Waar wil je een onderbouwing voor? Dat rust belangrijk is voor spierherstel/groei? Dat lijkt mij evident.quote:
Ik ben geen beginner. Ik train al jaren, maar wegens tijdgebrek/slechte motivatie zakte de meeste spiermassa telkens weer in. Ditmaal wil ik meer trainen en het langer volhoudenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:22 schreef Ludd het volgende:
Of onderbouwing dat meer dan 4 x niet goed is? Theoretisch kan je met een complex goed samengesteld split-schema wel aan meer dagen komen, maar waarom zou een beginner als TS dat willen?
Omdat je benen niet trainde dacht ik dat je een beginner was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:43 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik ben geen beginner. Ik train al jaren, maar wegens tijdgebrek/slechte motivatie zakte de meeste spiermassa telkens weer in. Ditmaal wil ik meer trainen en het langer volhouden
1.86. 88 kiloquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Omdat je benen niet trainde dacht ik dat je een beginner was.Wat zijn je stats?
Heb je ook stats van je lifts? Deadlift en squat doe je niet zeker? Hoeveel bankdruk je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:02 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
1.86. 88 kilo
Vetpercentage in januari was 13%, binnenkort weer opnieuw meten, kan zijn veranderd.
Kun je dit eigenlijk ook doen met alleen isolatie oefeningen? Zo ja, zou 1 oefening per spiergroep dan voldoende zijn? De meeste compound oefeningen zoals squats, pull Up of deadlift gaan me slecht af en sla ik tegenwoordig over.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef LasTeR het volgende:
3x per week fullbody. Wat zijn je huidige stats?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:15 schreef eight het volgende:
De meeste compound oefeningen zoals squats, pull Up of deadlift gaan me slecht af en sla ik tegenwoordig over.
hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:15 schreef eight het volgende:
[..]