Hm ok, dat kan natuurlijk. Misschien een nieuwe hobby oppakken zodat je andere mensen leert kennen? Of naar de belgische variant van FOK! gaan, nee wacht dat is slechtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo op zit te wachten.
quote:
Nou, dat is het plan. Boekje mee, wijntje. Ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
Gewoon lekker op een terrasje beetje mensen kijken
Nog meer hobby's? Ik heb verdomme nauwelijks tijd om m'n favo hobby uit te oefenenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ok, dat kan natuurlijk. Misschien een nieuwe hobby oppakken zodat je andere mensen leert kennen? Of naar de belgische variant van FOK! gaan, nee wacht dat is slecht
Tot straks, even sporten.![]()
Ligt er natuurlijk ook aan of de collega's je bevallen. Ik heb gelukkig een aantal collega's ook goed te vriend waarmee ik zo nu en dan ook wel afspreek. Maar wat meer mensen leren kennen zou welkom zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo op zit te wachten.
[..]
Nou, precies hetzelfde. Mijn vrienden wonen allemaal in Nederland
. En ik zit zelf niet op m'n collega's te wachten om eens een terrasje te pakken.
Is dat zo? daar heb ik weinig van gemerkt eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is het plan. Boekje mee, wijntje. Ik vermaak me wel.
[..]
Nog meer hobby's? Ik heb verdomme nauwelijks tijd om m'n favo hobby uit te oefenen.
Nee, ik zie wel. M'n werkgevers zeiden al dat het lastig is met Belgen om te gaan en dat klopt wel, behoorlijk afstandelijk volkje.
Ik kan prima met m'n collega's opschieten, maar ik zie ze al 10 uur op een dag, dat vind ik eigenlijk wel genoegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan of de collega's je bevallen. Ik heb gelukkig een aantal collega's ook goed te vriend waarmee ik zo nu en dan ook wel afspreek. Maar wat meer mensen leren kennen zou welkom zijn
Daarom snap ik nog steeds niet dat ik niet alsnog naar de meet ben gegaan...
Misschien ligt het aan de streekquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
Is dat zo? daar heb ik weinig van gemerkt eigenlijk
Die zit nu met een stijfje in zijn broekquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
Aquaman bevestigd voor Batman v Superman
Ik moest meteen aan Kaneel denken.
dat zou goed kunnen zij komt uit essen geloof ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan prima met m'n collega's opschieten, maar ik zie ze al 10 uur op een dag, dat vind ik eigenlijk wel genoeg.
[..]
Misschien ligt het aan de streek.
Haha ja kan ik begrijpen. De collega's die ook vrienden zijn werken ook in andere teams, dus zit je ook niet al de hele dag op elkaars lip.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan prima met m'n collega's opschieten, maar ik zie ze al 10 uur op een dag, dat vind ik eigenlijk wel genoeg.
[..]
Misschien ligt het aan de streek.
Oh, maar ik bedoelde niet te zeggen dat Belgen niet aardig zijn. Ze zijn afstandelijker, het duurt even voor ze je accepteren, om het zo te zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen zij komt uit essen geloof ik
een van de meest lieve personen die ik ken
Is al oud nieuwsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen broek aan hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zit nu met een stijfje in zijn broek
Ik las het nu pasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is al oud nieuws
[..]
Ik heb geen broek aan hoor.Je kent me toch.
oow zo op die manierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar ik bedoelde niet te zeggen dat Belgen niet aardig zijn. Ze zijn afstandelijker, het duurt even voor ze je accepteren, om het zo te zeggen.
Niks tegen Aquaman hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
Oh god, nog een aquaman lover.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks tegen Aquaman he
Nu nog alleen The Flash, The Green Lantarn en Martian Manhunter, en de Justice League is compleet...
Die broek was bij wijze van spreken hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is al oud nieuws
[..]
Ik heb geen broek aan hoor.Je kent me toch.
The Fantastic four, The Hulk, Iron man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks tegen Aquaman he
Nu nog alleen The Flash, The Green Lantarn en Martian Manhunter, en de Justice League is compleet...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat ik je maar schrap. Te afgelikt
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Niks tegen Aquaman he
Beetje raar wel, maar goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Godver, Jason Momoa gaat Aquaman spelen.
ander universum Tijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The Fantastic four, The Hulk, Iron man.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die broek was bij wijze van spreken he
Wow.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jouw standaard zo aangescherpt dan?
Politiek correct, héquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
[..]
Beetje raar wel, maar goed.
en als we dan toch bezig zijn doe dan goku en vegeta erbij om het af te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha. Gekkie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, dan komt Doctor Who erbij om ze bij elkaar te brengen in een universum. Zo klaar.quote:
Owja.quote:
Wolverine. Als we toch bezig zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
en als we dan toch bezig zijn doe dan goku en vegeta erbij om het af te maken
Misschien moet jij eens met Bay gaan praten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt, dan komt Doctor Who erbij om ze bij elkaar te brengen in een universum. Zo klaar.
Geen lover maar ik vind wel dat hij ondergewaardeerd wordt...quote:
Een beetje Marvel en DC door elkaar halen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
True. En hij is hotquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.
Maar goed, het kan slechter. Het is iig geen neger
ach ja waarom ook nietquote:
Harry Potter, Legolas, Aslanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
en als we dan toch bezig zijn doe dan goku en vegeta erbij om het af te maken
In zijn speedoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. En hij is hot. Tenminste, dat was ie als Khal Drogo. Of hij dat als Aquaman ook gaat zijn...
En dan nemen ze het op tegen Darth Vader, zekerquote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dit weekend gezellig in m'n eentje een terrasje te pakken.
Nodig fax uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Darth Vader is er niet meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan nemen ze het op tegen Darth Vader, zeker.
Nee Spider-Man kan niet, die is van Sony...quote:
Fuck Sony.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee Spider-Man kan niet, die is van Sony...
Dat lijkt mij leuk, nu nog even een scenario bedenkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens met Bay gaan praten.
Die trekt zich ook niks aan van dat soort dingen.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen lover maar ik vind wel dat hij ondergewaardeerd wordt...
[..]
Een beetje Marvel en DC door elkaar halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |