Dat hebben ze wel (al eerder)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar is dat zeker dan dat dat gebeurd is? De botten zijn toch niet van hen? Ze hebben toch helemaal niets gevonden behalve hun spullen?
Aha. Nou, dan is dat bewezen .quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel (al eerder): een (deel van) een voet in de schoen van Lisanne en een (deel van) een bekken van Kris. Bevestigd met DNA-onderzoek.
Ik vind dit soort taalgebruik onnodig grafisch en aanstootgevend.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aha. Nou, dan is dat bewezen .
De gevonden botten (nou ja, een deel daarvan) behoorden aan een klein jongetje (0-3 jaar oud) toe.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:30 schreef StayingFan het volgende:
http://www.wtsp.com/story(...)anama-city/11448793/
Dit 3 jarige meisje was vermist in Panama.
Bronquote:De advocaat stelt dat uit het onderzoek blijkt dat er vijf botten zijn gevonden: twee zijn van een zoogdier, een van een indiaan en een ander bot is van iemand jonger dan drie jaar oud. Het laatste bot is van een vrouw, maar de leeftijd komt volgens Arrocha niet overeen met die van Kremers of Froon
Dat is een Nederlands artikel. Eea kan verkeerd geïnterpreteerd zijn of slecht/mis vertaald. Voor zover ik weet spreken de Panamese bronnen (artikelen) van 2 personen (naast de zoogdieren): een inheemse/Indiaanse vrouw en een jongetje van 0-3 jaar oud. Daar zou zo maar de fout vandaan kunnen komen ---> Indiaanse vrouw wordt: Indiaan en vrouwquote:
Niet weer ditquote:Dat is een Nederlands artikel. Eea kan verkeerd geïnterpreteerd zijn of slecht/mis vertaald. Voor zover ik weet spreken de Panamese bronnen (artikelen) van 2 personen (naast de zoogdieren): een inheemse/Indiaanse vrouw en een jongetje van 0-3 jaar oud. Daar zou zo maar de fout vandaan kunnen komen ---> Indiaanse vrouw wordt: Indiaan en vrouw Plus die botten van dat jongetje = ineens botten van 3 mensen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:28 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort taalgebruik onnodig grafisch en aanstootgevend.
Kan al die teksten over menselijke botresten en zo niet in een spoiler? Ik zat net te eten en heb mijn eten bijna eruit gespuugd toen ik dit las.quote:
Je moet ook niet eten en forummen tegelijkertijd, is slecht voor de spijsvertering.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef mig72 het volgende:
[..]
Kan al die teksten over menselijke botresten en zo niet in een spoiler? Ik zat net te eten en heb mijn eten bijna eruit gespuugd toen ik dit las.
En dat zeg je tegen mij? Even brilletje opzetten dan migquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef mig72 het volgende:
[..]
Kan al die teksten over menselijke botresten en zo niet in een spoiler? Ik zat net te eten en heb mijn eten bijna eruit gespuugd toen ik dit las.
Even niet opgelet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen mij? Even brilletje opzetten dan mig
Gewoon weer op zoek naar een fittie. Negeren dus die kwast.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het niet nogal grafisch. Ik bedoel de details over hoe dat bot eruit zag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef [url=http://forum.fok.n
l/user/profile/249559]Lavenderr[/url] het volgende:
[..]
Dat is niet aardig van je.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gewoon weer op zoek naar een fittie. Negeren dus die kwast.
Dat staat hier al (lees maar terug)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
Advocaat: nieuwe resten niet van Kris en Lisanne
http://www.nu.nl/buitenla(...)kris-en-lisanne.html
Nieuwe lichamelijk resten niet van Kris of Lisanne. (?)
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:54 schreef mig72 het volgende:
Wat voegen deze botresten toe behalve het feit dat L&K mogelijk gestorven dan wel gevonden zijn in de buurt van Indianen? Dat het zo vaak herhaald moet worden. Ik snap het niet.
O, ik dacht jullie zijn weer over loslopende stieren bezig de hele dag, zonder het nieuws in de gaten te houden...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat staat hier al (lees maar terug)
Maar liever meerdere keren dan 0x uiteraard![]()
![]()
Waarmee? Er is vandaag gewoon iets naar buiten gekomen over 1,5 week geleden gevonden resten/botten. Hoe zouden we eea dan moeten noemen? Nieuwsberichten reppen toch ook gewoon over botten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |