Hm ok, dat kan natuurlijk. Misschien een nieuwe hobby oppakken zodat je andere mensen leert kennen? Of naar de belgische variant van FOK! gaan, nee wacht dat is slechtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo op zit te wachten.
quote:
Nou, dat is het plan. Boekje mee, wijntje. Ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
Gewoon lekker op een terrasje beetje mensen kijken
Nog meer hobby's? Ik heb verdomme nauwelijks tijd om m'n favo hobby uit te oefenenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ok, dat kan natuurlijk. Misschien een nieuwe hobby oppakken zodat je andere mensen leert kennen? Of naar de belgische variant van FOK! gaan, nee wacht dat is slecht
Tot straks, even sporten.![]()
Ligt er natuurlijk ook aan of de collega's je bevallen. Ik heb gelukkig een aantal collega's ook goed te vriend waarmee ik zo nu en dan ook wel afspreek. Maar wat meer mensen leren kennen zou welkom zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo op zit te wachten.
[..]
Nou, precies hetzelfde. Mijn vrienden wonen allemaal in Nederland
. En ik zit zelf niet op m'n collega's te wachten om eens een terrasje te pakken.
Is dat zo? daar heb ik weinig van gemerkt eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is het plan. Boekje mee, wijntje. Ik vermaak me wel.
[..]
Nog meer hobby's? Ik heb verdomme nauwelijks tijd om m'n favo hobby uit te oefenen.
Nee, ik zie wel. M'n werkgevers zeiden al dat het lastig is met Belgen om te gaan en dat klopt wel, behoorlijk afstandelijk volkje.
Ik kan prima met m'n collega's opschieten, maar ik zie ze al 10 uur op een dag, dat vind ik eigenlijk wel genoegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan of de collega's je bevallen. Ik heb gelukkig een aantal collega's ook goed te vriend waarmee ik zo nu en dan ook wel afspreek. Maar wat meer mensen leren kennen zou welkom zijn
Daarom snap ik nog steeds niet dat ik niet alsnog naar de meet ben gegaan...
Misschien ligt het aan de streekquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
Is dat zo? daar heb ik weinig van gemerkt eigenlijk
Die zit nu met een stijfje in zijn broekquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
Aquaman bevestigd voor Batman v Superman
Ik moest meteen aan Kaneel denken.
dat zou goed kunnen zij komt uit essen geloof ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan prima met m'n collega's opschieten, maar ik zie ze al 10 uur op een dag, dat vind ik eigenlijk wel genoeg.
[..]
Misschien ligt het aan de streek.
Haha ja kan ik begrijpen. De collega's die ook vrienden zijn werken ook in andere teams, dus zit je ook niet al de hele dag op elkaars lip.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan prima met m'n collega's opschieten, maar ik zie ze al 10 uur op een dag, dat vind ik eigenlijk wel genoeg.
[..]
Misschien ligt het aan de streek.
Oh, maar ik bedoelde niet te zeggen dat Belgen niet aardig zijn. Ze zijn afstandelijker, het duurt even voor ze je accepteren, om het zo te zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen zij komt uit essen geloof ik
een van de meest lieve personen die ik ken
Is al oud nieuwsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen broek aan hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zit nu met een stijfje in zijn broek
Ik las het nu pasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is al oud nieuws
[..]
Ik heb geen broek aan hoor.Je kent me toch.
oow zo op die manierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoelde niet te zeggen dat Belgen niet aardig zijn. Ze zijn afstandelijker, het duurt even voor ze je accepteren, om het zo te zeggen.
Niks tegen Aquaman hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
Oh god, nog een aquaman lover.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks tegen Aquaman he
Nu nog alleen The Flash, The Green Lantarn en Martian Manhunter, en de Justice League is compleet...
Die broek was bij wijze van spreken hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is al oud nieuws
[..]
Ik heb geen broek aan hoor.Je kent me toch.
The Fantastic four, The Hulk, Iron man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks tegen Aquaman he
Nu nog alleen The Flash, The Green Lantarn en Martian Manhunter, en de Justice League is compleet...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat ik je maar schrap. Te afgelikt
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks tegen Aquaman he
Beetje raar wel, maar goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Godver, Jason Momoa gaat Aquaman spelen.
ander universum Tijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The Fantastic four, The Hulk, Iron man.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die broek was bij wijze van spreken he
Wow.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jouw standaard zo aangescherpt dan?
Politiek correct, héquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
[..]
Beetje raar wel, maar goed.
en als we dan toch bezig zijn doe dan goku en vegeta erbij om het af te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha. Gekkie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, dan komt Doctor Who erbij om ze bij elkaar te brengen in een universum. Zo klaar.quote:
Owja.quote:
Wolverine. Als we toch bezig zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
en als we dan toch bezig zijn doe dan goku en vegeta erbij om het af te maken
Misschien moet jij eens met Bay gaan praten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, dan komt Doctor Who erbij om ze bij elkaar te brengen in een universum. Zo klaar.
Geen lover maar ik vind wel dat hij ondergewaardeerd wordt...quote:
Een beetje Marvel en DC door elkaar halen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
True. En hij is hotquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.
Maar goed, het kan slechter. Het is iig geen neger
ach ja waarom ook nietquote:
Harry Potter, Legolas, Aslanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
en als we dan toch bezig zijn doe dan goku en vegeta erbij om het af te maken
In zijn speedoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. En hij is hot. Tenminste, dat was ie als Khal Drogo. Of hij dat als Aquaman ook gaat zijn...
En dan nemen ze het op tegen Darth Vader, zekerquote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dit weekend gezellig in m'n eentje een terrasje te pakken.
Nodig fax uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Darth Vader is er niet meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan nemen ze het op tegen Darth Vader, zeker.
Nee Spider-Man kan niet, die is van Sony...quote:
Fuck Sony.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee Spider-Man kan niet, die is van Sony...
Dat lijkt mij leuk, nu nog even een scenario bedenkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens met Bay gaan praten.
Die trekt zich ook niks aan van dat soort dingen.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen lover maar ik vind wel dat hij ondergewaardeerd wordt...
[..]
Een beetje Marvel en DC door elkaar halen...
Waarom?quote:
Als het een Bay-film wordt kan het maar zo zijn dat ie uit de dood opstaat.quote:
Ik ook, maar dan wel met normale kleding erover...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het best kan hebben
Andere universums, je hebt zelfs fanboys die woest worden als je dat door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij leuk, nu nog even een scenario bedenkende blockbuster van 2016
[..]
Wat is het verschil?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Als het een Bay-film wordt kan het maar zo zijn dat ie uit de dood opstaat.
Ik had het over hot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het best kan hebben
Mini-meet in Rotterdam?quote:
Sorry, maar zelfs jij bent niet hot in een speedoquote:
Ja en alle andere slechteriken uit alle mogelijke filmsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan nemen ze het op tegen Darth Vader, zeker.
Als zelfs mij het niet lukt dan kunnen we die dingen net zo goed verbieden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar zelfs jij bent niet hot in een speedo.
Waarom nu weer Rotterdamquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Mini-meet in Rotterdam?
Edit: Biergarten!![]()
Te ver.quote:
Wat is Biergarten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Mini-meet in Rotterdam?
Edit: Biergarten!![]()
Omdat België op de fiets/OV ietsje te ver is...quote:
Die is ook een van de goede.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat moet die leeuw er nu weer bij?
Wie weet is er wel een slechterik die ze door elkaar haaltquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Andere universums, je hebt zelfs fanboys die woest worden als je dat door elkaar haalt.
Mij boeit het geen reedt, superhelden
quote:
Dat is zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat België op de fiets/OV ietsje te ver is...
Is in Duitsland het equivalent van een terras. Ofwel gewoon een groot terras met leuke muziek. Zit vlakbij het station, achter de Hollywood Music Hall.quote:
Of ik met de auto nu naar Rotterdam moet of naar België moet maakt niet zo heel veel uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat België op de fiets/OV ietsje te ver is...
ik heb een vriendinquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jouw standaard zo aangescherpt dan?
Ik hoor net dat Royco mij ophaalt en dat we dan naar België komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ik met de auto nu naar Rotterdam moet of naar België moet maakt niet zo heel veel uit.
Klinkt tof!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Is in Duitsland het equivillant van een terras. Ofwel gewoon een groot terras met leuke muziek. Zit vlakbij het station, achter de Hollywood Music Hall.
Haha, eerst naar Rotterdam en dan door naar België maakt het natuurlijk wel verder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Royco mij ophaalt en dat we dan naar België komen.
wat. Waar heb je die nu weer vandaan?quote:
E-Bay.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
wat. Waar heb je die nu weer vandaan?
Is het ookquote:
Verdomme...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, eerst naar Rotterdam en dan door naar België maakt het natuurlijk wel verder.
de donkere krochten van de onderwereld.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
wat. Waar heb je die nu weer vandaan?
Oef, ik ben een consequentie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef SiIk het volgende:
Maar Mur dus van de lijst af.
Wil Kaneel er ook al af? (Was Kaneel toch?)
Dan kan ik tenminste weer rustig rondsletten zonder dat het consequenties heeft.
quote:
Rockbitch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
de donkere krochten van de onderwereld.
Ontmoet bij een optreden. Zij was de zangeres
Een lijst om rond te kunnen sletten? Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef SiIk het volgende:
Maar Mur dus van de lijst af.
Wil Kaneel er ook al af? (Was Kaneel toch?)
Dan kan ik tenminste weer rustig rondsletten zonder dat het consequenties heeft.
Pics.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
oefquote:
Je snapt er duidelijk niks van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Een lijst om rond te kunnen sletten? Waar kan ik mij aanmelden?
Tof.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog wel een beetje celibaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, ik ben een consequentie?
Laat me dan maar staan.
Je spreekt uit ervaring?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik jou op Fb? Morgen ofzo fb official![]()
Nooit gedacht dat jij dat type wasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb ik jou op Fb? Morgen ofzo fb official![]()
Win-win situatie voor mij dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog wel een beetje celibaat.
ik heb die shows wel eens gezien dat zijn wijven die neuken jou compleet de tering in zonder enige moeitequote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Win-win situatie voor mij dus.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb die shows wel eens gezien dat zijn wijven die neuken jou compleet de tering in zonder enige moeite
Jammer dat ze niet meer optredenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb die shows wel eens gezien dat zijn wijven die neuken jou compleet de tering in zonder enige moeite
het was vrij vermakelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet meer optreden
mja het was een beetje raar dat we al zo lang samen zijn en geen enkele referentie naar elkaar hebben op fb ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij dat type was.
Dat geloof ik best, wel eens wat gezien over rockbitch en een andere soort gelijke sexrock&rollbandquote:
Ik zou niet weten waarom dat raar isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja het was een beetje raar dat we al zo lang samen zijn en geen enkele referentie naar elkaar hebben op fb ofzo
dan ken je denk ik genitortures ook vast welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, wel eens wat gezien over rockbitch en een andere soort gelijke sexrock&rollband
Dit is toch niet serieus, héquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ken je denk ik genitortures ook vast wel
Inderdaad, een grote orgie op het podiumquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ken je denk ik genitortures ook vast wel
hoezo?quote:
whehehee dat klopt dat heeft me toen bijna mijn relatie gekostquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, een grote orgie op het podium
oow dat valt nog mee ik ken bands met veel raardere namen en ik denk tijn ook vast welquote:
Klinkt als de standaard fokmeetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij deed mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee dat klopt dat heeft me toen bijna mijn relatie gekost
Alle Goregrindbands om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat valt nog mee ik ken bands met veel raardere namen en ik denk tijn ook vast wel
ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nou ja die zangeres drukte haar been in mijn gezicht en liet er whisky langs lopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij deed mee?
[..]
Alle Goregrindbands om mee te beginnen.
Het zijn inderdaad cycli, zowel bij de Noren als de Grieken.quote:
Maar ik ben niet meer 100% celibaat he?quote:
Tijn heeft een vriendin, dacht ik. Geen idee wat hij met twee lesbische vriendinnen moetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben benieuwd
Ze heeft overigens 2 hele knappe lesbische vriendinnen nodge nodge wink wink
Van het type bleke huid en mooie handen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben benieuwd
Godver misgekliktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tijn heeft een vriendin, dacht ik. Geen idee wat hij met twee lesbische vriendinnen moet.
Ach, ik ook nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ben niet meer 100% celibaat he?
Nicequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben benieuwd
Ja, dus helaas kan ik mij dan bij zulke concerten niet meer misdragenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tijn heeft een vriendin, dacht ik. Geen idee wat hij met twee lesbische vriendinnen moet.
Niet meer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ja, dus helaas kan ik mij dan bij zulke concerten niet meer misdragen
Ja, jij bent echt het type dat ik op dat soort concerten los zie gaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nice![]()
Hoe heet de band?
[..]
Ja, dus helaas kan ik mij dan bij zulke concerten niet meer misdragen
nee was alleen been maar toenmalige vriendin was extreeeeem jaloers op alles wat een kut hadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
Beetje whiskey van iemands been likken, moet kunnen. Of was het down under?
Enormquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet meer?Vroeger was je een wild beest?
een Hele knappe vrolijke outgoing halfbloed met een prachtige kont, en een blanke slanke zeer afgetrainede, maar dat trainen kost wel al haar tijd dus dat is een mindere keuzequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van het type bleke huid en mooie handen?
Dat gaan er wel meer worden denk ik zomaar. Ik zet voorzichtig in op minimaal 3.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ene pandapunt smaakt niet naar meer?
Kom er net achter dat ik er alweer 2 heb...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ene pandapunt smaakt niet naar meer?
Ik zou flippen als ik bij zo'n band het podium op wordt getrokken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt het type dat ik op dat soort concerten los zie gaan.
Hm, dat klinkt al als te hoog gegrepen voor me.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
een Hele knappe vrolijke outgoing halfbloed met een prachtige kont, en een blanke slanke zeer afgetrainede, maar dat trainen kost wel al haar tijd dus dat is een mindere keuzemaar wel issues die je kan fixen
2 stelt nog niets voor in dit topic.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik er alweer 2 heb...
Snap ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zon zin om dat op fok te delen
Ik vind whisky van een been likken ook niet bepaald een goed idee, eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee was alleen been maar toenmalige vriendin was extreeeeem jaloers op alles wat een kut had
De volgende kerel krijgt het dus zwaar te voortduren. Alvast een RIP voor hem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat gaan er wel meer worden denk ik zomaar. Ik zet voorzichtig in op minimaal 3.
Ik heb het ook liever in een glasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind whisky van een been likken ook niet bepaald een goed idee, eigenlijk.
Geruststellendquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 stelt nog niets voor in dit topic.
Bij de vorige had ik er meer en die heeft het ook overleefd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De volgende kerel krijgt het dus zwaar te voortduren. Alvast een RIP voor hem.
tsja ik was verrast door die zangeres maar had zoiets van aah het is maar een show thats itquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind whisky van een been likken ook niet bepaald een goed idee, eigenlijk.
Ik heb het liever helemaal nietquote:
Dan bestel ik voor jou wel een biertjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het liever helemaal niet. Whisky is vies
.
Bambiquote:
Oké.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan bestel ik voor jou wel een biertje
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit de fles is niet zo goed idee nee
Hello!quote:
Een lachende Snape, daar klopt echt niks vanquote:
Die goede oude tijden...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Iets minder, maar echt zoals vanouds wil het nog niet bepaald worden.
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Iets minder, maar echt zoals vanouds wil het nog niet bepaald worden.
Die had ook aan de whisky gezeten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een lachende Snape, daar klopt echt niks van.
hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt al als te hoog gegrepen voor me.Chubsters passen het beste bij me.
Valt me tegen van je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bij de vorige had ik er meer en die heeft het ook overleefd.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snap ikstraks krijgt ze van half Fok! alleen penerpics
Hu wat treinen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahanee. Je bent schattig. Die trainfanaat zou prachtig Naast je staan
Nieuwe batterij een idee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]Hij gaat wel alweer langer mee hoor, maar vanochtend deed hij heeeel raar en ik heb nog steeds het idee dat hij een stuk sneller leeg gaat dan ik gewend ben.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die had ook aan de whisky gezeten.
Helemaal gek daar die personeelsfeesten.
mcgonagall heeft een week moeilijk gelopen.
Die houdt Mur gewoon voor zichzelf, hoop ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snap ikstraks krijgt ze van half Fok! alleen penerpics
Mja, ik vraag me dus ernstig af of het daar wel aan ligt...quote:
Instellingen per ongeluk gewijzigd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me dus ernstig af of het daar wel aan ligt...
Maar zal iig eens kijken wat die eigenlijk kosten.
Sorryquote:
Niet dat ik weet. Ik dacht misschien iets met een nieuwe app, of een update van een oude. Maar ik ben er nog niet helemaal achter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Instellingen per ongeluk gewijzigd?
Mijn nieuwe Samsung batterij kostte 20 euro. Misschien weet Roy een manier om te testen of het je batterij is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me dus ernstig af of het daar wel aan ligt...
Maar zal iig eens kijken wat die eigenlijk kosten.
bedankt voor de inzendingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die houdt Mur gewoon voor zichzelf, hoop ik.
Ah, wellicht gaat het Breda wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:04 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Zolang het maar in Brabant is. Want daar is het altijd gezellig
Heyquote:
Lastigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik dacht misschien iets met een nieuwe app, of een update van een oude. Maar ik ben er nog niet helemaal achter.
vandaar die pandapunten van je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sorry
Maar daarom kies ik alleen mannen uit waarvan ik denk dat ze me wel kunnen handelen. Anders is het wachten tot het een keer mis gaat natuurlijk.
Ja ben te kieskeurigquote:
En dat was wel een officiele? Want dan is dat wel het overwegen waard dan ja, als het betekent dat ik er weer op kan vertrouwen dat mijn telefoon de hele dag mee gaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Samsung batterij kostte 20 euro. Misschien weet Roy een manier om te testen of het je batterij is.
nooit tijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja ben te kieskeurig
En ik heb nooit tijd
Ze wonen altijd aan de andere kant van het landquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
nooit tijdhoeft maar 10 min te zijn hoor
http://www.gsmpunt.nl/acc(...)l-accu-1500-mah.htmlquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat was wel een officiele? Want dan is dat wel het overwegen waard dan ja, als het betekent dat ik er weer op kan vertrouwen dat mijn telefoon de hele dag mee gaat.
10 min in de hemel is beter dan 9 min in de hemelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze wonen altijd aan de andere kant van het land
En als t maar 10 min. hoeft te zijn heb ik liever dat ie thuis blijft
Zou wel tof zijn, dat je gezocht zou worden voor doodslag door seks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sorry
Maar daarom kies ik alleen mannen uit waarvan ik denk dat ze me wel kunnen handelen. Anders is het wachten tot het een keer mis gaat natuurlijk.
Cockring speciaal voor jou gekochtquote:
Ik vind het zo stom, na een jaar al. Mijn vorige telefoon ging 3 jaar mee zonder enig accu-probleem.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
http://www.gsmpunt.nl/acc(...)l-accu-1500-mah.html
En ik denk dat het echt je batterij is.
Da's waar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, dat je gezocht zou worden voor doodslag door seks.
Dikke streetcred en alles.
prikkeldraad is een fijne touchquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, dat je gezocht zou worden voor doodslag door seks.
Dikke streetcred en alles.
[..]
Cockring speciaal voor jou gekocht
ouwe foons zijn beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zo stom, na een jaar al. Mijn vorige telefoon ging 3 jaar mee zonder enig accu-probleem.
Ja dat is ook een beetje geluk hebben er mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zo stom, na een jaar al. Mijn vorige telefoon ging 3 jaar mee zonder enig accu-probleem.
Mijn vorige telefoon was een smart phone. Ik heb geen enkel probleem met hem elke nacht aan de oplader leggen. Maar ik wil wel graag zeker weten dat hij het een volle dag uithoudt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ouwe foons zijn beter
sinds ik een smart phone heb moet ik em bijna dagelijks wel opladen
Die webshop geeft 2 jaar garantie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een beetje geluk hebben er mee.
Niet voor niks dat ze er maar 6 maanden garantie op geven.
Ja dat doen zij zelf. Fabrikanten geven maar een half jaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die webshop geeft 2 jaar garantie.
mja logischquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn vorige telefoon was een smart phone. Ik heb geen enkel probleem met hem elke nacht aan de oplader leggen. Maar ik wil wel graag zeker weten dat hij het een volle dag uithoudt.
in nl is 2 jaar op alle hardware verplicht toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat doen zij zelf. Fabrikanten geven maar een half jaar.
Ik heb even bij samsung gekeken, die zijn er lekker vaag over idd. Mobiele telefoons 2 jaar, mobiele accessoires 6 maanden. Maar waar valt de accu dan onder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat doen zij zelf. Fabrikanten geven maar een half jaar.
accesoiresquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb even bij samsung gekeken, die zijn er lekker vaag over idd. Mobiele telefoons 2 jaar, mobiele accessoires 6 maanden. Maar waar valt de accu dan onder.
telefoon. Bij mijn telefoon kan je hem er niet eens uithalen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb even bij samsung gekeken, die zijn er lekker vaag over idd. Mobiele telefoons 2 jaar, mobiele accessoires 6 maanden. Maar waar valt de accu dan onder.
Niet op accu'squote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
in nl is 2 jaar op alle hardware verplicht toch?
Nee hoor, ook bij jou is het gewoon een accessoire.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
telefoon. Bij mijn telefoon kan je hem er niet eens uithalen.
als ik hem eruithaal kan ik de rest weggooien want die werkt dan nooit meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ook bij jou is het gewoon een accessoire.
Zo moeten wij hem opsturen naar Dynafix/solid vision..
Of je kunt hem 9/10 keer ook wel zelf vervangen als je een beetje handig bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ook bij jou is het gewoon een accessoire.
Zo moeten wij hem opsturen naar Dynafix/solid vision..
Xperia zquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Of je kunt hem 9/10 keer ook wel zelf vervangen als je een beetje handig bent.
Dat is EU wetgeving, en dat blijft touwtrekken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
in nl is 2 jaar op alle hardware verplicht toch?
Ja, is een officiëlequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat was wel een officiele? Want dan is dat wel het overwegen waard dan ja, als het betekent dat ik er weer op kan vertrouwen dat mijn telefoon de hele dag mee gaat.
Bizar welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is EU wetgeving, en dat blijft touwtrekken.
Fabrikanten hanteren nog steeds hun eigen termijnen, en de winkelier is de dupe.
Zo heeft Apple bijvoorbeeld geen DOA regeling.
Wij kregen vanuit de dealer het advies om iPhones niet gebruiksklaar te maken maar om de klant dat zelf thuis te laten doen.
Mocht er iets mee zijn in de winkel moet je een nieuwe meegeven en dat was gezeik, ook vanwege de koppelingen met de abo's bij de provider. En het feit dat je het toestel niet om kunt ruilen voor een nieuwe.
Batterij is accessoire.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
telefoon. Bij mijn telefoon kan je hem er niet eens uithalen.
Ook daarbij kan het, vergt alleen wat meer werk.quote:
Neem daarbij dat de accu aan slijtage onderhevig is en dat levert altijd een leuke discussie op met klanten/bedrijven...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is EU wetgeving, en dat blijft touwtrekken.
Fabrikanten hanteren nog steeds hun eigen termijnen, en de winkelier is de dupe.
Zo heeft Apple bijvoorbeeld geen DOA regeling.
Wij kregen vanuit de dealer het advies om iPhones niet gebruiksklaar te maken maar om de klant dat zelf thuis te laten doen.
Mocht er iets mee zijn in de winkel moet je een nieuwe meegeven en dat was gezeik, ook vanwege de koppelingen met de abo's bij de provider. En het feit dat je het toestel niet om kunt ruilen voor een nieuwe.
Ja dat zijn altijd fijne gesprekken met klanten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook daarbij kan het, vergt alleen wat meer werk.
[..]
Neem daarbij dat de accu aan slijtage onderhevig is en dat levert altijd een leuke discussie op met klanten/bedrijven...
Alleen daarom al heb ik maar gewoon een nieuwe batterij gekocht. 20 euro is geen wereldbedrag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Neem daarbij dat de accu aan slijtage onderhevig is en dat levert altijd een leuke discussie op met klanten/bedrijven...
dan vervang je hem na 7 maanden omdat het niet onder de garantie valt en dan is de garantie van de rest van de telefoon ook gelijk wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ook niet zelf vervangen dan hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan vervang je hem na 7 maanden omdat het niet onder de garantie valt en dan is de garantie van de rest van de telefoon ook gelijk weg
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik heb volgens mij een zenuw in m'n voet klemzitten. Pijn.
Dan kan ik nooit meer hakken aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]op je voet
Of zal ik hem amputeren?
Zo blij dat ik niet meer met klanten te maken heb.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zijn altijd fijne gesprekken met klanten.
Ja klopt, maar ik doelde er meer op als hij al buiten de garantie zit.quote:
Dat is aardig van je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed punt, dan laat ik hem wel zitten.
En ik zat juist te wachten op een leuke opmerkingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef twi het volgende:
Ik loop vast ontzettend achter, maar Hyperlapse is coooooool.
Zo, dat wilde ik even melden, ga maar weer verder over telefoonaccessoires.
Ja er is een adapter om hem via hdmi op een scherm aan te sluiten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
Trouwens Royco, misschien weet jij dit. Mijn oude S3 is paar maanden geleden gevallen, vandaar dat ik nu een nieuw toestel heb. Maar wonder boven wonder was het glas van het scherm nog intact, maar is het touchscreen eronder gescheurd.
Nu kan ik dit wel repareren als ik de onderdelen ergens vandaan kan halen. Maar is het ook mogelijk om het beeld van de telefoon op bijvoorbeeld mijn laptop weer te geven? Om de een of andere reden kan ik hem namelijk niet verbinden met Samsung Kies om data eraf te halen.
Mwah, vind ik wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Oh Roy, kun je met jouw kennis bevestigen dat de sgs 4 mini een kuttelefoon is?
Sorry, Tamashii is er niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik zat juist te wachten op een leuke opmerking.
Eerst die schouder, nu je voet. Zorg je wel een beetje goed voor jezelf?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik heb volgens mij een zenuw in m'n voet klemzitten. Pijn.
Helaasquote:
Ja, hoor. Shit happens gewoon. Schouder heb ik geen last meer van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
Eerst die schouder, nu je voet. Zorg je wel een beetje goed voor jezelf?
Niet gewoon eenvoudige software?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja er is een adapter om hem via hdmi op een scherm aan te sluiten.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sand.airdroidquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
Trouwens Royco, misschien weet jij dit. Mijn oude S3 is paar maanden geleden gevallen, vandaar dat ik nu een nieuw toestel heb. Maar wonder boven wonder was het glas van het scherm nog intact, maar is het touchscreen eronder gescheurd.
Nu kan ik dit wel repareren als ik de onderdelen ergens vandaan kan halen. Maar is het ook mogelijk om het beeld van de telefoon op bijvoorbeeld mijn laptop weer te geven? Om de een of andere reden kan ik hem namelijk niet verbinden met Samsung Kies om data eraf te halen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ja, hoor. Shit happens gewoon. Schouder heb ik geen last meer van.
No shit, Sherlock.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]Al is het een aanrader dat soort 'shit' zoveel mogelijk te vermijden.
Ja maar ik kan dus niets meer zien op mijn S3quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sand.airdroid
Beetje lastig als je lichamelijk werk doet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]Al is het een aanrader dat soort 'shit' zoveel mogelijk te vermijden.
Wat Twi zegt.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
No shit, Sherlock.
Daarom zeggen ze dat dus.
Zeker met paarden, die leveren heel wat shit natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje lastig als je lichamelijk werk doet.
Point taken. Ik 'verheug' me er ook niet echt op dat ik de komende weken extra veel uren bij mijn bijbaan ga draaien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje lastig als je lichamelijk werk doet.
You can say that againquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeker met paarden, die leveren heel wat shit natuurlijk.
Ik vind het heerlijk. Lekker buiten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Point taken. Ik 'verheug' me er ook niet echt op dat ik de komende weken extra veel uren bij mijn bijbaan ga draaien.
Zeker met paarden, die leveren heel wat shit natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
You can say that again.
[..]
Ik vind het heerlijk. Lekker buiten.
Ik werk niet buiten, althans, meestal niet. Ik sta of in een huis de boel leeg te halen, of alles in een vrachtwagen in te pakken.quote:
Dank u.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeker met paarden, die leveren heel wat shit natuurlijk.
Ook dat is lichamelijk werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik werk niet buiten, althans, meestal niet. Ik sta of in een huis de boel leeg te halen, of alles in een vrachtwagen in te pakken.
Niet zo moeilijk toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
1,5 keer bredere schouders dan ik
Dat is het zeker, maar ik vind het minder leuk dan jij jouw werk vind aangezien ik minder vaak buiten ben.quote:
Ik denk dat zelfs wanneer je buiten bent jij je werk minder leuk vindt dan ik mijn werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar ik vind het minder leuk dan jij jouw werk vind aangezien ik minder vaak buiten ben.
Dat zou kunnen. Misschien als ik van een hobby mijn werk kan maken dat het anders is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs wanneer je buiten bent jij je werk minder leuk vindt dan ik mijn werk.
De hele dag met dieren werken lijkt me wel geweldig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs wanneer je buiten bent jij je werk minder leuk vindt dan ik mijn werk.
only a nerd can tell!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij leuk, nu nog even een scenario bedenkende blockbuster van 2016
[..]
Wat is het verschil?
wat doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook. Mijn droombaan is nog steeds werken op het dierenasiel. Maar helaas is dat niet mogelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De hele dag met dieren werken lijkt me wel geweldig.
Ik zou alle honden en katten mee willen nemenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook. Mijn droombaan is nog steeds werken op het dierenasiel. Maar helaas is dat niet mogelijk.
Ik ben een ordinaire paardentrainster/verzorgster. Wel bij een Olympisch dressuurruiter, dat dan weer wel.quote:
Oh, daar groei je snel overheen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou alle honden en katten mee willen nemen
Ik vond je niet ordinairquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een ordinaire paardentrainster/verzorgster. Wel bij een Olympisch dressuurruiter, dat dan weer wel.
oh tof!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een ordinaire paardentrainster/verzorgster. Wel bij een Olympisch dressuurruiter, dat dan weer wel.
Dat is echt leuk werk. Dat heb ik zes zomers gedaan en beviel prima.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het ook. Mijn droombaan is nog steeds werken op het dierenasiel. Maar helaas is dat niet mogelijk.
Nou ja, in de nabije toekomst, dan.
Ik weet me te kledenquote:
Zekerquote:
zegt me niets maar klinkt belangrijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet me te kleden.
[..]
Zeker. Niet iets wat ik voor altijd wil doen, maar voor nu vind ik het superleuk. Helemaal nu één van de paarden die ik verzorg mee gaat doen aan de World Equestrian Games.
Haha, ook naakt ben je vast niet ordinairquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet me te kleden.
[..]
Zeker. Niet iets wat ik voor altijd wil doen, maar voor nu vind ik het superleuk. Helemaal nu één van de paarden die ik verzorg mee gaat doen aan de World Equestrian Games.
Ik heb het ook jaren gedaan. Echter is het niet te combineren met wat ik nu doequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is echt leuk werk. Dat heb ik zes zomers gedaan en beviel prima.
Hosselbaasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ook naakt ben je vast niet ordinair
Een soort van Olympische spelen voor paardensport. Of een soort van WK voetbal, maar dan paardensportquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
zegt me niets maar klinkt belangrijk
Zijn er ook paarden hooligans?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een soort van Olympische spelen voor paardensport. Of een soort van WK voetbal, maar dan paardensport.
Dat is jammer. Maar ja, wie weet ooit alsnog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het ook jaren gedaan. Echter is het niet te combineren met wat ik nu doe. En het asiel waar ik werkte heeft geen geld om meerdere vaste medewerkers aan te nemen.
Oh maar niet dat je fan bent van Anky van Grunsven en dan de supporters van de concurrent bestookt met vuurwerk enzoquote:
Dat heeft hij van jou afgekeken.quote:
Het zijn altijd die onschuldig ogende types waar je het niet van verwacht waar je voor op moet passen.quote:
Nee, verre van. Alhoewel die hakken wel als 'verborgen wapen' kunnen tellen.quote:
Dan ben ik geen nerdquote:
geen probleemquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, verre van. Alhoewel die hakken wel als 'verborgen wapen' kunnen tellen.
Mocht je willen dat jij dat konquote:
Truequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar ja, wie weet ooit alsnog?
Nee... Nee, dat is behouden aan het voetbal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh maar niet dat je fan bent van Anky van Grunsven en dan de supporters van de concurrent bestookt met vuurwerk enzo
Vaak is dat wel waar, jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zijn altijd die onschuldig ogende types waar je het niet van verwacht waar je voor op moet passen.
Kun je goed schade mee aanrichten, ja. Vooral de stilettohakken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, verre van. Alhoewel die hakken wel als 'verborgen wapen' kunnen tellen.
Je onderschat me Tijntjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mocht je willen dat jij dat kon
Au...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
Kun je goed schade mee aanrichten, ja. Vooral de stilettohakken.
Slaap lekker Samzzquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lezen en dan slapen. Trusten liefjes
.
Neequote:
Welterusten!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lezen en dan slapen. Trusten liefjes
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |