abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143355986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef Greys het volgende:

[..]

- Meisjes gaan wandelen.
- Meisjes hebben het fijn en maken blije foto's.
- Meisjes bedenken na de Mirador dat ze het eerste stuk vrij vlot gelopen hebben, het nog vroeg is, licht en erg mooi droog weer, dus ze besluiten een stukje nog verder te lopen ipv direct terug te gaan.
- Meisjes schrikken van ofwel een 'eng/onguur' persoon (die niets doet, maar ze toch doet schrikken, omdat ze hebben gelezen over de berovingen op de trail) of een slang/dier op hun pad, waardoor ze niet meer terug durven over hetzelfde pad.
- Meisjes bellen 112/911 om te vragen wat ze moeten doen. Geen verbinding.
- Meisjes durven zoals gezegd niet over dat ene pad terug, dus lopen ze verder in de hoop dat ze daar OF iemand tegenkomen die ze kan helpen EN/OF dat ze daar wel bereik hebben.
- Meisjes verdwalen hier al en/of één van hen of beiden gewond door bv verstuiking/val en worden zo gedwongen de nacht door te brengen
- Meisjes proberen volgende dag weer 911 te bellen, weer geen bereik
- Meisjes zijn inmiddels echt verdwaald, raken verder de jungle in, meerdere pogingen bellen alarmnummer
- Meisjes of één van de meisjes is er inmiddels slecht aan toe door ofwel zwarte palm wond, ofwel ontstoken wond, ofwel andere oorzaak
- Meisjes durven elkaar niet alleen te laten
- Meisjes krijgen te maken met allerhande jungle-ellende (zie de video onderaan de OP die jij niet kunt zien)
- Etc.

Hebbie zomaar een scenario zonder moorden en verkrachtingen. Tiswat!
En dat met die eventuele losgebroken stier door dat (door beeld bewezen) kapotte hek heb ik dan weggelaten in het gedeelte 'schrokken van onguur type of dier waardoor ze niet terug durfden'. Maar dat zou dan ook nog daar kunnen passen.
Of, met minimale wijziging:

- Meisjes gaan wandelen.
- Meisjes bedenken na de Mirador dat ze het eerste stuk vrij vlot gelopen hebben, het nog vroeg is, licht en erg mooi droog weer, dus ze besluiten een stukje nog verder te lopen ipv direct terug te gaan.
- Meisjes schrikken van ofwel een 'eng/onguur' persoon (die niets doet, maar ze toch doet schrikken, omdat ze hebben gelezen over de berovingen op de trail) of een slang/dier op hun pad, waardoor ze kort van het pad afwijken.
- Meisjes kunnen het pad niet meer vinden en bellen 112/911 om te vragen wat ze moeten doen. Geen verbinding.
- Rest zelfde; verwondingen, infecties etc. (loop je zeker in een rivier onwijs snel op!) jungle-ellende

Of: meisjes nemen per ongeluk een wildspoor en wijken op die manier van het pad af, ze ontdekken dit te laat. Rest van het verhaal hetzelfde.
pi_143356016
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:00 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat hij een leugenaar is, staat al vast - zie > post #31
lijkt me aardig op de persoon :7
Klopt. Weg dus plus de tig reacties erop.

Moving on people.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:08:45 #53
430880 mig72
De Professional
pi_143356069
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Aannames, aannames.
Je eigen stokpaardje nog wel.
Dit zijn geen aannames maar bewezen feiten door bronnen die namelijk in deze topicreeks staan. Zoek ze maar op. Ik zit mobiel en het wordt een hele kluifje.
pi_143356120
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Weg dus plus de tig reacties erop.

Moving on people.
^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:11:22 #55
163650 Greys
pi_143356180
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:08 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dit zijn geen aannames maar bewezen feiten door bronnen die namelijk in deze topicreeks staan. Zoek ze maar op. Ik zit mobiel en het wordt een hele kluifje.
Da's onjuist, mopje.
Want dat 'hij zei eerst dit en toen dat' kan prima zelf half ingevuld door kranten/media zijn. Of verkeerd verstaan. Of allebei. Niks feit, niks bron. Je bent geen domme gast, jij weet ook hoe media werken. Dat had ik ook al eerder uitgelegd, maar dat terugzoeken is een beetje hetzelfde kluifje als dat van jou.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:16:04 #56
163650 Greys
pi_143356407
Het waren in elk geval geen officiële getuigenverklaringen tegen de politie waarin hij dat gezegd zou hebben. Correct me vooral if I'm wrong :)

En dat ze bij hem thuis zouden hebben gekeken - daar had jij het niet over maar dat haal ik er nu even bij omdat dat me zo even uitkomt - daar hoeft helemaal geen huiszoekingsbevel aan te pas zijn gekomen, dus ook niet per se een goede reden om daar te gaan kijken. Wellicht heeft hij zelf geroepen, om aan te tonen dat hij niets te verbergen heeft 'kom anders gerust effe bij me thuis kijken en daar heb ik nog wat nuttige kaarten van het gebied voor jullie misschien ook wel, ik ben tenslotte gids daar'.

Kortom, ook dat ze bij hem thuis geweest zouden zijn, maakt hem imho totaal nog niet verdacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143356788
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Het waren in elk geval geen officiële getuigenverklaringen tegen de politie waarin hij dat gezegd zou hebben. Correct me vooral if I'm wrong :)

En dat ze bij hem thuis zouden hebben gekeken - daar had jij het niet over maar dat haal ik er nu even bij omdat dat me zo even uitkomt - daar hoeft helemaal geen huiszoekingsbevel aan te pas zijn gekomen, dus ook niet per se een goede reden om daar te gaan kijken. Wellicht heeft hij zelf geroepen, om aan te tonen dat hij niets te verbergen heeft 'kom anders gerust effe bij me thuis kijken en daar heb ik nog wat nuttige kaarten van het gebied voor jullie misschien ook wel, ik ben tenslotte gids daar'.

Kortom, ook dat ze bij hem thuis geweest zouden zijn, maakt hem imho totaal nog niet verdacht.
Dat was toch anders, http://www.websleuths.com(...)1-Apr-2014-3%2Fpage3 #73 wederom met dank aan Baru voor de info
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:23:58 #58
163650 Greys
pi_143356804
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:23 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dat was toch anders, http://www.websleuths.com(...)1-Apr-2014-3%2Fpage3 #73 wederom met dank aan Baru voor de info
Thanks, ik ga ff lezen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:29:12 #59
430880 mig72
De Professional
pi_143357043
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:02 schreef Greys het volgende:

[..]

- Meisjes gaan wandelen.
- Meisjes schrikken van ofwel een 'eng/onguur' persoon (die niets doet, maar ze toch doet schrikken, omdat ze hebben gelezen over de berovingen op de trail) of een slang/dier op hun pad, waardoor ze niet meer terug durven over hetzelfde pad.
- Meisjes bellen 112/911 om te vragen wat ze moeten doen. Geen verbinding.
- Meisjes durven zoals gezegd niet over dat ene pad terug, dus lopen ze verder in de hoop dat ze daar OF iemand tegenkomen die ze kan helpen EN/OF dat ze daar wel bereik hebben.
- Meisjes verdwalen hier al en/of één van hen of beiden gewond door bv verstuiking/val en worden zo gedwongen de nacht door te brengen
- Meisjes proberen volgende dag weer 911 te bellen, weer geen bereik
- Meisjes zijn inmiddels echt verdwaald, raken verder de jungle in, meerdere pogingen bellen alarmnummer
- Meisjes of één van de meisjes is er inmiddels slecht aan toe door ofwel zwarte palm wond, ofwel ontstoken wond, ofwel andere oorzaak
- Meisjes durven elkaar niet alleen te laten
- Meisjes krijgen te maken met allerhande jungle-ellende (zie de video onderaan de OP die jij niet kunt zien)
- Etc.

Hebbie zomaar een scenario zonder moorden en verkrachtingen. Tiswat!
En dat met die eventuele losgebroken stier door dat (door beeld bewezen) kapotte hek heb ik dan weggelaten in het gedeelte 'schrokken van onguur type of dier waardoor ze niet terug durfden'. Maar dat zou dan ook nog daar kunnen passen.
Als se alleen maar verdwaald waren waren ze nog in leven aangezien er voedsel zat is in de jungle (ik blijf dit punt herhalen, was al eerder itvoerig besproken) en hun hongertrekken ervoir gezorgd zou hebben dat ze mieren of bessen of kleine rottende diertjes opgegeten zouden hebben. En water uut de rivier gedronken, ze waren toch gevonden in de buurt van de rivier. (Als het maar een verdwaling was).

Zo kan men het maandenlang zo niet jarenlang kunnen uuthouden. Zie ook Swisd Family Robinson of Schateiland bijv.Ook zijn er survivalistprogrammas zat die dit bewijzen (mochten we ons toch in de filmwereld willen begeven).

Ook is dat stuk over zwarte palm iets best flink overdreven, in de realiteit valt het wel mee, de uiteindes zijn doorgaans weg te trekke..Het is opgeblazen als een bangmaakverhaal en daarin redelijk gelukt.

Nogmaals infecties loop je niet zomasr op en als se komen vernietigt jiu immunsysteem ze voordat ze schade aanrichten. In sommige zeldzame gevallen blijven ze doorgaan dan is het meestal gelokaliseerd, je kan je hand/vingers niet meer bewegen oid En de schade is permament maar lokaal.

Deze dames waren jong en gezond, dan gaan ze er niet zomaar verzwakken.

We gaan weer in cirkels rond, maar misschien henmb je vanmoreg vroeg niet meegelezen, dus ik gun het jou
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:30:42 #60
163650 Greys
pi_143357116
Post 73:

quote:
In the first thread I wrote about it. Some people think that the Indian are in foul play, with guide, with Mrs Pity,and almost all Boquete and expats. In the future our people will act as european/american, "they are not my family I don't help because somebody can think that I'm guilty", the judicial police DIJ was searching in Felicianos house, a neighbor from Netherlands too. To help can be dangerous too. Indian in this mountain don't have the ambition that have the people from the city(car, party, travel, luxus), this Indian are not rice farmer, they cultivates what they eats, also I don't believe it.
Ik lees dat ze in 'zijn huis zijn wezen zoeken'.
Maar ben je met mee eens dat hij dat dan alsnog prima zelf zou kunnen hebben aangeboden?
Of dat ze hebben gezocht omdat dat zo hoort in een onderzoek (dingen uitsluiten, misschien had iemand in dat dorp een hekel aan hem en hem meteen als mogelijke dader aangewezen) en dat hij daarna niet meer verdacht was?

Ik bedoel, ze lieten hem daarna niet voor niets gewoon vrij rondlopen. Heb niet het idee dat men daar echt het idee heeft (gehad) dat hij er iets mee te maken heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:33:50 #61
163650 Greys
pi_143357257
Mensen die hier al heel lang meeposten:
Was er nou ná de Mirador juist weinig te eten te vinden?
Ik heb daar heel vaak iets over gelezen hier, maar kan het niet meer vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143357324
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:29 schreef mig72 het volgende:

[..]

Als se alleen maar verdwaald waren waren ze nog in leven aangezien er voedsel zat is in de jungle (ik blijf dit punt herhalen, was al eerder itvoerig besproken) en hun hongertrekken ervoir gezorgd zou hebben dat ze mieren of bessen of kleine rottende diertjes opgegeten zouden hebben. En water uut de rivier gedronken, ze waren toch gevonden in de buurt van de rivier. (Als het maar een verdwaling was).

Zo kan men het maandenlang zo niet jarenlang kunnen uuthouden. Zie ook Swisd Family Robinson of Schateiland bijv.Ook zijn er survivalistprogrammas zat die dit bewijzen (mochten we ons toch in de filmwereld willen begeven).

Ook is dat stuk over zwarte palm iets best flink overdreven, in de realiteit valt het wel mee, de uiteindes zijn doorgaans weg te trekke..Het is opgeblazen als een bangmaakverhaal en daarin redelijk gelukt.

Nogmaals infecties loop je niet zomasr op en als se komen vernietigt jiu immunsysteem ze voordat ze schade aanrichten. In sommige zeldzame gevallen blijven ze doorgaan dan is het meestal gelokaliseerd, je kan je hand/vingers niet meer bewegen oid En de schade is permament maar lokaal.

We gaan weer in cirkels rond, maar misschien henmb je vanmoreg vroeg niet meegelezen, dus ik gun het jou
Er is in dat gebied bijna geen voedsel te vinden, volgens diverse gidsen. Infecties is juist het grootste gevaar in het regenwoud, dat zelf leeft van rottingsprocessen. Een klein wondje of schram kan snel fataal worden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:36:28 #63
163650 Greys
pi_143357375
quote:

[..]

Ik raad je tóch aan om binnenkort even een computer ergens te zoeken en de video te bekijken van die jonge gezonde heer uit de OP. En dan nogmaals zeggen dat het allemaal overdreven is en dat je niet zomaar infecties oploopt en dat die infecties magisch vernietigd worden door je immuunsysteem O+

quote:
Ik ook van jou. Echt! Kom, ik druk je even aan mijn boezem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143357376
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef Greys het volgende:
ja voor de mirador zijn nog fruitbomen e.d., er na niet meer
pi_143357404
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik raad je tóch aan om binnenkort even een computer ergens te zoeken en de video te bekijken van die jonge gezonde heer uit de OP. En dan nogmaals zeggen dat het allemaal overdreven is en dat je niet zomaar infecties oploopt en dat die infecties magisch vernietigd worden door je immuunsysteem O+

[..]

Ik ook van jou. Echt! Kom, ik druk je even aan mijn boezem.
De bofkont !
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:37:57 #66
163650 Greys
pi_143357437
Ah ja, toch. Na de Mirador dus amper eten te vinden volgens de gidsen.
Maar volgens Mig Grizzly was het een mákkie. Kebabs bungelden aan de bomen.
Ik bedoel, weten die gidsen veel...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:38:23 #67
430880 mig72
De Professional
pi_143357459
quote:
Niet oer se veel maar genoeg om in leven te blijven. Veel insecten mieren spinnen ed in het slechtste geval eet je wat blaadjes die water hebben of nootjes.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:38:24 #68
163650 Greys
pi_143357460
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De bofkont !
Wil jij ook even? Mag hoor :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143357492
quote:

[..]

Mag ik jou nogmaals vragen hoeveel ervaring jij hebt met de bush dat jij dit soort dingen stellig durft te beweren? Heb dit al eerder gevraagd maar krijg steeds geen antwoord.
pi_143357509
Voor wie er zin in heeft, lees deze blog maar eens.Gaat over een man die de Pianista helemaal heeft gelopen, tot het einde in Bocas. Samen met een gids
http://www.boquetenaturehike.com/nature-trail-articles
Hij was 6 en een halve kilo afgevallen en hadden wel voedsel mee. Het is een loeizware tocht.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:39:20 #71
163650 Greys
pi_143357514
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef mig72 het volgende:

[..]

Niet oer se veel maar genoeg om in leven te blijven. Veel insecten mieren spinnen ed in het slechtste geval eet je wat blaadjes die water hebben of nootjes.
Ja ik snap ook serieus niet dat ze niet gewoon even een zak tijgernoten hebben opengetrokken hoor.
Dat je gelijk hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:40:27 #72
163650 Greys
pi_143357560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Mag ik jou nogmaals vragen hoeveel ervaring jij hebt met de bush dat jij dit soort dingen stellig durft te beweren? Heb dit al eerder gevraagd maar krijg steeds geen antwoord.
Hij heeft onder een douchegordijn gelegen in de bush.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat dáár geen video van in de OP staat.
Wat motten we met die junglepipo uit die youtube, die weet niks tenslotte...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143357579
quote:
Ja. Maar door alléén een gebrek aan voedsel sterf je niet heel snel, dan moet er meer aan de hand zijn geweest.
pi_143357616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:38 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Mag ik ook even mijn kijk hierop geven?
Iets stelligs beweren over een gebied waar je nog nooit geweest bent kan helemaal niet. En dat geldt volgens mij voor de meeste lui uit dit discours.
pi_143357690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Iets stelligs beweren over een gebied waar je nog nooit geweest bent kan helemaal niet. En dat geldt volgens mij voor de meeste lui uit dit discours.
Amen at that.
pi_143357701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt ik baseer wat ik zeg op blogs van mensen die daar geweest zijn zoals dit dus http://www.boquetenaturehike.com/nature-trail-articles
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:44:01 #77
163650 Greys
pi_143357713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:40 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ja. Maar door alléén een gebrek aan voedsel sterf je niet heel snel, dan moet er meer aan de hand zijn geweest.
Helemaal mee eens. Ik reageerde alleen op het gedeelte uit de post van mig waarin hij stellig beweert dat er meer dan genoeg te eten was in de jungle:

quote:
aangezien er voedsel zat is in de jungle

Zo kan men het maandenlang zo niet jarenlang kunnen uuthouden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:48:21 #78
430880 mig72
De Professional
pi_143357936
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik reageerde alleen op het gedeelte uit de post van mig waarin hij stellig beweert dat er meer dan genoeg te eten was in de jungle:

[..]

Tuurlijk is er voedsel in de jungle
Hoe denk je dan dat Tanja Nijmeier en de FARC het uithouden in hun schuilkamp? Ze kunnen de bewoonde wereld niet in want dan gaat de Colombiaanse overheid hen arresteren.
pi_143358041
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef mig72 het volgende:

[..]

Hoe denk je dan dat Tanja Nijmeier en de FARC het uithouden in hun schuilkamp? Ze kunnen de bewoonde wereld niet in want dan gaat de Colombiaanse overheid hen arresteren.
Ja dan moet je toch echt eens op de site van de Farc kijken. Ze hebben vee en leggen groentetuinen aan in basiskampen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:51:09 #80
163650 Greys
pi_143358043
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:48 schreef mig72 het volgende:

[..]

Je denkt serieus niet dat die daar eens stuk meer op getraind zijn, op leven in de wildernis, dan twee Hollandse deernes? En dat zij wapens hebben om dieren te schieten enzo om te eten? En heel andere eigen voorzieningen hebben? Of hadden die meisjes een katapult van hun bh moeten maken?

Gekkie :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:53:14 #81
163650 Greys
pi_143358119
Overigens dronken die mensen uit die link van GM dus uit de rivier op die trail, maar wel met zuiveringstabletten. Die hadden de meisjes bv al niet, volgens mij.

"We would take water from the fresh streams along the way filling our bottles and use the tablets to purify the water".

Als dat water daar zo enorm schoon en drinkbaar is, dan hadden die doorgewinterde hikers met Panamese gids die tabletten ook niet nodig daar misschien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143358220
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:53 schreef Greys het volgende:
Overigens dronken die mensen uit die link van GM dus uit de rivier op die trail, maar wel met zuiveringstabletten. Die hadden de meisjes bv al niet, volgens mij.

"We would take water from the fresh streams along the way filling our bottles and use the tablets to purify the water".

Als dat water daar zo enorm schoon en drinkbaar is, dan hadden die doorgewinterde hikers met Panamese gids die tabletten ook niet nodig daar misschien.
Ik drink hier in Brazilie ook gewoon water uit de rivieren als ik in een afgelegen natuurgebied ga wandelen, dus hoeft geen probleem te zijn op zich. Hangt een beetje van de vervuilingsgraad af uiteraard. Maar ik vermoed dat dat daar wel mee zal vallen? Met zekerheid durf ik dat niet te zeggen, maar er zat hier iemand op het forum die er geweest is toch? Die zou het kunnen weten.
pi_143358225
quote:

Juist, je moet heel goed voorbereid zijn als je dagen in de jungle door gaat brengen. En dat waren Kris en Lisanne niet van plan dus, in je korte broek en hemdje met geen proviand en andere dingen zoals die waterzuiveringstabletten is het een heel ander verhaal.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:57:05 #84
163650 Greys
pi_143358262
En die hiker was na 2 dagen al enkele teennagels kwijt, alsmede 3-4 blaren op elke voet. Omdat zijn schoenen nat waren geworden.

Stel dat die meiden ook teennagels kwijt raakten en blaren kregen, dat kan ook allemaal flink gaan ontsteken na een paar dagen in de jungle lijkt me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143358268
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:56 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ik drink hier in Brazilie ook gewoon water uit de rivieren als ik in een afgelegen natuurgebied ga wandelen, dus hoeft geen probleem te zijn op zich. Hangt een beetje van de vervuilingsgraad af uiteraard. Maar ik vermoed dat dat daar wel mee zal vallen? Met zekerheid durf ik dat niet te zeggen, maar er zat hier iemand op het forum die er geweest is toch? Die zou het kunnen weten.
Ik heb veel Panamese kranten gelezen de laatste tijd en de vervuiling van de rivieren is een hot item juist
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:58:54 #86
163650 Greys
pi_143358342
quote:

[..]

Kan me voorstellen idd dat het op diverse plaatsen wél heel goed mogelijk is om probleemloos water uit rivieren te drinken hoor! Alleen deze mensen van dat verslag van déze trail gingen goed voorbereid en met Panamese gids op stap en die dronken dus alleen met die tabletten in datzelfde gebied als waar de meiden waren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143358357
quote:

[..]

klopt het water in die rivier in Boquete is schoon,er lozen geen dorpen of fabrieken
puur regenwater dus - zeer drinkbaar
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143358409
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan me voorstellen idd dat het op diverse plaatsen wél heel goed mogelijk is om probleemloos water uit rivieren te drinken hoor! Alleen deze mensen van dat verslag van déze trail gingen goed voorbereid en met Panamese gids op stap en die dronken dus alleen met die tabletten in datzelfde gebied als waar de meiden waren.
Klopt, maar veel hikers doen dit ook gewoon als extra zekerheid, zeker omdat ze het in tropencentra etc volgens mij ook aanraden. :)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:03:37 #89
430880 mig72
De Professional
pi_143358522
quote:

Hoe dichter hij de bergtop hoe schoner want minder kans op civilisatie en dichterbij de hemel waar het vandaan komt. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:03:44 #90
163650 Greys
pi_143358525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Klopt, maar veel hikers doen dit ook gewoon als extra zekerheid, zeker omdat ze het in tropencentra etc volgens mij ook aanraden. :)
Kan idd! :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143358585
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

klopt het water in die rivier in Boquete is schoon,er lozen geen dorpen of fabrieken
puur regenwater dus - zeer drinkbaar
http://www.chiriquichatte(...)rera-and-los-santos/ check this!
pi_143358627
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
En die hiker was na 2 dagen al enkele teennagels kwijt, alsmede 3-4 blaren op elke voet. Omdat zijn schoenen nat waren geworden.

Stel dat die meiden ook teennagels kwijt raakten en blaren kregen, dat kan ook allemaal flink gaan ontsteken na een paar dagen in de jungle lijkt me.
Dat denk ik ook.

Hier een stukje over een infectie ontstaan door een schaafwondje van een plant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:08:13 #93
163650 Greys
pi_143358701
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:06 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Hier een stukje over een infectie ontstaan door een schaafwondje van een plant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees je even mee onder de spoiler, mig? ;)
Iets met 'infecties die heus niet zo snel ontstaan in de jungle' enzo...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143358890
quote:
gaat over Herrera and Los Santos (provincie) is heel ergens anders :7
pi_143359066
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Lees je even mee onder de spoiler, mig? ;)
Iets met 'infecties die heus niet zo snel ontstaan in de jungle' enzo...
nou
deze man ging daar ook een Trail doen :7

(Timo's back was a mess after four days in the jungle.)

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:20:56 #96
163650 Greys
pi_143359161
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

nou
deze man ging daar ook een Trail doen :7

(Timo's back was a mess after four days in the jungle.)

[ afbeelding ]
Huuuu :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143359166
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:03 schreef mig72 het volgende:

[..]

Hoe dichter hij de bergtop hoe schoner want minder kans op civilisatie en dichterbij de hemel waar het vandaan komt. :Y
Dat klinkt poëtisch *;
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:23:39 #98
163650 Greys
pi_143359257
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat klinkt poëtisch *;
Alsof er elk moment een milkakoe door het beeld kan komen O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143359332
quote: