Waarom doe jij dat niet dan? Ow wacht...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:18 schreef Samson het volgende:
Ach, mooiboy, vind het een beetje een loser. Zoon van Dries en alles wat ie kan is een beetje modellenwerk. Knap hoor
Je dacht "Ik ben nu vrij, laat ik eens een accountje op FOK! maken"?quote:
Ik zocht interactie, een stukje warmtequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je dacht "Ik ben nu vrij, laat ik eens een accountje op FOK! maken"?
Is het Viva-forum meer voor je, dat hoor ik zo al.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:20 schreef FenomenoT het volgende:
[..]
Ik zocht interactie, een stukje warmte
Is natuurlijk ook een kwestie van (wan) smaakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:18 schreef Samson het volgende:
Ach, mooiboy, vind het een beetje een loser. Zoon van Dries en alles wat ie kan is een beetje modellenwerk. Knap hoor
Juist. En een kwestie van intelligentie en gezond verstand gebruikenquote:Op zondag 17 augustus 2014 07:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een kwestie van (wan) smaak
Zeer triest dat Geenstijl dit op het internet zet, heb dan ook bewust niet gekeken. Over de rug van een arm meisje scoren (die het al zo moeilijk heeft) is gewoon not done.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:24 schreef Gnittoo het volgende:
EXCLUSIEF! Opgedoken: De Dave Roelvink PijpVideo!
http://www.geenstijl.nl/m(...)beheading_video.html
Ik heb er geen medelijden mee. Alleen al t feit dat dit gebeurd in t bijzijn van zijn vrienden bewijst al dat ze niet heel slim is. en bij zo'n shappie-volk moet je er al helemaal niet raar van opkijken dat het ook nog gefilmd wordt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:59 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Zeer triest dat Geenstijl dit op het internet zet, heb dan ook bewust niet gekeken. Over de rug van een arm meisje scoren (die het al zo moeilijk heeft) is gewoon not done.
'gebeurt' als 'gebeurd' schrijven en anderen dom noemen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik heb er geen medelijden mee. Alleen al t feit dat dit gebeurd in t bijzijn van zijn vrienden bewijst al dat ze niet heel slim is. en bij zo'n shappie-volk moet je er al helemaal niet raar van opkijken dat het ook nog gefilmd wordt.
Dom, dom meisje..
Wat een hoer is die vent, zeg!quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:24 schreef Gnittoo het volgende:
EXCLUSIEF! Opgedoken: De Dave Roelvink PijpVideo!
http://www.geenstijl.nl/m(...)beheading_video.html
geenstijl heeft t niet op internet geplaatst, maar op hun site nadat t al was uitgelektquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:59 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Zeer triest dat Geenstijl dit op het internet zet, heb dan ook bewust niet gekeken. Over de rug van een arm meisje scoren (die het al zo moeilijk heeft) is gewoon not done.
Welkom in 2014, moet je maar zo slim zijn om te weten dat de camera's overal op de loer liggen....quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:59 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |