Gladysquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef hplaserjet het volgende:
Ach Tracy, bijna alle personages weet ik nog, maar haar was ik echt glad vergeten, nog saaier dan Gladys.
Dag Neijzen was verantwoordelijk voor ALLES wat er in GTST gekapot gemaakt kon worden haha.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zekerVolgens mij kwamen Kennard, Jantien en Martin er dat seizoen bij, maar toen waren ze nog niet zo gebrainwasht en zo vol van zichzelf
En in seizoen 13 wordt Dag Neijzen de uitvoerend producent. Hij was verantwoordelijk voor de comeback van Martine, maar eveneens voor die wanstaltige babywissel van Arnie en Dennis
Rien die helemaal losgaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef LetsGame het volgende:
Dit was wel het grootste WTF-moment uit seizoen 1
Ze waren vooral onder de indruk van Djuna Hachee. Ze kreeg meteen een platencontract aangeboden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren vooral onder de indruk van Djuna Hachee. Ze kreeg meteen een platencontract aangeboden.
Zou mij niet verbazen dat die 1 september pas komt. Verwacht dat de castfoto en poetretfoto's tijdens gtst live de primeur hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:02 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik wil nou wel eens die castfoto zien
Zij zong dat lied van Annette inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren vooral onder de indruk van Djuna Hachee. Ze kreeg meteen een platencontract aangeboden.
Jep.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef Claude_Viole het volgende:
Even over vorig seizoen....
Lorena heeft een advocaat ingehuurd, dit bleek een vage gast te zijn die een USB-stick aan haar gad, en due USB-stick bevat weer bedrijfsgeheimen van Sanders Inc.
Nu vroeg ik me af, waarom had Lorena die advocaat nodig? Was dat niet omdat Nina haar aanklaagde vanwege plagiaat en auteursrechtschending en dergelijke?
Wtfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef LetsGame het volgende:
Hoe kun je hét schoollied nou vergeten, Alberts?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wtf![]()
![]()
Ik was dit helemaal vergeten!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef PeterKelder het volgende:
Een promo voor het nieuwe seizoen:
Het moge duidelijk zijn: Frons Servies is nog steeds de "componist"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Geachte meneer Fons Merkies,
U bent nu een paar seizoenen de nieuwe huiscomponist van Goede Tijden, Slechte Tijden. En ik geef het toe, eigengemaakte muziek is altijd beter dan de enorme overdaad aan top 40-nummers die een paar seizoenen geleden de boventoon voerde in de reeks. Maar het zou fijn zijn als u, gewoon, eens wat meer motivatie in die stukjes legt. En gewoon, muziek maakt. De melodie van de muziek die speelde tijdens de verhaallijn rondom het virus was, wacht, was dat een melodie? Het waren gewoon dramatisch gebrachte irritante tonen en geluiden in een opeenvolgend patroon.
Ik ben niet iemand die als kip zonder kop terugkijkt naar 'hoe onvolmaakt fantastisch de muziek vroeger door Ronald Schilperoort werd gecomponeerd' maar ik kijk wel terug op een paar seizoenen vol baggerdeuntjes. En die zijn nu te koop voor 99 cent per stuk (1,29 euro inclusief btw) op het soundtrackplatform van RTL. Maak er dus gewoon iets aantrekkelijks van, iets romantisch, iets oprecht dreigends, iets opgewekt. En stop met dat glasgerinkel.
Vriendelijke groet,
ArnieAlberts
Absoluut geen Soapkenner
Zeg, terwijl jij met Suzanne aan het viezelevozelen was was ik duidelijk niet aanwezig bij Simon die avond, Kelderquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe kun je hét schoollied nou vergeten, Alberts?![]()
seizoen 13 intro komt van de 12.5 jaar DVD en seizoen 14 van de GTST: deel 2 dvd. Ik ben het helemaal met je eens over Isabella's shot. De shots van Dennis en Ray zijn ook niet al te best...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Get it while it's hot hot hot!
PS: Iemand een idee waar deze clean intro's vandaan komen?
(En nu pas zie je goed hoe slecht die beweging van die laatste foto van Isabella in seizoen 14 wel niet gedaan is, kolere... Dat kunnen hobbyisten vandaag de dag nog beter met AfterEffects)
Ze staan op het music platform van Endemolquote:
Dan nog, het was ons schoollied, Alberts! Dat zou je toch moeten weten als de enige achtergebleven leerling uit onze klasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg, terwijl jij met Suzanne aan het viezelevozelen was was ik duidelijk niet aanwezig bij Simon die avond, Kelder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:33 schreef GTFransST het volgende:
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |