En dan zijn werknemers orders geven met kutgrappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat nietdirecteur van twee dingen
Als ik ooit met een meisje thuiskom van islamitische afkomst ofzo denk ik dat de steken onder water en vooroordelen over tafel rollen hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn vader had een Islamistische vriendin dus racisme zul je niet snel tegenkomen hier
Dat zou ik echt niet accepterenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit met een meisje thuiskom van islamitische afkomst ofzo denk ik dat de steken onder water en vooroordelen over tafel rollen hier
Cash rules everything around me cream get the money dolla bill yallquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat nietdirecteur van twee dingen
hahahaha ja ik was wel eens bij hem op het werk en daar doet hij ook best grappigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zijn werknemers orders geven met kutgrappen
Veel van de vooroordelen die mensen hebben kloppen wel gewoon hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
ik kan niet omgaan met mensen die tegen buitenlanders zijn![]()
tenzij we daar niet over praten
Ik ook niet, daarom negeer ik het ook altijd of word het fel discussieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
ik kan niet omgaan met mensen die tegen buitenlanders zijn![]()
tenzij we daar niet over praten
Ik ook niet, dan ga ik lekker weg.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha ja ik was wel eens bij hem op het werk en daar doet hij ook best grappig
Klopt wel beetjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom negeer ik het ook altijd of word het fel discussieren.
Ik snap echt niet hoe je zo bekrompen kan dingen.
inb4 iemand die het over mijn religie-haat gaat hebben
Is wel beter ja, maar is hier al zo sinds ik me kan herinneren dus ben er opzich wel aan gewend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Is wel jammer he, mijn vader heeft nu andere baan waardoor hij eerder thuis is soms en dat is toch veel fijner. bij zijn vorige baan was at hij drie keer per week thuis ofzo en was hij negen uur thuis op die andere dagen
Nee, vorige keer ging dat ook niet zo vlekkeloos inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar laten we hier niet verder over discussiėren.
zou dan echt niet kunnen praten met mn pa hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom negeer ik het ook altijd of word het fel discussieren.
Ik snap echt niet hoe je zo bekrompen kan dingen.
inb4 iemand die het over mijn religie-haat gaat hebben
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, vorige keer ging dat ook niet zo vlekkeloos inderdaad
wat doet ie voor werk dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is wel beter ja, maar is hier al zo sinds ik me kan herinneren dus ben er opzich wel aan gewend.
Ik schakel dan over op ander onderwerp of loop gewoon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
zou dan echt niet kunnen praten met mn pa hoor
mijn moeder heeft nog ergere haat dan ik op geert wilders![]()
Marc Overmars?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:24 schreef JanCees het volgende:
Mijn pa is ook technisch gezien directeur
Wat stemmen je ouders?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schakel dan over op ander onderwerp of loop gewoon.
Mijn ouders vinden Geert Wilders ook een debiel hoor
Mijn vader stemt SP (hoi Inso) en mijn moeder stemt volgens mij meestal Groenlinks of D66.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader stemt SP (hoi Inso) en mijn moeder stemt volgens mij meestal Groenlinks of D66.
Ik stemde ook D66 laatste keer
D66quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader stemt SP (hoi Inso) en mijn moeder stemt volgens mij meestal Groenlinks of D66.
Ik stemde ook D66 laatste keer
nee maar wel in die richtingquote:
Gewoon links dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar wel in die richting
weet niet wat ik zou stemmen
Nee lekker WIlders stemmenquote:
yessquote:
Nah zou niet weten wat ik moet stemmen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee lekker WIlders stemmenBen je helemaal leip in je hoofd
alles is bij jou topshowquote:
VVD=PvdAquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah zou niet weten wat ik moet stemmen.Paar dingen eens met vrijwel alle partijen mja.
Dan maar weer piratenpartij.
Inso gaat volgende keer sgp stemmen zei diequote:
wat krijg ik er voor terugquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef Amoeba het volgende:
Maar jongens, even iedereen 5 euro inleggen om gezamenlijk mijn boete te betalen.
inso mag niet stemmen tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso gaat volgende keer sgp stemmen zei die
Ik ga niet betalen omdat jij in overtreding wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef Amoeba het volgende:
Maar jongens, even iedereen 5 euro inleggen om gezamenlijk mijn boete te betalen.
Ik ben het op bepaalde vlakken totaal oneens met Insoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso gaat volgende keer sgp stemmen zei die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |