daar zit dave nuquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Welk filmpje is dat van die M. eidquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:04 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Simpele kneus idd. Maar die meid kan er ook bij, met dat 'rondleiding' filmpje. In die keuken.. beetje stoer lopen doen. 'zonder vretuh'... tjonge, wat cool zegze 'vretuh' uitsluitend bij de Mac natuurlijk.
Ga even naar de Wijdewormerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:01 schreef Greys het volgende:
Joepie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde ook eens weten hoe dat voelt![]()
Welke hitsquote:Profiel
Dries Roelvink
Amsterdam · 3.839 volgers · 8 uur · Jordaan ·
Voor alle duidelijkheid vanavond zou ik samen met Dave optreden op het grote nazomerfeest in Wijdewormer. Dave kan er niet bij zijn, maar mijn optreden gaat gewoon door daar rond twaalf uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te heftig dus onder een spoiler
http://www.noordhollandsd(...)mer?lref=r_regionaal
http://www.dorpshuiswijdewormer.nl/route.htmlquote:
Ik wil filmpjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Greys het volgende:
Mopje, wat de neuk moeten we nou toch met al die adresgegevens van de pliesie en dorpshuis?
Wat denk jezellufquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef Greys het volgende:
Mopje, wat de neuk moeten we nou toch met al die adresgegevens van de pliesie en dorpshuis?
Oh nou in dat geval is het hártstikke attent van je!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat denk jezelluf
Karina is Dries fan en dan hoeft ze nu dus niet alles uit te zoeken waar en wanneer ze moet zijn voor Dries en bezoekjes aan Dave![]()
Briesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval is het hártstikke attent van je!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ff nietquote:Hij doet dingen die hij leuk vindt op dit moment![]()
![]()
En Moszkowicz is ooit afgeperst door Dino Soerel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:02 schreef Greys het volgende:
Hahahaha, en die Bram Moszkowicz die daar dan 'deskundig' commentaar zit te leveren, terwijl zijn zoon Nathan de manager is van Dave Roelvink en zijn vriendin de advocaat![]()
![]()
Maar geen verstrengelde belangen, heur!
Godallemachtig wat een bendequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Moszkowicz is ooit afgeperst door Dino Soerel.
In dit verhaal doet ook Mosko Soerel mee, da's de zoon van de zus van Dino.. heeft Moszkowicz ook nog een verhouding mee gehad en daar schijnt ook een sextape van te zijn...
Aparte naam overigens.. Mosko... je zou zeggen dat het de buitenechtelijke zoon van Moszkowicz zou kunnen zijn met zo'n naam.
Dat zou je idd denken, ware het niet dat de jaartallen niet kloppen.... Het joch is ruim 10 jaar voor de affaire geboren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Moszkowicz is ooit afgeperst door Dino Soerel.
In dit verhaal doet ook Mosko Soerel mee, da's de zoon van de zus van Dino.. heeft Moszkowicz ook nog een verhouding mee gehad en daar schijnt ook een sextape van te zijn...
Aparte naam overigens.. Mosko... je zou zeggen dat het de buitenechtelijke zoon van Moszkowicz zou kunnen zijn met zo'n naam.
oww.. da's dan ergens weer jammer.. zou ook wel weer lachen zijn als die beerput open zou gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou je idd denken, ware het niet dat de jaartallen niet kloppen.... Het joch is ruim 10 jaar voor de affaire geboren.
Maar hij heeft zichzelf toch Soerel genoemd?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou je idd denken, ware het niet dat de jaartallen niet kloppen.... Het joch is ruim 10 jaar voor de affaire geboren.
* weet niet of het waar is hoorquote:“Die ‘Mosko Soerel’ is helemaal geen familie of iets dergelijks van Dino Soerel. ‘Mosko’ zoals hij op straat genoemd word is een Afrikaanse jongen uit Amsterdam. Hij gebruikt de achternaam ‘Soerel’ al meerdere jaren als een soort bijnaam. Hierdoor is hij ook bekend als zijnde Mosko Soerel maaar heeft geen ene enkele band met Dino. Mosko zijn echte naam is Dennis, achternaam weet ik niet.”
Ja, volgens een reactie op calimeri, die dat vervolgens als zijnde waarschijnlijk heeft overgenomen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar hij heeft zichzelf toch Soerel genoemd?
Lekker zooitje in elk gevalquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, volgens een reactie op calimeri, die dat vervolgens als zijnde waarschijnlijk heeft overgenomen.
Daar moest ik ook om lachen toen ik het lasquote:
Hier heeft Orminda het over haar zoon (enkelvoud):quote:
Hier gaat het over Dianco Soerel, de zoon van Orminda.quote:Toch zijn dat slechts ‘bijzaken’. Het gaat bij de verdenking van Orminda Soerel om iets heel anders. Allereerst is er een woning die ze begin 2004 voor een zeer lage prijs huurt van Endstra’s bedrijf. Volgens een medewerker van Endstra was dit huis in feite voor Holleeder bedoeld. Dat zou Endstra zelf hebben gezegd. ‘In ruil voor het regelen van een huurcontract kreeg hij uitstel van betaling van nog drie miljoen euro.’ Orminda heeft hier geen weet van, zegt ze bij de recherche. Maar waarom woont ze niet in het appartement, wil de politie weten. Haar antwoord: ‘Eerst moet mijn zoon klaar zijn met school.’
Het is in elk geval al een aardige soap! Ik verwacht nog wel een aantal deeltjesquote:
Dat kan inderdaad ook nog "lachen" worden als Dino naar die Mosko toegaat en zegt "zo, dus jij doet alsof je mijn famillie bent...".quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier heeft Orminda het over haar zoon (enkelvoud):
[..]
Hier gaat het over Dianco Soerel, de zoon van Orminda.
Het kan natuurlijk zijn dat ze wel 2 zoons had maar dat het in het eerste stuk uitsluitend over de school van de oudste ging (die nu minimaal 26 zou moeten zijn, en destijds dus wellicht nog net niet klaar was met school), en dat een de school van de jongste sowieso nog langer zou duren, maar het kan idd ook iemand zijn die zich de naam (en reputatie) aangemeten heeft...
Ik ben er nog niet uit of dat laatste in de categorie "dom" of "lef hebben" valt.
Geen idee meer op welke site ik 'm precies zag, maar volgens mij op meerdere. En op Telegraaf tv.quote:
niet echt. Patty zat even stoer te doen omdat ze die vader kent.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:36 schreef empa1010 het volgende:
Die Facebookpagina begint ook steeds grappiger te worden
Kijk zelf eens.quote:
quote:
Prima eerste post.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:02 schreef FenomenoT het volgende:
Als t geen mooiboy zou wezen, zou ie niet zoveel aandacht van de dames krijgen. Stiekum zouden jullie dus een beschuitje met hem eten.
Waarom doe jij dat niet dan? Ow wacht...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:18 schreef Samson het volgende:
Ach, mooiboy, vind het een beetje een loser. Zoon van Dries en alles wat ie kan is een beetje modellenwerk. Knap hoor
Je dacht "Ik ben nu vrij, laat ik eens een accountje op FOK! maken"?quote:
Ik zocht interactie, een stukje warmtequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je dacht "Ik ben nu vrij, laat ik eens een accountje op FOK! maken"?
Is het Viva-forum meer voor je, dat hoor ik zo al.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:20 schreef FenomenoT het volgende:
[..]
Ik zocht interactie, een stukje warmte
Is natuurlijk ook een kwestie van (wan) smaakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:18 schreef Samson het volgende:
Ach, mooiboy, vind het een beetje een loser. Zoon van Dries en alles wat ie kan is een beetje modellenwerk. Knap hoor
Juist. En een kwestie van intelligentie en gezond verstand gebruikenquote:Op zondag 17 augustus 2014 07:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een kwestie van (wan) smaak
Zeer triest dat Geenstijl dit op het internet zet, heb dan ook bewust niet gekeken. Over de rug van een arm meisje scoren (die het al zo moeilijk heeft) is gewoon not done.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:24 schreef Gnittoo het volgende:
EXCLUSIEF! Opgedoken: De Dave Roelvink PijpVideo!
http://www.geenstijl.nl/m(...)beheading_video.html
Ik heb er geen medelijden mee. Alleen al t feit dat dit gebeurd in t bijzijn van zijn vrienden bewijst al dat ze niet heel slim is. en bij zo'n shappie-volk moet je er al helemaal niet raar van opkijken dat het ook nog gefilmd wordt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:59 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Zeer triest dat Geenstijl dit op het internet zet, heb dan ook bewust niet gekeken. Over de rug van een arm meisje scoren (die het al zo moeilijk heeft) is gewoon not done.
'gebeurt' als 'gebeurd' schrijven en anderen dom noemen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik heb er geen medelijden mee. Alleen al t feit dat dit gebeurd in t bijzijn van zijn vrienden bewijst al dat ze niet heel slim is. en bij zo'n shappie-volk moet je er al helemaal niet raar van opkijken dat het ook nog gefilmd wordt.
Dom, dom meisje..
Wat een hoer is die vent, zeg!quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:24 schreef Gnittoo het volgende:
EXCLUSIEF! Opgedoken: De Dave Roelvink PijpVideo!
http://www.geenstijl.nl/m(...)beheading_video.html
geenstijl heeft t niet op internet geplaatst, maar op hun site nadat t al was uitgelektquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:59 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Zeer triest dat Geenstijl dit op het internet zet, heb dan ook bewust niet gekeken. Over de rug van een arm meisje scoren (die het al zo moeilijk heeft) is gewoon not done.
Welkom in 2014, moet je maar zo slim zijn om te weten dat de camera's overal op de loer liggen....quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:59 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, zo'n ijdeltuit als die Dave lijkt te zijn blijkt vaker gay dan straight te zijn....quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:42 schreef aarontje112 het volgende:
Haha dit is een sekstape?. Je ziet geen drol dus kan net zo goed fake zijn.
Liever een spelfout dan zo in een filmpje als Melissa.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:06 schreef Travel. het volgende:
[..]
'gebeurt' als 'gebeurd' schrijven en anderen dom noemen?
Wat slechtquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:44 schreef agter het volgende:
Dat briefje ook, haha! Hoe triest.
[ afbeelding ]
http://www.nrc.nl/youp/2014/08/16/voortennis/quote:Dinsdagochtend belde een vriend met de vraag of ik nog zelfmoordplannen voor die dag had. Hij weet dat deze grappenmaker ook een notoire zwartkijker kan zijn. Ik vertelde dat ik eerst mijn huis moest opruimen. Ik heb zoveel shit die weg moet. Hoe ik dat ging doen? Ik vertelde dat ik een feestje ging geven en de zoon van de wereldberoemdeDries Roelvink met zijn vriendjes heb uitgenodigd. Dan is je huis zo leeg.
nou nou, 2 seconden topamusementquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ink_pijpvideo_2.html
Nu met muziek van zijn vader eronder gemonteerd![]()
![]()
Jaja ik kom kom eraan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:29 schreef JanJanJan het volgende:
maar zijn er nou al plaatjes van dat sletje![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is natuurlijk helemaal geen goed argument voor het feit dat alles online wordt gezet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Welkom in 2014, moet je maar zo slim zijn om te weten dat de camera's overal op de loer liggen....
Die lui zijn werkelijk niet te pruimen, wat een azijnzeikers,. vreselijk dat gemaakte superioriteitsgevoel is om te braken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef Idisrom het volgende:
Het treurigste moment was net 15 minuten geleden op Radio 1. De ´echte Jannen´ meenden grappig te moeten zijn om Dries hierover ter verantwoording te roepen.
Jan de Hoop is zo´n verschrikkelijke zak. Nog erger dan de ´vrienden´ van Dave die dit filmden.
![]()
![]()
Gelukkig is Jan Emous nu weer op de radio.
Inderdaadquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sowieso een slecht filmpje als ze hiermee de familie hadden willen afpersen... dat meisje is nieteens herkenbaar in beeld, de enige die je goed ziet zijn die gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |