Je hebt het tegen de verkeerde denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ik dacht jullie zijn weer over loslopende stieren bezig de hele dag, zonder het nieuws in de gaten te houden....
Waar is Mata btw, wil wel weer een nieuw kaartje van hem zien.
Kunnen alle Indianen trouwens van af de verdachtenlijst worden gehaald? Kent iemand ze überhaupt?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef mig72 het volgende:
[..]
Kunnen alle Indianen trouwens van af de verdachtenlijst worden gehaald? Kent iemand ze überhaupt?
Aangezien het NFI zelfs de eerste botrestengroep niet heeft bevestigd als dat van L&K weten we niet zeker of ze überhaupt op die plek zijn gestorven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
Advocaat: nieuwe resten niet van Kris en Lisanne
http://www.nu.nl/buitenla(...)kris-en-lisanne.html
Nieuwe lichamelijk resten niet van Kris of Lisanne. (?)
Mata is op vakantie gestuurd en houdt zich bezig met loslopende stierenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ik dacht jullie zijn weer over loslopende stieren bezig de hele dag, zonder het nieuws in de gaten te houden....
Waar is Mata btw, wil wel weer een nieuw kaartje van hem zien.
Zelfs als die toestemming er zou zijn, dan is het nog een speld in een hooiberg van enorme proporties. Stuwmeren zijn groot, diep en (resten van) het oorspronkelijke landschap zijn nog aanwezig. Uiteraard ook veel slik en rotzooi dat in de regentijd aangevoerd is door de bergrivieren én het stuwmeer ligt op 35 km afstand van de eerder gevonden resten/spullen..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:13 schreef MidnightB00m het volgende:
Wat ik nu wel interessant vind, is of ze nu eindelijk toestemming hebben om te duiken bij die stuwdam bij die elektriciteitscentrale. Is ook al sinds juli gaande om toestemming te krijgen (bron)
Waarom duurt dit zo lang? Stel: er is sprake van misdrijf (waar ik in ieder geval nog steeds niet van uit ga), dan kunnen daders toch eventueel bewijs in wat voor vorm dan ook weer verplaatsen/vernietigen?
Was bedoeld als kwinkslag voor Mata, hij komt vaak met weer nieuwe vrij onduidelijke kaartjes, en als je er dan wat van zegt gaat-ie ballistic...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mata is op vakantie gestuurd en houdt zich bezig met loslopende stieren![]()
![]()
Wat voor nieuw kaartje wil jij zien dan? De laatste vondst staat al op het kaartje in de OP.
Klopt, ik denk dat de hoop gevestigd moet worden in de rivier waarbij ze gevonden zijn. In de droge tijd komen er misschien weer zaken boven water.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfs als die toestemming er zou zijn, dan is het nog een speld in een hooiberg van enorme proporties. Stuwmeren zijn groot, diep en (resten van) het oorspronkelijke landschap zijn nog aanwezig. Uiteraard ook veel slik en rotzooi dat in de regentijd aangevoerd is door de bergrivieren én het stuwmeer ligt op 35 km afstand van de eerder gevonden resten/spullen..
Ik neem aan dat het water troebel is. Hoe moeten ze dan kunnen zien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfs als die toestemming er zou zijn, dan is het nog een speld in een hooiberg van enorme proporties. Stuwmeren zijn groot, diep en (resten van) het oorspronkelijke landschap zijn nog aanwezig. Uiteraard ook veel slik en rotzooi dat in de regentijd aangevoerd is door de bergrivieren én het stuwmeer ligt op 35 km afstand van de eerder gevonden resten/spullen..
Dank je voor de info! Pff... arme ouders & nabestaandenquote:Zelfs als die toestemming er zou zijn, dan is het nog een speld in een hooiberg van enorme proporties. Stuwmeren zijn groot, diep en (resten van) het oorspronkelijke landschap zijn nog aanwezig. Uiteraard ook veel slik en rotzooi dat in de regentijd aangevoerd is door de bergrivieren én het stuwmeer ligt op 35 km afstand van de eerder gevonden resten/spullen..
Laten we het hopenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:27 schreef Rubella het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat de hoop gevestigd moet worden in de rivier waarbij ze gevonden zijn. In de droge tijd komen er misschien weer zaken boven water.
Ik denk ook de meeste kans om nog meer terug te vinden het grondig uitkammen van de rivierbedding en de oevers is. Dat kost echter enorm veel tijd en mankracht. Die rivier slingert erg waardoor het vele kilometers zijn die ze dan moeten uitpluizen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:27 schreef Rubella het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat de hoop gevestigd moet worden in de rivier waarbij ze gevonden zijn. In de droge tijd komen er misschien weer zaken boven water.
Ja dat kan een plan zijn on nog te laten uitvoeren. Misschien komen er dan nog meer aanwijzingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik denk ook de meeste kans om nog meer terug te vinden het grondig uitkammen van de rivierbedding en de oevers is. Dat kost echter enorm veel tijd en mankracht. Die rivier slingert erg waardoor het vele kilometers zijn die ze dan moeten uitpluizen.
Nederland zou Panama kunnen vragen of ze dat door militairen mogen laten doen.
Die stuwdam kwam in beeld bij dit onderzoek door een verkeerd kaartje. Zie OP:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus:quote:• 1Vandaag gebruikt dezelfde vindplaats als onze vorige, foutieve vindplaats, die dus ~40 km van Boquete en vlakbij de stuwdam en Punta Blanca ligt.
En dat lijkt mij nu erg stugquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die stuwdam kwam in beeld bij dit onderzoek door een verkeerd kaartje. Zie OP:
[..]
Dus:
- ofwel de ouders gaan nog steeds uit van de verkeerde vindplaats,
- of het is vooral een wanhoopsactie om helemaal daar te willen zoeken,
- of Mata kan geen kaartjes maken
Ik kan er ook niks aan doen dat de ouders er om verzocht hebben en dat de Panamese autoriteiten het hebben toegezegd (maar nog niet nagekomen zijn omdat de waterkrachtcentrale geen toestemming geeft/gaf)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die stuwdam kwam in beeld bij dit onderzoek door een verkeerd kaartje. Zie OP:
[..]
Dus:
- ofwel de ouders gaan nog steeds uit van de verkeerde vindplaats,
- of het is vooral een wanhoopsactie om helemaal daar te willen zoeken,
- of Mata kan geen kaartjes maken
Ook Mata moest het hebben van het speurwerk van anderen hoorquote:
Er schijnen nogal wat misvattingen te bestaan over de gebruiken in sommige andere landen. In Panama functioneren het justitieel apparaat zowel als de overheidsinstanties veel minder efficiënt en volgens de letter van de wet. Alleen zaken die groot uitgemeten zijn in de media krijgen in de praktijk kans op onderzoek en inlichtingen. Botten van onbekende indianen e.d. worden gewoon bij het grof vuil weggezet. En er wordt iets voor de schijn op een kladblokje opgeschreven voor het geval dát, dat er een toekomstige journalist ooit kritieke vragen stelt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we het hopenMaar dat kan nog even duren (ook voor er iets zeker is mocht ere wat gevonden worden), en het OM van Panama zal ook onderzoek moeten doen naar de andere gevonden resten (zoals die van de vrouw en het jongetje) ---> wie waren ze (identificatie), familie inlichten, onderzoek naar wat er gebeurd is etc.
Klopt en deze zaak had ook nog eens last van erg veel onduidelijkheden, slechte vertalingen en andere ruis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook Mata moest het hebben van het speurwerk van anderen hoor
Ook hij ging (in het geheel niet onlogisch) uit van de kaartjes die door de media gepresenteerd werden.
Volgens mij hebben we ook nergens een bevestiging gehad dat de kaartjes van Mata wél kloppen, toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook Mata moest het hebben van het speurwerk van anderen hoor
Ook hij ging (in het geheel niet onlogisch) uit van de kaartjes die door de media gepresenteerd werden.
Eigenlijk zijn alleen hier veel kaartjes gebruikt. In de media waren het naar mijn idee meer schematische overzichten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook nergens een bevestiging gehad dat de kaartjes van Mata wél kloppen, toch?
Je moet niet uit het oog verliezen dat voor de Panamezen dit niks anders is dan een ordinaire zaak die een paar van die 'holandesa gringo's' uit het buitenland betreft.Ze hebben lang niet zoveel belangstelling voor deze zaak als Nederlanders dat hebben. Ze proberen hoogstens hun imago te redden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik denk ook de meeste kans om nog meer terug te vinden het grondig uitkammen van de rivierbedding en de oevers is. Dat kost echter enorm veel tijd en mankracht. Die rivier slingert erg waardoor het vele kilometers zijn die ze dan moeten uitpluizen.
Nederland zou Panama kunnen vragen of ze dat door militairen mogen laten doen.
miata/miuta/wat was de username ook al weer? was de username van iemand die ook op WS post (KingRonald oid) en iig beweert dat hij (iig 1 van de) kaartjes met hulp met Feliciano en Baru gemaakt heeft. Is lasting controleerbaar idd. Maar het grootste probleem was/is de juiste naam bij de juiste rivier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook nergens een bevestiging gehad dat de kaartjes van Mata wél kloppen, toch?
Panamese media spreken van botten van 2 personen: Indiaanse/inheemse vrouw en jongetje (0-3 jaar oud)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:52 schreef StaceySinger het volgende:
'Nieuwe botresten niet van Kris en Lisanne'
PANAMA -
De botresten die begin deze maand zijn gevonden in Panama, zijn niet van Kris Kremers en Lisanne Froon. Dat zegt de Panamese advocaat van de familie Kremers.
Kris en Lisanne Kris en Lisanne Foto: -
Uit het forensisch rapport blijkt dat de botten afkomstig zijn van twee dieren, een kind van drie, een indiaan en een oudere vrouw.
De resten werden 3 augustus gevonden vlakbij de plek waar eerder wel overblijfselen van de in april verdwenen Kris en Lisanne werden aangetroffen.
Volgens de NOS heeft de Panamese justitie de familie van Kris Kremers niet op de hoogte gesteld van de uitslag van het onderzoek.
Lisanne Froon en Kris Kremers verdwenen op 1 april nabij het wandelpad de Pianista Trail in de omgeving van Boquete in West-Panama. Eind juni werden de eerste resten gevonden waaruit bleek dat ze tijdens hun wandeling om het leven waren gekomen. Het ging om een voet en een deel van een bekken van Froon en Kremers.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_en_Lisanne___.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |