SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOL @ die quote, maar ik denk niet dat het mijn smaak film is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Mrs Doubtfire (1993)
[ afbeelding ]
Miranda: What happened?
Mrs. Doubtfire: He was quite fond of the drink. It was the drink that killed him.
Miranda: How awful. He was an alcoholic?
Mrs. Doubtfire: No, he was hit by a Guinness truck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vond me and my money ook altijd wel een goed nummer van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hij is wel grappig, daar is ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL @ die quote, maar ik denk niet dat het mijn smaak film is.
van deze film heb ik jeugdtrauma'squote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Jumanji (1995)
[ afbeelding ]
Sarah Whittle: [reads] "Every month at the quarter moon / There'll be a monsoon in your lagoon."
[tunderclouds appear and open up]
Sarah Whittle: Well, a little rain never hurt anybody.
Alan Parrish: Yeah, but a lot can kill you!
Deze vond ik ook wel okay, hoewel ik me er nu ff niks van kan herinneren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Jumanji (1995)
[ afbeelding ]
Sarah Whittle: [reads] "Every month at the quarter moon / There'll be a monsoon in your lagoon."
[tunderclouds appear and open up]
Sarah Whittle: Well, a little rain never hurt anybody.
Alan Parrish: Yeah, but a lot can kill you!
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
van deze film heb ik jeugdtrauma's
Met die grote spinnen enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze vond ik ook wel okay, hoewel ik me er nu ff niks van kan herinneren.
Ontzettend spannende film vond ik hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
van deze film heb ik jeugdtrauma's
Correct, Robin Williams als Mrs. Doubtfirequote:
ik heb hem wel gezien, maar hij zit niet in mijn parate geheugenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ontzettend spannende film vond ik het
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct, Robin Williams als Mrs. Doubtfire
Mooi gedicht, en denk ik heel erg toepasbaar op Robin Williams.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef MsMessy het volgende:
http://allpoetry.com/poem/9818127-Tears-Of-A-Clown-by-Aztlanquill
Dit gevoel wekte Robin vaak bij mij op. Toch zal What dreams may come altijd één van mijn favoriete films zijn om die reden.
Ahhhh ja, DEZE was wel masterlijk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Good Will Hunting (1997)
[ afbeelding ]
[last lines]
[Sean reads a note from Will: "Sean, if the Professor calls about that job, just tell him, sorry, I have to go see about a girl."]
Sean: Son of a bitch... He stole my line.
Niet zelf geschreven, maar zocht op een zin in Google en kwam deze tegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi gedicht, en denk ik heel erg toepasbaar op Robin Williams.
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Patch Adams (1998)
[ afbeelding ]
Hunter Patch Adams: Our job is improving the quality of life, not just delaying death.
Die is gewoon puntje-op-je-stoel-zittend spannend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar wat Robin Williams films huren…. Zoveel mooie films gemaakt…
One Hour Photo is ook een geweldige film… Erg ondergewaardeerd.
die heb ik denk ik nooit gezien....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar wat Robin Williams films huren…. Zoveel mooie films gemaakt…
One Hour Photo is ook een geweldige film… Erg ondergewaardeerd.
Night at the museum 2 weet ik vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
Moeten er postuum nog 5 in de bios komen geloof ik.
Klopt ja, en de laatste schijnt erg matig te zijn. (Zijn veel vervolgen op bestaande films van hem, en die laatste is zeer zeker niet het hoogtepunt van zijn carrière, heb ik begrepen.)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
Moeten er postuum nog 5 in de bios komen geloof ik.
Een hele onverwachte film met Robin Williams. Blijkt uit dat hij echt een goed acteur was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik denk ik nooit gezien....
dat is toch dinges die daar in speelt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Night at the museum 2 weet ik van
Adam Sandler of zo ietsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is toch dinges die daar in speelt?
de films die ik van hem gezien heb vond ik fijn om te zien, behalve die enequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een hele onverwachte film met Robin Williams. Blijkt uit dat hij echt een goed acteur was.
Oh ja diequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moest ff zodken, ik bedoelde Ben Stiller
Nee want die is wel leuk, Ben Stiller, de kloothommelquote:
Night at the museum?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de films die ik van hem gezien heb vond ik fijn om te zien, behalve die ene
Ik vond hem te hysterisch op een of andere manier
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want die is wel leuk, Ben Stiller, de kloothommel
Ook goedenavondquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weiger naar Ben Stiller films te kijken, die man is zo gruwelijk niet grappig, alleen hij zelf vindt datquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Night at the museum?
Ach daar moet je gewoon hersenloos naar zitten staren en het als een kinderfilm zien; dan is-ie best geinig.
[..]
Mja, Meet The Fockers 1 en 2 zijn toch wel geweldigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weiger naar Ben Stiller films te kijken, die man is zo gruwelijk niet grappig, alleen hij zelf vindt dat
Ik weet zo gauw niet in welke films hij gespeeld heeft, maar in Night at the museum vond ik hem niet slecht. Hij had niet per sé een grappige rol; de dingen die om hem heen gebeurden waren grappig en hij is gewoon een saai lulletje die het allemaal overkwam.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weiger naar Ben Stiller films te kijken, die man is zo gruwelijk niet grappig, alleen hij zelf vindt dat
Nopequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, Meet The Fockers 1 en 2 zijn toch wel geweldig
Echt, ik hoop dat zij nooit doodgaat….quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt, ik hoop dat zij nooit doodgaat….
Anders krijg je al haar albums weer in de hitlijsten enzo…
Vind het inderdaad de uitzondering op, de in de regel, slechte films van hem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet zo gauw niet in welke films hij gespeeld heeft, maar in Night at the museum vond ik hem niet slecht. Hij had niet per sé een grappige rol; de dingen die om hem heen gebeurden waren grappig en hij is gewoon een saai lulletje die het allemaal overkwam.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
nee dat is Tom Hanksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:34 schreef ToT het volgende:
Ik dacht al: "Hij heeft toch niet in The Green Mile gespeeld?!?
"
Moge ze 145 jaar oud worden. Oh kut dan wordt het natuurlijk helemaal erg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
haar stem heeft nu al 3 koptelefoonsnoeren doorgesnedenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
De franstalige nummers van Celine Dion vind ik wel goed
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
haar stem heeft nu al 3 koptelefoonsnoeren doorgesneden
ah soquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dit liedje kwam daar ook in voor!
Geniale film ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
One Hour Photo (2002)
[ afbeelding ]
Sy Parrish: And if these pictures have anything important to say to future generations, it's this: I was here. I existed. I was young, I was happy, and someone cared enough about me in this world to take my picture.
ow wacht er gaat een lampje brandenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
One Hour Photo (2002)
[ afbeelding ]
Sy Parrish: And if these pictures have anything important to say to future generations, it's this: I was here. I existed. I was young, I was happy, and someone cared enough about me in this world to take my picture.
Ja die gruwelijke stalker rolquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow wacht er gaat een lampje branden
Niet gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
One Hour Photo (2002)
[ afbeelding ]
Absoluut, echt een rol die ik van Robin Williams niet had verwachtquote:
Dat had ik met Jim Carrey met Man on the Moon en The Truman Showquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Absoluut, echt een rol die ik van Robin Williams niet had verwacht
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik met Jim Carrey met Man on the Moon en The Truman Show
Dan moet je Eternal Sunshine of the Spotless Mind eens kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
die laatste vond ik echt zo fucking sip.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Tsss jij gister met je Running to stand stillquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eens!
2002 alweer…. DAMN!!! Ik voel me nu oud
Ook zoiets ja!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:40 schreef Rafeiro het volgende:
Arnold Schwarzenegger in Junior was ook weel een beetje "anders".
of in Twinsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:40 schreef Rafeiro het volgende:
Arnold Schwarzenegger in Junior was ook weel een beetje "anders".
Ja inderdaad….quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die laatste vond ik echt zo fucking sip.....
Toen hij tegen de kant aanroeide had ik het echt even niet meer...
Vorige week nog gezien, best wel triest inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Staat op mijn to see listquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je Eternal Sunshine of the Spotless Mind eens kijken
Geniale film!
In man on the moon speelt hij Andy Kaufman (uit Taxi) echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die wel gezien. Ik weet het niet zeker meer maar die titel zegt me wel wat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je Eternal Sunshine of the Spotless Mind eens kijken
Geniale film!
Ik hou ook niet van die kutfilms als Mask e.d., maar in die films vergeet je echt wel dat hij het isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die wel gezien. Ik weet het niet zeker meer maar die titel zegt me wel wat.
Moet idd echt ongelooflijk goed zijn, ja.
Ja of ik heb hem niet gekeken omdat hij er in speelt!Misschien moet ik me daar eens overheen zetten.
Hij heeft ook meerdere stand up comedy shows gedaanquote:
zeker voor die tijd. Het verteld ook wel wat hoever producenten kunnen gaan, en ergens zit er nog best wat geloofswaardigs inquote:
The Mask vond ik als kind wel leuk, maar daarna ging het bergafwaarts.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van die kutfilms als Mask e.d., maar in die films vergeet je echt wel dat hij het is
Precies dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zeker voor die tijd. Het verteld ook wel wat hoever producenten kunnen gaan, en ergens zit er nog best wat geloofswaardigs in
ja....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zeker voor die tijd. Het verteld ook wel wat hoever producenten kunnen gaan, en ergens zit er nog best wat geloofswaardigs in
Die was wel geinig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Happy Feet (2006)
[ afbeelding ]
Ramón: You just got to do exactly what I say!
Mumble: Okay.
Ramón: Did I say "okay"?
Mumble: No.
Ramón: No. What did I say?
Mumble: Do exactly what you say.
Ramón: EXACTLY what I say!
1 van mijn favo filmsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Happy Feet (2006)
[ afbeelding ]
Ramón: You just got to do exactly what I say!
Mumble: Okay.
Ramón: Did I say "okay"?
Mumble: No.
Ramón: No. What did I say?
Mumble: Do exactly what you say.
Ramón: EXACTLY what I say!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
1 van mijn favo films
Maar dat komt omdat mijn toen 3 jarige jongste toen heel goed die pinguin kon nadansen
Ik moet hem nog steeds eens zienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
1 van mijn favo films
Maar dat komt omdat mijn toen 3 jarige jongste toen heel goed die pinguin kon nadansen
Op die kleine blote voetjes, echt te schattig gewoon, en echt iedere pas he?quote:
Het is een leuke film, met lekkere muziekquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet hem nog steeds eens zien
Je hele kamer ondergescheten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
Voortaan er toch weer wat beter bij nadenken om spruit niet net voor ik d'r los laat een stuk appel te geven
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Op die kleine blote voetjes, echt te schattig gewoon, en echt iedere pas he?
Dat kon Vivaldi ookquote:
Heerlijk bombastischquote:
Zalige filmmuziekquote:
ja ook ja, hoewel die er wat minder goed tussenpast. Ik heb er niet echt klassiek inzittenquote:
Nah ja, zindelijk is ze niet dus dat doet ze toch wel, maar normaal is het al droog heel ff laten liggen en je poetst het weg, maar net na appel is het van die smerige dunne drek.quote:
Yup ook gezien, was ook wel geinig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Night at the Museum (2006)
[ afbeelding ]
Teddy Roosevelt: I'm made of wax, Larry. What are you made of?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ook ja, hoewel die er wat minder goed tussenpast. Ik heb er niet echt klassiek inzitten
ow lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nah ja, zindelijk is ze niet dus dat doet ze toch wel, maar normaal is het al droog heel ff laten liggen en je poetst het weg, maar net na appel is het van die smerige dunne drek.
Ik vind het wel leuk, gewoon zo'n op de bank hang film.quote:
Dank jequote:
Best welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel netjes idd, en duidelijk veel werk in gestoken!
dat kun je met een gerust hart aan Muis overlatenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel netjes idd, en duidelijk veel werk in gestoken!
quote:Bij het stoffelijk overschot is een mes gevonden en Williams had zich in zijn arm gesneden. Voor zijn dood wilde hij zich laten behandelen wegens een depressie.
Eerder was het nog verstikking, ik wacht het officiële bericht wel af, depressies waren beend dus zelfdoding is wel redelijk te verwachten.quote:
quote:
Bronquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik had gelezen verstikking (asphyxia)
quote:
Ze gaan ook sectie doen op het lichaam, omdat het niet echt onomstotelijk vaststaat dat het zelfmoord is. Hij heeft ook geen afscheidsbrief achtergelaten of zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik had gelezen verstikking (asphyxia)
Dat is niet bekend gemaakt toch? Daar wilde de sheriff iig niks over kwijt, kan zijn dat de familie dat niet wil he? Ze hebben al om privacy gevraagd ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze gaan ook sectie doen op het lichaam, omdat het niet echt onomstotelijk vaststaat dat het zelfmoord is. Hij heeft ook geen afscheidsbrief achtergelaten of zo.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:01 schreef MsMessy het volgende:
http://www.nu.nl/film/385(...)hzelf-in-woning.html
Iets langer bericht.
Op de frontpage stond dat in een bericht, misschien hebben ze het van een andere bron.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet bekend gemaakt toch? Daar wilde de sheriff iig niks over kwijt, kan zijn dat de familie dat niet wil he? Ze hebben al om privacy gevraagd ook
Kan. Het is hoe dan ook allemaal sneu zat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de frontpage stond dat in een bericht, misschien hebben ze het van een andere bron.
Ja ik zat me ook al te bedenken hoe ik me dat voor moest stellen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:03 schreef Rafeiro het volgende:
Het lichaam van Williams "hing net boven de grond, in een houding alsof hij zat"
Dat lijkt me knap bij zelfdoding. Om dat hangend te krijgen moet de rigor mortis terwijl je zat toch al flink even in werking zijn geweest voor je kwam te hangen. Kan uiteraard ook belabberde vertaling zijn.
Dat sowieso ja!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan. Het is hoe dan ook allemaal sneu zat.
meestal als er zo iemand gevonden wordt is er iets anders aan de hand...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:03 schreef Rafeiro het volgende:
Het lichaam van Williams "hing net boven de grond, in een houding alsof hij zat"
Dat lijkt me knap bij zelfdoding. Om dat hangend te krijgen moet de rigor mortis terwijl je zat toch al flink even in werking zijn geweest voor je kwam te hangen. Kan uiteraard ook belabberde vertaling zijn.
Nu al?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:06 schreef Kally het volgende:
Ja mensen sorry maar 2 nachten bijna geen oog dicht gedaan breken me nu echt op, ik haak af.
Sorry Spez en bedankt voor deze
slaap lekker straksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:06 schreef Kally het volgende:
Ja mensen sorry maar 2 nachten bijna geen oog dicht gedaan breken me nu echt op, ik haak af.
Weltrusten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:06 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:06 schreef Kally het volgende:
Hee trussies!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:06 schreef Kally het volgende:
Ja, Kally riep net Running To Stand Still en toen dacht ik; dat album heeft nog meer toppers…quote:
zekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, Kally riep net Running To Stand Still en toen dacht ik; dat album heeft nog meer toppers…
Het is toch altijd tijd voor een feestje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen! Als je alle delen van ONZ radio en Radio 49 (en X-Raydio) bij elkaar optelt zit je op 7000
ONZ / [ONZ RADIO] #1916 Nieuwe radiozender in the mix *O*
Tijd voor een feestje?
Awesomesauce!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen! Als je alle delen van ONZ radio en Radio 49 (en X-Raydio) bij elkaar optelt zit je op 7000
Tijd voor een feestje?
Heel netjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor een feestje?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Volgensmij heeft een of andere groene draak door dat het bijna tijd voor de kooi is. Ze kruipt heel stiekem steeds iets verder van mijn schouder naar echt de achterkant van mijn nek. Zo van "daar kan je lekker toch niet bij me"
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Volgensmij heeft een of andere groene draak door dat het bijna tijd voor de kooi is. Ze kruipt heel stiekem steeds iets verder van mijn schouder naar echt de achterkant van mijn nek. Zo van "daar kan je lekker toch niet bij me"
waar is dat feestje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor een feestje?
Wacht ik even met Talk To Angelsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even roken enzo, ben zo weer terug
Nogal ja.quote:
same herequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar praat niet veel. Dus dan zie je niets
ik moet er niet aan denken om zonder te draaien, ik kan mijn bek toch nooit houdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nogal ja.Ja met zo'n interactieve show als van Muis ben je wel veel drukker in het topic, en nu is het meer een kwestie van rustig luisteren.
Dat Spezz de mic nu gebruikt kan al wat verschil maken weer.
Ja ik heb helaas geen schoonmoeder om over te mopperenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken om zonder te draaien, ik kan mijn bek toch nooit houden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ik heb helaas geen schoonmoeder om over te mopperen
Maar Spets draait ook weer zo relaxed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nogal ja.Ja met zo'n interactieve show als van Muis ben je wel veel drukker in het topic, en nu is het meer een kwestie van rustig luisteren.
Dat Spezz de mic nu gebruikt kan al wat verschil maken weer.
Ik zou niet geweten hebben wat ik bij mijn show vanavond had moeten zeggen. Ja hij is deadt of zo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken om zonder te draaien, ik kan mijn bek toch nooit houden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou niet geweten hebben wat ik bij mijn show vanavond had moeten zeggen. Ja hij is deadt of zo?
Dat krijg je na ruim twee en een half uur gepofte maisquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even de dokter bellen, ik hoor stemmen in mijn hoofd...
Ow wacht
Het zou erger zijn als je die stemmen ergens anders zou horen dan in je hoofdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even de dokter bellen, ik hoor stemmen in mijn hoofd...
Ow wacht
whehehehe, ja en wat die klote James Last, die speelt het met een trompet de klootzakquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat krijg je na ruim twee en een half uur gepofte mais
Die vind ik meesterlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe, ja en wat die klote James Last, die speelt het met een trompet de klootzak
dat wel, maar daar heb ik morgen niets aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die vind ik meesterlijk
Of die van Kraftwerk, of de House mixjes
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Telkens iets vertellen over de film of zo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou niet geweten hebben wat ik bij mijn show vanavond had moeten zeggen. Ja hij is deadt of zo?
met zoveel voorbereiding heb je daar dan niet echt tijd meer voor omdat voor te bereiden en zeker niet op zo'n korte termijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Telkens iets vertellen over de film of zo?
True, true!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met zoveel voorbereiding heb je daar dan niet echt tijd meer voor omdat voor te bereiden en zeker niet op zo'n korte termijn
Ik heb ze niet allemaal zelf gezien, dus dan had ik de IMDB samenvatting moeten oplezenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Telkens iets vertellen over de film of zo?
ik klep alles aan elkaar met dit zou ik ook niet kunnen, ook omdat ik echt eigenlijk niets zinnigs over weet. Die Clapton - Oosterhuis show heb ik ook een flowchart van moeten maken. Anders othoud je het ook gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true!
Sowieso heel respectabel wat ze in elkaar heeft weten te zetten!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal zelf gezien, dus dan had ik de IMDB samenvatting moeten oplezen
Het was wél als praat show bedoeld, maar de voorbereiding had mij zoveel tijd gekost dat ik op het laatste moment bij The Final Cut een 1:30 minuut durend vioolstuk verving door de lente van Vivaldi van bijna 4 minuten.
Ik denk dat het een goede keuze was
Dat was ook een hele leuke showquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik klep alles aan elkaar met dit zou ik ook niet kunnen, ook omdat ik echt eigenlijk niets zinnigs over weet. Die Clapton - Oosterhuis show heb ik ook een flowchart van moeten maken. Anders othoud je het ook gewoon niet.
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik klep alles aan elkaar met dit zou ik ook niet kunnen, ook omdat ik echt eigenlijk niets zinnigs over weet. Die Clapton - Oosterhuis show heb ik ook een flowchart van moeten maken. Anders othoud je het ook gewoon niet.
niet helemaal, ik besloot de route om te draaien en dat was voor mij ook even stressquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was ook een hele leuke show
En halverwege je show was je je flowchart kwijt
Oeps, je mag iemand niet uitlachen muis
Noop, ergens in het voorjaar meen ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist
Zegt mij ook niks… Voor mijn tijd?
Ik startte met de Yardbirds en met allemaal rechtstreekse verbanden kwam ik bij Trijntje Oosterhuis uit...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist
Zegt mij ook niks… Voor mijn tijd?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was ook een hele leuke show
En halverwege je show was je je flowchart kwijt
Oeps, je mag iemand niet uitlachen muis
En toch kwam het nog allemaal goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet helemaal, ik besloot de route om te draaien en dat was voor mij ook even stress
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch kwam het nog allemaal goed
Herkenbaar dat soort stressquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles gedraaid en bij het eindpunt uitgekomen.
En de grootste stress was dat ik r achter kwam dat SAM er 2 nummers uitgedonderd had. en toen kon ik nog via YT draaiendus als een malle rippen met nog 1 minuut te gaan
het woordje niet mistequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Herkenbaar dat soort stress
Ik ben blij dat SAM 2014 gewoon wav, mp3, flac en weet ik al niet af kan spelen.
Ik was wel halverwege een sketch kwijt, maar die had last minute ook voor Vivaldi moeten wijken.
Symph is al op leeftijd héquote:
Hij heeft puber kinderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar The Dollybirds is niet zo oudDaarom juist
Mooie stadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee ik weet inmiddels al hoe ik ervan gehoord had.. ze komen uit Haarlem
ik ben er geboren en heb er ruim 17 jaar gewerktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooie stad
Hadden mijn voorouders een brouwerij
Ik was vorig jaar nog in Haarlem. Herkende niets meer. Dat hele stationsplein is veranderd en zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er geboren en heb er ruim 17 jaar gewerkt
ik heb het nieuwe stationsplein ook nog steeds niet gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar nog in Haarlem. Herkende niets meer. Dat hele stationsplein is veranderd en zo
Mijn oma woonde daar toen nog. Ging met mijn paps altijd wandelen, zowel de binnenstad, als bijv. Teylers museum, maar ook richting duinen, langs het huis van Prof. Heertjes richting kraantje lek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:24 schreef Symphonic het volgende:
en wat het meest stomme is, ik kan de stad redelijk uittekenen (dacht ik) tot ik een keer een stdaswandeling heb gedaan met mijn collega's.. toen kwam ik er achter dat Malle Babbe in Haarlem staat en waar de echt mooie hofjes zijn
Dat is een mooi museum trouwensquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn oma woonde daar nog. Ging met mijn paps altijd wandelen, zowel de binnenstad, als bijv. Teylers museum, maar ook richting duinen, langs het huis van Prof. Heertjes richting kraantje lek.
Dat gebouw kan ik mij wel herinnerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het nieuwe stationsplein ook nog steeds niet gezien
In de oude situatie werkte ik in het gebouw boven de busperrons
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat gebouw kan ik mij wel herinneren
En het was altijd tochtig daar
Een slagersliedjequote:
Whehehe!quote:
Hoek van de Zijlstraat en de singel is nu een grote parkeergaragequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:29 schreef Symphonic het volgende:
en ook op het hoofdkantoor aan het einde van de Leidsevaart... is ook niets meer van over...
en de Jopenbrouwerijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoek van de Zijlstraat en de singel is nu een grote parkeergarage
Ik moet er weer eens heenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en de Jopenbrouwerij
wel zonde dat ze de oude school hebben geofferd
de Jacobijnenstraat is volgens mij nog intact. De oude Mavo op de ZIjlvest is er ook nog, alleen het oude pand van mijn werk is gesloopt. De sloper is er serieus rijk van geworden. Er zal alleen al voor 100.000 euro Canadees Eiken in die zolder...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet er weer eens heen
Mijn oma's huis staat er nog, maar ook bijv. de jacobijnenstraat en de school etc.
En of het pand van de brouwerij er nog is.
Hmmmm..... misschien eerst maar eens met google streetview gaan kijken. Anders wordt het misschien een heel erg teleurstellend tripje down memory lane
Misschien eens in het najaar wat afspreken voor een rondje Haarlem? Ik weet nu waar een grote parkeergarage zitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Jacobijnenstraat is volgens mij nog intact. De oude Mavo op de ZIjlvest is er ook nog, alleen het oude pand van mijn werk is gesloopt. De sloper is er serieus rijk van geworden. Er zal alleen al voor 100.000 euro Canadees Eiken in die zolder...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien eens in het najaar wat afspreken voor een rondje Haarlem? Ik weet nu waar een grote parkeergarage zit
Trouwens in de Haarlemsche Schouwburg nog een concert van the Nits gezien.quote:
die nieuwe toren is monsterlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trouwens in de Haarlemsche Schouwburg nog een concert van the Nits gezien.
Ik ben blij dat ze die uiteindelijk níet plat hebben gegooid en vervangen door zo'n modern monster.
Wacht ff, ho, ho, ho....... de oude schouwburg hebben ze toch platgegooid en vervangen door zo'n modern dingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die nieuwe toren is monsterlijk
New York, waarschijnlijk de Bronx?quote:
Nee, ze hebben alleen de toneeltoren vervangen, het voorstuk staat er nog als het goed isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wacht ff, ho, ho, ho....... de oude schouwburg hebben ze toch platgegooid en vervangen door zo'n modern ding
Ah, gelukkigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ze hebben alleen de toneeltoren vervangen, het voorstuk staat er nog als het goed is
wel gaaf, letterlijk een memory lanequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, gelukkig
Ik ben nu trouwens ff de route vanaf het station naar mijn oma op aan het schrjiven, welke straten, welke winkels en zo.
Als ik er straks echt weer ben, dan weet ik vast niet meer wat ik dacht dat er stond.
Ja, en dat memory van mij is af en toe heel erg leuk maar ook vaak vervloekend ergelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel gaaf, letterlijk een memory lane
[wink]dat is een vrouwenkwaal[/wink]quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en dat memory van mij is af en toe heel erg leuk maar ook vaak vervloekend ergelijk![]()
Ik zou willen dat ik dingen vergeten kon
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[wink]dat is een vrouwenkwaal[/wink]
maar ik snap wat je bedoelt
zo gaat dat helaas...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 zijn oude stadje… niks meer van over…. Nou ja, van mijn jeugd dingen dan
Veldpark.. kaal gemaakt
Basisschool, afgefikt
Mavo, afgefikt
MTS, afgebroken en vervangen door appartementen….
Mijn oude straat, leuke knusse laan… inmiddels geasfalteerd….
Daarom kom ik wel graag in IJmuiden en Wijk aan Zee… mijn familie komt uit de regio Zandvoort, Haarlem, Santpoort, IJmuiden etc. En in IJmuiden en Wijk aan Zee staat de tijd gewoon stilquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo gaat dat helaas...
Hoewel ik laatst een reunie had van mijn basisschool, dat was dan wel weer erg leuk
Een wat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Ow ik open youtube omdat ik wat op wil zoeken en de frontpage staat vol met video's en ik weet wat ik voor ga bereiden: een kleinkunst show
mijn hele familie komt uit IJmuiden (mijn vader en moeder ook allebei) en als ze me daar begraven loop ik wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom kom ik wel graag in IJmuiden en Wijk aan Zee… mijn familie komt uit de regio Zandvoort, Haarlem, Santpoort, IJmuiden etc. En in IJmuiden en Wijk aan Zee staat de tijd gewoon stil
Kleinkunst zoals bijv. op de Parade wordt vertoondquote:
En wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Acda & De Munnikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En wat moet ik me daarbij voorstellen?
DIngen als Bram Vermeulen, Jasperina de Jong, Herman Finkers, Brigitte Kaandrop en consortenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En wat moet ik me daarbij voorstellen?
acdaquote:
Dan ben jij aanzienlijk jonger dan ik. Die nieuwe jachthaven en alle nieuwbouw?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom kom ik wel graag in IJmuiden en Wijk aan Zee… mijn familie komt uit de regio Zandvoort, Haarlem, Santpoort, IJmuiden etc. En in IJmuiden en Wijk aan Zee staat de tijd gewoon stil
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
DIngen als Bram Vermeulen, Jasperina de Jong, Herman Finkers, Brigitte Kaandrop en consorten
Zeewijk is echt compleet andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan ben jij aanzienlijk jonger dan ik. Die nieuwe jachthaven en alle nieuwbouw?
Mja, de jachthaven is geen centrum… En ja er is wel nieuwbouw… maar verwaarloosbaar… Langs het kanaal staat nog steeds dezelfde ouwe meukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan ben jij aanzienlijk jonger dan ik. Die nieuwe jachthaven en alle nieuwbouw?
Ow, ja ik moet mijn platenspeler weer eens aansluiten. De Engel van Amsterdam van Vinyl rippenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
DIngen als Bram Vermeulen, Jasperina de Jong, Herman Finkers, Brigitte Kaandrop en consorten
dat wel, en de altijd gezellige Lange Nieuwstraatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, de jachthaven is geen centrum… En ja er is wel nieuwbouw… maar verwaarloosbaar… Langs het kanaal staat nog steeds dezelfde ouwe meuk
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, de jachthaven is geen centrum… En ja er is wel nieuwbouw… maar verwaarloosbaar… Langs het kanaal staat nog steeds dezelfde ouwe meuk
Ach, ik vind het altijd wel grappig om tussen die oude havenmeuk te rijden… Krijg je een beetje Amerikaanse maffia film idee vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wel, en de altijd gezellige Lange Nieuwstraat
Ik kom al 45 jaar in dat rotgat en we gaan nooit vriendjes worden
Ach, veel van de grachtenpanden vallen vanzelf wel om met al die scheefstandquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]De hele grachtengordel van Amsterdam staat gelukkig inmiddels op de lijst van beschermd Erfgoed van Unesco. Geen mooie kerk meer die platgewalst kan worden voor zo'n vreselijke, begrijpt de gulden snede niet, gebouw zoals de UB aan de singel
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef ToT het volgende:
Weer een paar mooie nummers achter elkaar!Ik zat in een verkeerd topic te posten!
Zitten anders best een paar goede visboeren daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wel, en de altijd gezellige Lange Nieuwstraat
Ik kom al 45 jaar in dat rotgat en we gaan nooit vriendjes worden
dat wel, daar liep ik vroeger ook altijd te struinenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het altijd wel grappig om tussen die oude havenmeuk te rijden… Krijg je een beetje Amerikaanse maffia film idee van
En bedankt hèquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, veel van de grachtenpanden vallen vanzelf wel om met al die scheefstand
dat welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zitten anders best een paar goede visboeren daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |