SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Laatste tijd eten we nauwelijks meer aan tafelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik ruzie aan tafel heb gehad..
2045 cmquote:
ja ik heb dus ook dezelfde humor als mn paquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een schoonvader die precies zo was. Zoveel gelachen met die man. Hij ook om mij trouwens, we hadden dezelfde kuthumor.
dan hebben wij dat ook want ik heb dezelfde als mijn vaderquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben jouw pa en ik dezelfde humor
[..]
Mijn broer altijd met mijn vaderGedragen ze zich alletwee debiel
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste tijd eten we nauwelijks meer aan tafel
Topshowquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
dan hebben wij dat ook want ik heb dezelfde als mijn vader
Jouw vader speelt toch ook CoD?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb dus ook dezelfde humor als mn pa
soms echt van die 'wedstrijdjes' hoe ver je kan gaan en wie er de meest leuke vervolg grap maakt op de vorige enzo
[..]
jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw vader speelt toch ook CoD?
Als je maar niet misselijk bent morgen.quote:
Nou mijn vader gaat tegenwoordig al om 6 uur journaal kijken en heeft hij geen zin meer om aan tafel te komen. Ik vind aan tafel eten sowieso kut en dag bespreken met je ouders vind ik ook niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ach, sommige dingen doen of bepraten met je ouders vinden andere ook weer heel raar enzo.
Ik heb gister bijv Tinder gedownload voor m`n moeder![]()
altijd ruimte voor spareribsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar niet misselijk bent morgen.
Het kan van pas komen als je in het leger werkt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topshow. Zolang hij het dan ook allemaal blijft combineren met een baan natuurlijk
Waarom kut? Als je ze de hele dag niet gezien hebtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou mijn vader gaat tegenwoordig al om 6 uur journaal kijken en heeft hij geen zin meer om aan tafel te komen. Ik vind aan tafel eten sowieso kut en dag bespreken met je ouders vind ik ook niet zo boeiend.
ja hij werkt >40 uur per week en heeft twee avonden per week volleybalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topshow. Zolang hij het dan ook allemaal blijft combineren met een baan natuurlijk
Omdat mijn vader elke dag dezelfde dingen vraagt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kut? Als je ze de hele dag niet gezien hebt
Dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb dus ook dezelfde humor als mn pa
soms echt van die 'wedstrijdjes' hoe ver je kan gaan en wie er de meest leuke vervolg grap maakt op de vorige enzo
[..]
Volgens mij heb jij een beetje een daddy crushquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hij werkt >40 uur per week en heeft twee avonden per week volleybal
wat een man
Daar kan jij ook wat vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat mijn vader elke dag dezelfde dingen vraagt.
En als het over voetbal gaat is al helemaal niet te praten met mijn vaderMet al zijn vooroordelen over van alles
![]()
lewdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een beetje een daddy crush
de wiiquote:
Ik ben heel genuanceerd vergeleken met mijn vader. Die heeft ook nog een racistische ondertoon vaakquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan jij ook wat vanNiet op voetbal dan
nee johquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een beetje een daddy crush
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben heel genuanceerd vergeleken met mijn vader. Die heeft ook nog een racistische ondertoon vaak
Ik vind dat best schattigquote:
En dan gaat het over religie waarna er met bestek wordt gegooid over en weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Leuke gesprekken worden het dan ja
Nodig Inso eens uitTopshow zou dat worden
Watquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
de wii
dat was meer omdat niemand die meer gebruikte en hij er wat mee wilde doen volgens mij
quote:Een man (50) in het Londonse district Southwark is op een bijzonder kinky manier aan zijn eind gekomen.
Hij had zijn bruine anjer verwend met een vibrator en daarbij het speeltje zo ver ingebracht dat ie vast zat. Omdat hij zich schaamde deed hij er niets aan en hoopte dat de trillende genotsstaaf er vanzelf uit zou komen.
Maar dat bleek ijdele hoop. Na vijf dagen kermen van de pijn en duizeligheid volgde hij toch maar het advies van een vriend op en liet een dokter zijn gepijnigde jongenskutje inspecteren.
Toen bleek dat de mechanische klabanus zijn darmen geperforeerd had en dat ie aan septische shock leed. Twee maanden later was hij dood, schrijft Descrier.
ik bewonder mn ouders allebei wel, maar laat dat niet echt zien aan mn moeder. gaat onbewust, misschien dat onze band beter wordt als ik uit huis ben. dat hoop ik tenminstequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat best schattig
Zou dat echt niet kunnen, ook al heeft mijn pa best veel voor me gedaan natuurlijk.
Met je moeder word je dan meestal ook meer een soort van vriendinnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bewonder mn ouders allebei wel, maar laat dat niet echt zien aan mn moeder. gaat onbewust, misschien dat onze band beter wordt als ik uit huis ben. dat hoop ik tenminste
Waar is hij rascistisch over dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaat het over religie waarna er met bestek wordt gegooid over en weer
Genot.quote:
Over islamieten vooral. En dan zeg ik dat elke religie pure aids is, maar daar is hij wat minder hard over omdat zijn beide ouders zwaar katholiek waren.quote:
Is wel jammer he, mijn vader heeft nu andere baan waardoor hij eerder thuis is soms en dat is toch veel fijner. bij zijn vorige baan was at hij drie keer per week thuis ofzo en was hij negen uur thuis op die andere dagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:14 schreef JanCees het volgende:
Zie mijn pa meestal alleen 's avonds. Beetje praatje maken.
Op zeer hoog niveau maatschappelijke discussies voeren bijvoorbeeld.
naja, mn moeder heeft kanker overwonnen. Best bewonderenswaardig. en mn pa is gewoon zo grappig en leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met je moeder word je dan meestal ook meer een soort van vriendinnen
Ik bewonder echt heel weinig mensen denk ik zo
Apartquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over islamieten vooral. En dan zeg ik dat elke religie pure aids is, maar daar is hij wat minder hard over omdat zijn beide ouders zwaar katholiek waren.
En hij zeurt altijd dat Turken en Marokkanen het land uitmoeten, maar totaal geen PVV stemmer dan weer
Was je vader eerst cabaretier?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Is wel jammer he, mijn vader heeft nu andere baan waardoor hij eerder thuis is soms en dat is toch veel fijner. bij zijn vorige baan was at hij drie keer per week thuis ofzo en was hij negen uur thuis op die andere dagen
Misschien heb je bij haar gewoon meer veel respect, maar vind je het moeilijk dat te uiten ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
naja, mn moeder heeft kanker overwonnen. Best bewonderenswaardig. en mn pa is gewoon zo grappig en leuk
Ooh dan snap ik wel dat je haar bewonderd, versterkt de band dan ook wel aanzienlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
naja, mn moeder heeft kanker overwonnen. Best bewonderenswaardig. en mn pa is gewoon zo grappig en leuk
Echt zo'n typische Hollanderquote:
Nee dat nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was je vader eerst cabaretier?
Wowquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat nietdirecteur van twee dingen
Mijn vader had een Islamistische vriendin dus racisme zul je niet snel tegenkomen hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan snap ik wel dat je haar bewonderd, versterkt de band dan ook wel aanzienlijk![]()
Mijn vader is vooral heel zuur over veel dingen en negatief, dat is wel jammer.
[..]
Echt zo'n typische Hollander. Gelukkig gaan mijn moeder en ik daar weer goed tegen in
. Alleen mijn zus denkt ook zo als mijn pa met haat aan buitenlanders en vooral omgaan met Hollandse boeren
En dan zijn werknemers orders geven met kutgrappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik ooit met een meisje thuiskom van islamitische afkomst ofzo denk ik dat de steken onder water en vooroordelen over tafel rollen hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn vader had een Islamistische vriendin dus racisme zul je niet snel tegenkomen hier
Dat zou ik echt niet accepterenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit met een meisje thuiskom van islamitische afkomst ofzo denk ik dat de steken onder water en vooroordelen over tafel rollen hier
Cash rules everything around me cream get the money dolla bill yallquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha ja ik was wel eens bij hem op het werk en daar doet hij ook best grappigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zijn werknemers orders geven met kutgrappen
Veel van de vooroordelen die mensen hebben kloppen wel gewoon hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
ik kan niet omgaan met mensen die tegen buitenlanders zijn![]()
tenzij we daar niet over praten
Ik ook niet, daarom negeer ik het ook altijd of word het fel discussieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
ik kan niet omgaan met mensen die tegen buitenlanders zijn![]()
tenzij we daar niet over praten
Ik ook niet, dan ga ik lekker weg.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha ja ik was wel eens bij hem op het werk en daar doet hij ook best grappig
Klopt wel beetjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom negeer ik het ook altijd of word het fel discussieren.
Ik snap echt niet hoe je zo bekrompen kan dingen.
inb4 iemand die het over mijn religie-haat gaat hebben
Is wel beter ja, maar is hier al zo sinds ik me kan herinneren dus ben er opzich wel aan gewend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Is wel jammer he, mijn vader heeft nu andere baan waardoor hij eerder thuis is soms en dat is toch veel fijner. bij zijn vorige baan was at hij drie keer per week thuis ofzo en was hij negen uur thuis op die andere dagen
Nee, vorige keer ging dat ook niet zo vlekkeloos inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar laten we hier niet verder over discussiëren.
zou dan echt niet kunnen praten met mn pa hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom negeer ik het ook altijd of word het fel discussieren.
Ik snap echt niet hoe je zo bekrompen kan dingen.
inb4 iemand die het over mijn religie-haat gaat hebben
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, vorige keer ging dat ook niet zo vlekkeloos inderdaad
wat doet ie voor werk dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is wel beter ja, maar is hier al zo sinds ik me kan herinneren dus ben er opzich wel aan gewend.
Ik schakel dan over op ander onderwerp of loop gewoon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zou dan echt niet kunnen praten met mn pa hoor
mijn moeder heeft nog ergere haat dan ik op geert wilders![]()
Marc Overmars?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:24 schreef JanCees het volgende:
Mijn pa is ook technisch gezien directeur
Wat stemmen je ouders?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schakel dan over op ander onderwerp of loop gewoon.
Mijn ouders vinden Geert Wilders ook een debiel hoor
Mijn vader stemt SP (hoi Inso) en mijn moeder stemt volgens mij meestal Groenlinks of D66.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader stemt SP (hoi Inso) en mijn moeder stemt volgens mij meestal Groenlinks of D66.
Ik stemde ook D66 laatste keer
D66quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader stemt SP (hoi Inso) en mijn moeder stemt volgens mij meestal Groenlinks of D66.
nee maar wel in die richtingquote:
Gewoon links dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar wel in die richting
weet niet wat ik zou stemmen
Nee lekker WIlders stemmenquote:
yessquote:
Nah zou niet weten wat ik moet stemmen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee lekker WIlders stemmenBen je helemaal leip in je hoofd
alles is bij jou topshowquote:
VVD=PvdAquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah zou niet weten wat ik moet stemmen.Paar dingen eens met vrijwel alle partijen mja.
Dan maar weer piratenpartij.
Inso gaat volgende keer sgp stemmen zei diequote:
wat krijg ik er voor terugquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef Amoeba het volgende:
Maar jongens, even iedereen 5 euro inleggen om gezamenlijk mijn boete te betalen.
inso mag niet stemmen tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso gaat volgende keer sgp stemmen zei die
Ik ga niet betalen omdat jij in overtreding wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef Amoeba het volgende:
Maar jongens, even iedereen 5 euro inleggen om gezamenlijk mijn boete te betalen.
Ik ben het op bepaalde vlakken totaal oneens met Insoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso gaat volgende keer sgp stemmen zei die
Rest is toch kut. Anders zou ik niet eens stemmen. Een grote teringzooi. Tijd om Nederland tot de grond te verbranden en dan het te heropbouwen. Als een phoenix zal Nederland herrijzen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]Piratenpartij is prima ja, maar die krijgen vrees ik nooit een zetel
ja dusquote:
Feniksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Rest is toch kut. Anders zou ik niet eens stemmen. Een grote teringzooi. Tijd om Nederland tot de grond te verbranden en dan het te heropbouwen. Als een phoenix zal Nederland herrijzen.
nooitquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen omdat jij in overtreding was
Ik vraag om een daad uit liefde, maar mevrouw denkt weer puur economischquote:
jammer voor jequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag om een daad uit liefde, maar mevrouw denkt weer puur economisch
Felix is een feniks Harry en zijn tranen hebben genezende krachten.quote:
Jawel, Nederlandse nationaliteit hequote:
ik heb wel wat beters te doenquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen
naar de lucht staren bijvoorbeeld
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:41 schreef supersof het volgende:
oh jullie gaan zeker allemaal weg nu
Neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:41 schreef supersof het volgende:
is het zo vreemd dat ik niet van voetbal houd ofzo
hij heeft al kei lang een vriend tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeMijn broertje zou goed voor je zijn, hij heeft echt de grootste haat aan voetbal, nog erger dan jij.
Hij is alleen gay maja, dat krijg je er wel uit
5,5 jaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft al kei lang een vriend toch
Ik heb 45 cent op mn rekeningquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil jij wel meehelpen met een crowdfunding actie voor mijn bekeuring?
kom hier film kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:47 schreef supersof het volgende:
wtf die wedstrijd duurt tot 23:20
wat een verspilling van je tijd
waar is hierquote:
nee bedanktquote:
mag hier slapenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
nee bedankt
dan ben ik te laat thuis
meer dan slapenquote:
Niet dat ik weet.quote:
heppie en hypoquote:
wat zit je mij te emo.giffen dacht dat we vrienden waren?quote:
dat boeit me geen ene reetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat? Ik heb Hypo ooit gemeet. Niks mis mee hoor.
Tegen de tijd dat je hier bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat ik net heb gefapt.
ik emogif de oude heppiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat zit je mij te emo.giffen dacht dat we vrienden waren?
ok dat magquote:
vrijdagmiddag/avond komen ze terugquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot wanneer zijn je ouders weg, Hep?
nee geen geld en geen tijdquote:
Het is dat het een uur fietsen is voor me.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vrijdagmiddag/avond komen ze terug
als ik nu weg ga ben ik er 00:13quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vrijdagmiddag/avond komen ze terug
Dit niet overhebben voor Hep.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat het een uur fietsen is voor me.
jammerquote:
ik zou je op mijn rug tillen naar vrijheidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat het een uur fietsen is voor me.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik nu weg ga ben ik er 00:13
en dan wil ik eigenlijk al slapen
Nee joh, dat is gekkenwerk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik nu weg ga ben ik er 00:13
en dan wil ik eigenlijk al slapen
Weer verdwalen in Kattuk en Valkenburg.quote:
Wowquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zou je op mijn rug tillen naar vrijheid
wij leven celibaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer verdwalen in Kattuk en Valkenburg.
En dan beetje luisteren naar jullie terwijl jullie seks hebben.
Dan ben ik de heloef.
[..]
Wow
was het niet van plan hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer verdwalen in Kattuk en Valkenburg.
En dan beetje luisteren naar jullie terwijl jullie seks hebben.
Dan ben ik de heloef.
[..]
Wow
Owja.quote:
Nee als ik dit had geweten rond etenstijd was ik wel langsgekomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Donderdag de glazenwasser shockeren.
Wanneer ga je verhuizen feer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Donderdag de glazenwasser shockeren.
Donderdag misschien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.
[..]
Nee als ik dit had geweten rond etenstijd was ik wel langsgekomen.
20 augustus sleutels. Daarna klussen en zo snel mogelijk erin.quote:
Donderdag kan ik niet. Trouwerij de hele dag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Donderdag misschien.Ik zorg dat Hep dan wel kleding draagt.
Super leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
20 augustus sleutels. Daarna klussen en zo snel mogelijk erin.
O, jammer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Donderdag kan ik niet. Trouwerij de hele dag.
En hij hoeft voor mij geen kleding te dragen hoor
Muren verven voornamelijk. Vloer leggen. Nog wat spullen kopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Super leuk![]()
![]()
moet je nog veel doen?
Ach, ik zal wel een andere keer luisteren naar Hep zijn gekreun.quote:
Ah leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Muren verven voornamelijk. Vloer leggen. Nog wat spullen kopen.
ja ik merkte het ook alquote:
hun zijn konko dom hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ze stemmen links. Dat is wat andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hun zijn konko dom he
sp en groenlinks : ')
Ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dit geen Djeez artikel is weet ik het ook niet meer![]()
Je bent zelf domquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hun zijn konko dom he
sp en groenlinks : ')
Inso stemt SGP, dan ben je echt van het pad af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ze stemmen links. Dat is wat anders
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso stemt SGP, dan ben je echt van het pad af.![]()
![]()
Nee, vvd stemde Inso geloof ik vorige keerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso stemt SGP, dan ben je echt van het pad af.![]()
![]()
Inso heeft nooit eerder gestemd volgens mij maar wou toch SGP stemmen volgende keerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, vvd stemde Inso geloof ik vorige keer
Volgens jouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meest debiele partij die er bestaat.
Faalcriterium in vergelijking met de andere criteriums in Nederland, Gouden Pijl is de enige ronde die geen grote renners aan weet te trekken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Geschreeuw van de commentator is weg, nu is er muziek
Ik linkse partijen nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Partijen die alles in het teken zetten van religie zijn niet serieus te nemen.
'Alles' valt wel mee. Naast het religieuze gewoon serieus en stabiel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Partijen die alles in het teken zetten van religie zijn niet serieus te nemen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Faalcriterium in vergelijking met de andere criteriums in Nederland, Gouden Pijl is de enige ronde die geen grote renners aan weet te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |