abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143347398
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Gewoon nog een keer, je hebt het nog niet allemaal gehoort ofzo...

1: Ja onder de naam pro patria, niet onder identitair verzet.
2: Omdat ze dat gewoon zijn, zichzelf zo profileren.
3: Ja dat maakt uit, want dat kan een conflictsituatie opleveren en het normale handelen is dat vermijden. Het geeft ook een geheel ander beeld over wat men zegt, als volle isis boys voor gaza opkomen is het ook doodnormaal om dat af te keuren omdat hun gedachtegoed walgelijk is, waarom hier dan niet?
4: Het waren niet alleen hagenezen, er waren er erg veel van buiten den haag.
"Zij noemen het zionisten wij noemen het joden!" "Dood aan de joden!" (en hetzelfde in het arabisch) "Kankerjoden!" + tig keer "allahu akbar", temidden van IS-vlaggen.

't Is maar wat je "voor gaza opkomen" noemt. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143347407
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef DeJori het volgende:
Partij van de Dhimmis. Wanneer houden we op deze infiltranten een plek te geven in ons politiek bestel?
Ik ben voor....
pi_143347560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Tsja, de Schilderswijk is nog altijd gewoon Nederlands grondgebied waar de Nederlandse (grond)wet en het bijbehorende recht om te demonstreren gelden. Die ISIS-aanhangers en haatbaarden hebben met hun gedrag eens te meer laten merken dat ze niet zo veel op hebben met de Nederlandse samenleving. Wat mij betreft had de ME keihard in mogen grijpen op het moment dat de eerste steen geworpen werd.
Nog 1 keer dan, ik zal heel langzaam typen zodat je het misschien begrijpt.

Het recht om te demonstreren botst soms met de openbare orde. Dat betekend dat zulke situatie's altijd vermeden worden of het afgebroken wordt om meer conflict te voorkomen.

Hoe de situatie ook is in die wijk en hoe hard het nodig is dat daar wat aan gebeurd maakt in deze niet uit, dit gaat alleen om dat demonstreren in deze.
Het gebeurd ALTIJD dat mogelijke conflictsituatie's vermeden worden.

Vanuit die gedachte is het heel erg raar om dan nu ineens te roepen alsof dit zo apart is, dat is het niet namelijk. Er zijn veel vaker dreigende situatie's geweest.
Als we naar de organisator van deze demonstratie kijken bv dan zijn die ook al eens in 2013 tegen gehouden bij een pvv-demonstratie waarbij hun mensen mee wilde nemen naar een plek waar een tegengestelde groep was. Bij demonstratie's van extreem rechts waar extreem links komt opdraven wordt ook de route verbogen of afgekapt als de dreiging te hoog wordt en het in een conflict uit lijkt te lopen. Niemand die dan krijst dat die mensen niets op hebben met de nederlandse samenleving en dat het recht tot demonstreren voor alles gaat.

Het probleem is dat die idioten van die tegendemonstratie helemaal niet hebben laten zien niets met nederland op te hebben, zie eens hoeveel nederlanders er schreeuwen om een keer zelf in te grijpen... Ze hebben vooral laten zien niets te hebben met rechts extremisten, hoe ze verder over nederland en nederlanders denken kunnen we niet uit dit handelen halen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143347608
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dit soort landverraders moeten we met pek en veren het land uitgooien. Misschien een enkeltje Syrië of Irak.

Laat me raden, je hebt enkel het bericht van de Telegaar gelezen en niet het originele op de pvdasite? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_143347616
Overigens zou ik er weinig moeite mee hebben als de IS(IS)-sympathisanten zonder gezichtsbedekkende kleding en zonder kalifaatvlaggen bij wat banken door de straat zouden lopen om "Weg met rente op leningen!" te roepen, samen met gelijkgestemden op dat punt.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:13:16 #181
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143347650
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Het recht om te demonstreren botst soms met de openbare orde. Dat betekend dat zulke situatie's altijd vermeden worden of het afgebroken wordt om meer conflict te voorkomen.

Hoe de situatie ook is in die wijk en hoe hard het nodig is dat daar wat aan gebeurd maakt in deze niet uit, dit gaat alleen om dat demonstreren in deze.

Vanuit die gedachte is het heel erg raar om dan nu ineens te roepen alsof dit zo apart is, dat is het niet namelijk. Er zijn veel vaker dreigende situatie's geweest.
Als we naar de organisator van deze demonstratie kijken bv dan zijn die ook al eens in 2013 tegen gehouden bij een pvv-demonstratie waarbij hun mensen mee wilde nemen naar een plek waar een tegengestelde groep was. Bij demonstratie's van extreem rechts waar extreem links komt opdraven wordt ook de route verbogen of afgekapt als de dreiging te hoog wordt en het in een conflict uit lijkt te lopen. Niemand die dan krijst dat die mensen niets op hebben met de nederlandse samenleving en dat het recht tot demonstreren voor alles gaat.

Het probleem is dat die idioten van die tegendemonstratie helemaal niet hebben laten zien niets met nederland op te hebben, zie eens hoeveel nederlanders er schreeuwen om een keer zelf in te grijpen... Ze hebben vooral laten zien niets te hebben met rechts extremisten, hoe ze verder over nederland en nederlanders denken kunnen we niet uit dit handelen halen.
De openbare orde kwam in gevaar door de tegendemonstranten. Dan moet de ME hen aanpakken. Bovendien werd er ook niet ingegrepen bij de ISIS demonstratie terwijl wel aanleiding toe was.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_143347653
quote:

[..]

Als je keer op keer, als een klein meisje, je standpunt blijft herhalen wil het niet zeggen dat je anderen gaat overtuigen hoor ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143347687
quote:

[..]

:') _O- :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
pi_143347701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:04 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

1 - dus hadden ze door de straten heen gemogen
2 - op de beelden zag ik niet echt extreemrechtse mensen.
3 - Er was niks walgelijks aan hun gedachtegoed waarmee ze gingen demonstreren. (Geen jihad in onze straat / tegen terrorisme van IS(IS)
4 - En dat maakt uit? (dan nog heb je geen weerwoord gegeven op mijn punt4)
1: In principe hadden ze dat gemogen ja, maar bij dreigend conflict dient er gewoon gestopt te worden of de route veranderd, dat is hoe het altijd werkt.
2: Dan ben je echt ziende blind, het is gewoon van voor tot achteren een demonstratie georganiseerd door extreem rechts.
3: Nogmaals, ook als isis fanboys geen dood de joden roepen worden ze toch afgekeurd om hun verdere gedachtegoed, het is doodnormaal ook daar naar te kijken en verteld je wel degelijk wat over wat mensen als oplossingen zien voor het probleem waarvoor ze opstaan.
4: Mensen wonen daar, dat is tegenover elkaar zetten, net zoals bij de ambassade een sit in houden wordt gezien als groepen tegenover elkaar zetten, ook daar gaat het niet over letterlijke knokploegen tegenover elkaar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143347712
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:05 schreef NotYou het volgende:

[..]

"Zij noemen het zionisten wij noemen het joden!" "Dood aan de joden!" (en hetzelfde in het arabisch) "Kankerjoden!" + tig keer "allahu akbar", temidden van IS-vlaggen.

't Is maar wat je "voor gaza opkomen" noemt. :')
Het was een fictief voorbeeld.
pi_143347731
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:13 schreef DeJori het volgende:

[..]

De openbare orde kwam in gevaar door de tegendemonstranten. Dan moet de ME hen aanpakken. Bovendien werd er ook niet ingegrepen bij de ISIS demonstratie terwijl wel aanleiding toe was.
Ze zouden sowieso iedereen met zo'n schijtvlag een knuppel in de nek moeten gooien.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143347739
Politie haalde stoet weg uit schilderswijk, kreeg als bedankje een bakstenen regen, volgens mij is het wel vrij duidelijk hoe de gevoelens zijn wat betreft Nederland en de rechtsstaat.
pi_143347754
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Het was een fictief voorbeeld.
Het heeft zich al voorgedaan en ging in werkelijkheid heel anders dan dan in jouw fictie.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:16:48 #189
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143347775
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ze zouden sowieso iedereen met zo'n schijtvlag een knuppel in de nek moeten gooien.
Ja goed maar ik wilde het genuanceerd brengen _O- Wat mij betreft allemaal een enkeltje Raqqa hoor :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_143347799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:13 schreef DeJori het volgende:

[..]

Dat er bij die isis demonstratie fouten zijn gemaakt is we duidelijk ja, wil je nu echt dat die fouten gemeengoed worden?

Het maakt niet uit waardoor die openbare orde in gevaar komt, het handelen is altijd zo, dat is het protocol. Als als extreem rechts door extreem links wordt belaagt wordt er of verbogen in de route, of afgebroken.

Dat ze het alleen al geprobeerd hebben zegt vrij veel over hoezeer ze mensen tegemoet willen komen.
pi_143347810
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:16 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ja goed maar ik wilde het genuanceerd brengen _O- Wat mij betreft allemaal een enkeltje Raqqa hoor :9
Ach het is toch Den Haag?

Gewoon grote katapult bouwen bij de Hofvijver en ze direct de duinen over knallen de zee in. Hoppa.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143347815
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:15 schreef Nintex het volgende:
Politie haalde stoet weg uit schilderswijk, kreeg als bedankje een bakstenen regen, volgens mij is het wel vrij duidelijk hoe de gevoelens zijn wat betreft Nederland en de rechtsstaat.
En ongelovigen, de feestvlaggen waren er ook weer bij. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_143347819
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je keer op keer, als een klein meisje, je standpunt blijft herhalen wil het niet zeggen dat je anderen gaat overtuigen hoor ;)
Dat blijkt wel ja.
Maar wat ik zeg is geen mening, maar gaat over de normale manier van handelen van ordebewakers bij demonstratie's.
pi_143347835
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat blijkt wel ja.
Maar wat ik zeg is geen mening, maar gaat over de normale manier van handelen van ordebewakers bij demonstratie's.
En die kregen daarvoor als dank een baksteen voor hun harses.
pi_143347837
quote:

[..]

Dat blijkt wel ja.
Nou en, de overheid is wetgever, als het ons als bevolking niet bevalt dan scherpen ze het maar gewoon aan, zoals het hoort met VOLKS-vertegenwoordigers.

De "norm" is irrelevant.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143347842
quote:

[..]

Dat blijkt wel ja.
Waarom gaat het je eigenlijk zo aan het hart?
Je suis Charlie Sheen
pi_143347850
Laten we wel wezen: die actie was ook een provocatie. Anders hadden ze 'm wel gewoon op het Malieveld gehouden.

Neemt niet weg dat die 'tegendemonstranten' hier voornamelijk hun eigen ruiten ingegooid hebben. Stelletje losgeslagen debielen.
pi_143347857
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

:') _O- :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da is gewoon zo, ik geloof direct dat er teveel daar zijn waarvan die gedachten niet zo heel aardig zijn. Maar om die conclusie te trekken aan de hand van deze reactie op deze demonstratie klopt niet.
Dat er vele andere aanwijzingen daarvoor zijn ontken ik niet.
pi_143347858
quote:

[..]

Dat blijkt wel ja.
Je bent van mening dat het hier toegepast moet worden. Dan kan je herhalen wat je wil, maar als je het niet inziet dan zie je het niet in. Tevens moet ik je ongelijk geven hoor, wat je typt is ook iets wat ik belachelijk vind. _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143347885
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Da is gewoon zo, ik geloof direct dat er teveel daar zijn waarvan die gedachten niet zo heel aardig zijn. Maar om die conclusie te trekken aan de hand van deze reactie op deze demonstratie klopt niet.
Dat er vele andere aanwijzingen daarvoor zijn ontken ik niet.
Je hebt de beelden vanuit die groep tegendemonstranten gezien?
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')