Ah leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Muren verven voornamelijk. Vloer leggen. Nog wat spullen kopen.
ja ik merkte het ook alquote:
hun zijn konko dom hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader stemt SP (hoi Inso) en mijn moeder stemt volgens mij meestal Groenlinks of D66.
Ik stemde ook D66 laatste keer
Nee, ze stemmen links. Dat is wat andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hun zijn konko dom he
sp en groenlinks : ')
Ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dit geen Djeez artikel is weet ik het ook niet meer![]()
Je bent zelf domquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hun zijn konko dom he
sp en groenlinks : ')
Inso stemt SGP, dan ben je echt van het pad af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ze stemmen links. Dat is wat anders
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso stemt SGP, dan ben je echt van het pad af.![]()
![]()
Nee, vvd stemde Inso geloof ik vorige keerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso stemt SGP, dan ben je echt van het pad af.![]()
![]()
Inso heeft nooit eerder gestemd volgens mij maar wou toch SGP stemmen volgende keerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, vvd stemde Inso geloof ik vorige keer
Volgens jouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meest debiele partij die er bestaat.
Faalcriterium in vergelijking met de andere criteriums in Nederland, Gouden Pijl is de enige ronde die geen grote renners aan weet te trekken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Geschreeuw van de commentator is weg, nu is er muziek
Ik linkse partijen nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Partijen die alles in het teken zetten van religie zijn niet serieus te nemen.
'Alles' valt wel mee. Naast het religieuze gewoon serieus en stabiel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Partijen die alles in het teken zetten van religie zijn niet serieus te nemen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Faalcriterium in vergelijking met de andere criteriums in Nederland, Gouden Pijl is de enige ronde die geen grote renners aan weet te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |