Ik was al aangenaam verrast door seizoen 10 en 11, maar 12 is denk ik het beste seizoen van deze eeuw.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zal best?![]()
Vond je het buiten de Sanders om. Ook nog een leuk en sterk seizoen? Of toch wat tegenvallend?
Zo moeilijk is het ook niet, gezien het al een paar seizoenen zo isquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:14 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Je vat het volgens mij aardig goed samen, voor iemand die bijna niet gekeken heeft vorig seizoen.
Maar zij had ook nog zo'n vreselijk irritant, hoog stemmetje als ze ging schreeuwen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
Yasmin was toch het "probleemkind"? Enigszins logisch dan dat ze een irritante schreeuwlelijk was, zijn probleemkinderen in soaps over het algemeen
Ah, bedankt voor de waarschuwing, dan weet ik dat alvastquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar zij had ook nog zo'n vreselijk irritant, hoog stemmetje als ze ging schreeuwen.
Nou nou, deze eeuw duurt nog wel een jaartje of 85quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was al aangenaam verrast door seizoen 10 en 11, maar 12 is denk ik het beste seizoen van deze eeuw.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik was al aangenaam verrast door seizoen 10 en 11, maar 12 is denk ik het beste seizoen van deze eeuw.
Er zijn dingen waar ik enorm naar uitkijk in seizoen 13, zoals al meteen die eerste cliffhanger met 2 Janinen en de Ludo cliff tune.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor de waarschuwing, dan weet ik dat alvast
Dat gedoe met Jessica was een grote T-T-T-T-T-T-T-T-Toestand!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]!
Ik weet in ieder geval wel dat ik in seizoen 12 meer van Ludo zal gaan genieten dan in seizoen 7 tot nog toe.![]()
Dat gedoe met Jessica toen.
Seizoen 10 en 11 vond ik echt rotseizoenen door de veranderingen die erin plaatsvonden, karakters die verdwenen of permanent veranderden en decors die op de schop gingen. Ik vond het nogal chaotisch en soms behoorlijk onevenwichtig allemaal (denk even aan Laura).quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Haha! Ja zal best. Aan de reacties hier weet je vaak ook al wel genoeg he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook niet, gezien het al een paar seizoenen zo is
Nee, maar ik heb natuurlijk wel deze topicreeks op de voet gevolgd en zo heel af en toe een shortie gekeken. Maar ook dat was meestal meteen doorspoelen naar de laatste scčne en dát was vaak al een enorme deceptie
Haha inderdaad!quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat gedoe met Jessica was een grote T-T-T-T-T-T-T-T-Toestand!
En nogal overdreven
Haha Marcus die stomdronken was zag dat als eerste en zei 'hee 2 Janinen', waarop Stefano zonder te kijken geďrriteerd zei 'ja dat komt omdat je veel teveel gezopen hebt man'.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zijn dingen waar ik enorm naar uitkijk in seizoen 13, zoals al meteen die eerste cliffhanger met 2 Janinen en de Ludo cliff tune.![]()
In seizoen 12 was er inderdaad nog niets mis met Roxy.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
uiteraard Roxy Bellifante, niet het meest aangename personage, maar ze zorgde toch wel voor wat opschudding zakelijk en privé.
Vond ik ook, al was het jammer dat ze een pottenkapsel had, is persoonlijk maar ik hou nu eenmaal niet van vrouwen met kort haar. Zelfs bij degenen waarbij het wel enigszins staat, kan ik persoonlijk de langharige variant beter waarderen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef Frey het volgende:
Overigens snap ik niet waarom zo veel mensen altijd zo negatief zijn over Daantje. Wat een lief personage was dat.
"Dus ik stel voor dat je 2 taxi's bestelt."quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha Marcus die stomdronken was zag dat als eerste en zei 'hee 2 Janinen', waarop Stefano zonder te kijken geďrriteerd zei 'ja dat komt omdat je veel teveel gezopen hebt man'.
Mja, als ze alleen maar lief was kan ik mij voorstellen dat men nogal negatief over haar was. Alleen maar lief = alleen maar saai. En uiteindelijk kun je maar vrij weinig met een (in het vakjargon genoemd) + + + personage, wat dat betreft is + - + of - - + interessanter.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:27 schreef Frey het volgende:
Overigens snap ik niet waarom zo veel mensen altijd zo negatief zijn over Daantje. Wat een lief personage was dat.
Oh ja was ik vergeten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:32 schreef Frey het volgende:
[..]
"Dus ik stel voor dat je 2 taxi's bestelt."
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef Frey het volgende:
Helaas komen er dit seizoen wat personages waar ik echt helemaal niets mee had, zoals Yasmin, Milan, Morris #2 en Pascale. Rik en Anita vallen halverwege het seizoen helaas weg en ook Harmsen gaat er dan een hele tijd uit.
En dat is precies de reden dat ik weer ben begonnen bij seizoen 12 (vanmiddag besteld) en definitief stop na seizoen 13.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:33 schreef Frey het volgende:
Nee, de humor en de dialogen waren toen echt nog steeds geweldig. PeterKelder kan dat wel beamen denk ik, want ik heb hem vele voorbeelden gestuurd.
Dat zekerquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:33 schreef Frey het volgende:
Nee, de humor en de dialogen waren toen echt nog steeds geweldig. PeterKelder kan dat wel beamen denk ik, want ik heb hem vele voorbeelden gestuurd.
Seizoen 14quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:00 schreef Koosnaam het volgende:
In welk seizoen was het ook al weer dat Ray en Benjamin in die grot belanden? Seizoen 13 of 14?
Dat ik ook zo'n verhaallijn die ik nog weleens terug wil zien.![]()
Ray was zeker in zijn begin periode zo mooi fout!
Aah dank!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 14
Naar die verhaallijn kijk ik ook enorm naar uit. Was ook mooi: ze kwamen als gezworen vijanden in die grot terecht, en kwamen er als gezworen kameraden weer uit
En Pascale die intussen met iedereen liep te sloeren, inclusief Robert
Dat werd haar 'gelukkig' betaalt gezet.quote:
Gelukkig sloeg Robin later genadeloos terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |