeschikt, doch niet onwelwillend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Solliciteer op hun baantje dan?
Je mag van mij wel een treinkaartje Assendelft>bad bentheim krijgen hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Hoe moet ik Nederland verlaten als ik van Nederland afhankelijk ben? Moet ik eerst onafhankelijkheid verwerven, maar dat gaat me in Nederland niet lukken. Of weet je meer? Tips zijn welkom hoor.
Je kan toch de grens wel over komen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Hoe moet ik Nederland verlaten als ik van Nederland afhankelijk ben? Moet ik eerst onafhankelijkheid verwerven, maar dat gaat me in Nederland niet lukken. Of weet je meer? Tips zijn welkom hoor.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Joh, als dat helpt om hem uit Nederland weg te krijgen, dan ben ik helemaal voor.
Niet onwelwillend? Je wil het niet. Je bent te lui en laks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Kan pas bij verkiezingen, en ik heb geen Geert Wilders kapsel, noch de intentie mijn leven te verkwanselen door de menigte leugens voor te houden. Totaal ongeschikt, doch niet onwelwillend.
Nee, ik ben afgekeurd 6 jaar geleden en sindsdien nooit meer iets van UWV vernomen, werd ik maar herkeurd en goedgekeurd, dan zou mijn probleem misschien opgelost zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit de brief, heeft het UWV je herkeurd?
Ik woon nu in Alkmaar, en wil niet naar Assendelft. Krijg ik een ticket aangeboden, is het weer ontoepasbaar. Vind je het gewoon leuk mi teleur te stellen of ben je een teleurstelling op zich?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag van mij wel een treinkaartje Assendelft>bad bentheim krijgen hoor.
Ik wil nu nog naar 't station komen fietsen en 'm voor je kopen.
Dan kom ik naar Alkmaar toe. Maar dan word het morgen. Schikt 6 uur op Alkmaar Centraal?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Ik woon nu in Alkmaar, en wil niet naar Assendelft. Krijg ik een ticket aangeboden, is het weer ontoepasbaar. Vind je het gewoon leuk mi teleur te stellen of ben je een teleurstelling op zich?
Geestelijk wel, maar fysiek ontbreken de mogelijkheden tot heden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan toch de grens wel over komen?
Heeft iemand je al gevraagd wat je geflikt hebt? Oftewel: van waar die taakstraf?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Ik woon nu in Alkmaar, en wil niet naar Assendelft. Krijg ik een ticket aangeboden, is het weer ontoepasbaar. Vind je het gewoon leuk mi teleur te stellen of ben je een teleurstelling op zich?
Je kan niet lopen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Geestelijk wel, maar fysiek ontbreken de mogelijkheden tot heden.
Als Alkmaar Centraal zou bestaan dan zou 6 uur geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kom ik naar Alkmaar toe. Maar dan word het morgen. Schikt 6 uur op Alkmaar Centraal?
Morgen krijg je een treinkaartje Alkmaar-Bad Bentheim van kanovinnie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef Het_fijtje het volgende:
Geestelijk wel, maar fysiek ontbreken de mogelijkheden tot heden.
Ga dan wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Manmanman, wat een topic, wat een idioot. Ongekend dit
Doe niet zo wijsneuzerig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Als Alkmaar Centraal zou bestaan dan zou 6 uur geen probleem zijn.
Maar kan je wel zo snel een nieuw station bouwen, in mijn navigatie zetten zodat ik het ook tijdig weet te vinden?
Of wil je het bestaande station Alkmaar gebruiken? Ik woon daar tegenover dus dan ben je al bijna bij me binnen. Krijg je een kop koffie
Jij bent getuigen, zo niet dan gaan we Vinnie op zijn Kano meppen, deal?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgen krijg je een treinkaartje Alkmaar-Bad Bentheim van kanovinnie.
Nou dat is nou lief!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgen krijg je een treinkaartje Alkmaar-Bad Bentheim van kanovinnie.
Daar ben je fysiek wel tot toe in staat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef Het_fijtje het volgende:
Jij bent getuigen, zo niet dan gaan we Vinnie op zijn Kano meppen, deal?
Nee, mijn arbeidsongeschiktheid was wegens verlamming aan beide benen, dus hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Kruipend kan je ook de grens over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |