abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143346574
Wel bizar overigens dat ze de demonstraties van Pro-Gaza/IS(IS)/etc niet als provocatie bestempelen.
:r :r :r
pi_143346616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Wel bizar overigens dat ze de demonstraties van Pro-Gaza/IS(IS)/etc niet als provocatie bestempelen.
: r :r :r
Waarom is dat bizar?
pi_143346641
Wat een mongool... typisch de Partij van de Arabieren... dat ISIS ook shitload aan moslims vermoord is hem zeker ontgaan.
pi_143346707
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:30 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

En wat is het probleem, wanneer de mars inderdaad tegen de islam gericht was? Zo lang er niet tot geweld opgeroepen wordt, mag je in dit land volgens mij tegen álles zijn. Tegen zwarte Piet, zionisten, joden, de katholieke kerk, de PVV, bezuinigingen op kunst en cultuur, het kraakverbod en ga zo maar door. Waarom zou je dan niet tegen de islam en moslims mogen zijn? Jouw mening, jouw probleem...
Dat moet inderdaad kunnen, maar het is nog nooit normaal geweest hier in nederland dat je dan toestemming krijgt om 2 groepen tegenover elkaar te zetten.

Bij alle demonstratie's geld dat er gekeken wordt naar de route en wat men van plan is en dat plekken waar er conflicten van kunnen komen vermeden worden. Politie laat nooit toe dat dat wel gebeurd, waarom is dat hier ineens zo heel raar?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143346773
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:35 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Bij een Demonstratie waar veelal rechts georiënteerde mensen in meelopen lopen ook al gauw van die extreme kaalhoofden mee. Dit wil niet zeggen dat iedereen die rechts is en meeloopt dan ook maar extreem rechts is....
Als je er nu van maakt een demonstratie georganiseerd door extreem rechts alleen voor autochtonen dan heb je een wat eerlijker beeld en dan snap je wat beter waarom het zo is dat daar misschien een enkele excuusburger tussen liep, maar het vooral niet fris was.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143346836
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef balaverde het volgende:
Waarom is dat bizar?
Omdat dat juist één en al provocatie is, maar dat aspect wordt genegeerd. Vervolgens hebben we dappere (en een beetje domme) Hagenezen die het lef hebben om zulke mensenrechtschendende af te keuren en dan worden juist die Hagenezen als the bad guys gezien. En nog erger: die pro-IS(IS)-mensen worden als een soort slachtoffertjes gezien die je met fluwelen handschoentjes moet benaderen.
Helemaal zum kotsen is dat het geweld zelfs wordt goedgepraat vanuit de pro-IS(IS) groep. De Hagenezen heeft die proIS(IS)groep ook laten demonstreren. Maar andersom mocht het niet gebeuren.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:48:24 #157
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_143346841
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je er nu van maakt een demonstratie georganiseerd door extreem rechts alleen voor autochtonen dan heb je een wat eerlijker beeld en dan snap je wat beter waarom het zo is dat daar misschien een enkele excuusburger tussen liep, maar het vooral niet fris was.
Dat maak ik er niet van. Ik blijf bij wat ik eerder gezegd heb. Dat jou perceptie anders is kan, maar komt niet overeen met de werkelijkheid.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_143346853
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:41 schreef Nielsch het volgende:
Wat een mongool... typisch de Partij van de Arabieren... dat ISIS ook shitload aan moslims vermoord is hem zeker ontgaan.
Ja daar zal hij ook wel begrip voor hebben :')
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:49:01 #159
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_143346858
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Dat men

[..]

Omdat dat juist één en al provocatie is, maar dat aspect wordt genegeerd. Vervolgens hebben we dappere (en een beetje domme) Hagenezen die het lef hebben om zulke mensenrechtschendende af te keuren en dan worden juist die Hagenezen als the bad guys gezien. En nog erger: die pro-IS(IS)-mensen worden als een soort slachtoffertjes gezien die je met fluwelen handschoentjes moet benaderen.
Helemaal zum kotsen is dat het geweld zelfs wordt goedgepraat vanuit de pro-IS(IS) groep. De Hagenezen heeft die proIS(IS)groep ook laten demonstreren. Maar andersom mocht het niet gebeuren.
Precies!
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_143346908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:48 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Dat maak ik er niet van. Ik blijf bij wat ik eerder gezegd heb. Dat jou perceptie anders is kan, maar komt niet overeen met de werkelijkheid.
Dat komt wel overeen met de werkelijkheid, dit is georganiseerd door identitair verzet onder de schuilnaam pro patria en was alleen toegankelijk voor autochtonen. Ze wilde dan ook absoluut geen aansluiting van anderen die anti isis waren en allochtoon.
De facebookpagina stond bomvol met grof racisme, elk normaal fatsoenlijk mens liep daar met een boog omheen. Alleen degene die dat dan misschien niet gezien hadden zullen zich misschien vergist kunnen hebben, maar dat waren er zeer zeker niet veel.
pi_143346915
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:48 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

De Hagenezen hadden het volste recht om te demonstreren zoals die Pro-IS(IS)groep, maar de Pro-IS(IS)groep heeft hun dat recht ontnomen. Nog geen Linkse politici die daar schande van spreekt. Maarja, voor sommige linkse politici is ieder mens gelijk, alleen zijn sommige mensen net even meer gelijk dan andere mensen.

Het verstoren van de demonstratie van de Hagenezen was juist ook pure provocatie (net als hun eerdere demonstraties).
pi_143346933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat moet inderdaad kunnen, maar het is nog nooit normaal geweest hier in nederland dat je dan toestemming krijgt om 2 groepen tegenover elkaar te zetten.

Bij alle demonstratie's geld dat er gekeken wordt naar de route en wat men van plan is en dat plekken waar er conflicten van kunnen komen vermeden worden. Politie laat nooit toe dat dat wel gebeurd, waarom is dat hier ineens zo heel raar?
Dat gebeurt in mijn optiek dan ook nooit; meestal geeft een burgemeester toestemming voor een (protest)mars of demonstratie van bijv. NVU-kaalkopjes en vervolgens duiken tijdens de demonstratie de welbekende antifa-fascisten op. Een burgemeester geeft iig nóóit toestemming voor zowel een demonstratie, als een tegendemonstratie. Voor de "tegendemonstratie" van afgelopen zondag is dan ook nooit vergunning aangevraagd; de ISIS-haatbaarden doken spontaan op en vonden het vervolgens nodig om hun ware aard te laten zien en met stenen te gooien.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_143346947
quote:

[..]

Ik vind de pro isis demo die is geweest ook walgelijk, maar er is een verschil tussen een walgelijke gedachtegang en daarmee demonstreren en partijen tegenover elkaar zetten zodat dat vrijwel zeker een conflict uit voortkomt.

Extreem rechts mag van mij prima demonstreren, ook al blijf ik hun gedachtegoed walgelijk vinden, maar ze mogen geen groepen tegenover elkaar zetten, dat mag nooit bij demonstratie's.
pi_143347020
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind de pro isis demo die is geweest ook walgelijk, maar er is een verschil tussen een walgelijke gedachtegang en daarmee demonstreren en partijen tegenover elkaar zetten zodat dat vrijwel zeker een conflict uit voortkomt.

Extreem rechts mag van mij prima demonstreren, ook al blijf ik hun gedachtegoed walgelijk vinden, maar ze mogen geen groepen tegenover elkaar zetten, dat mag nooit bij demonstratie's.
Daar is in beide gevallen volgens mij ook geen sprake van geweest; tijdens de pro ISIS-demonstratie zijn niet uit allerlei hoeken en gaten rechtsextreminsten en kaalkopjes opgedoken, andersom was dat afgelopen zondag overigens wel het geval. Maar er is in beide gevallen geen vergunning voor een tegendemonstratie aangevraagd.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_143347071
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:52 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dat gebeurt in mijn optiek dan ook nooit; meestal geeft een burgemeester toestemming voor een (protest)mars of demonstratie van bijv. NVU-kaalkopjes en vervolgens duiken tijdens de demonstratie de welbekende antifa-fascisten op. Een burgemeester geeft iig nóóit toestemming voor zowel een demonstratie, als een tegendemonstratie. Voor de "tegendemonstratie" van afgelopen zondag is dan ook nooit vergunning aangevraagd; de ISIS-haatbaarden doken spontaan op en vonden het vervolgens nodig om hun ware aard te laten zien en met stenen te gooien.
Ik heb het niet over de tegendemonstratie, maar de hoofddemonstratie.

Bv een van de grote pr gaza demonstratie's, mensen wilde graag voor de ambassade van israel een sit in doen, hoewel de sfeer goed was mocht dat niet. Dat mocht niet omdat er dan een mogelijke conflictsituatie ontstaat.
Zo gaat dat ook bij allerlei andere demonstratie's, nazi's mogen niet voor een synagoge staan en ga zo maar door.

Dat is gewoon de normale regelvoering, zodra men zowat van een conflict uit kan gaan of er ontstaan een conflictsituatie dan wordt er of gezegd daar mag de demonstratie niet plaats vinden of het wordt afgebogen/afgebroken.
pi_143347091
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:52 schreef erodome het volgende:

[..]

1 - ze hadden goedkeuring gekregen van de gemeente toch?
2 - waarom waren ze extreemrechts?
3 - wat maakt het uit of ze rechts / extreemrechts waren? Hebben dat soort mensen minder rechten dan?
4 - Groepen tegenoverelkaaar zetten? Dat is niet de schuld van die Hagenezen! Zij waren immers er ook niet om proISIS demonstraties te verstoren. Juist die Pro-ISISgroep heeft zich verzameld en de straat toegeeigend terwijl ze dat recht niet hadden. Dat Pro-ISISgroep had die AntiISIS demonstratie gewoon moeten pikken (en zeker niet moeten samenscholen), zoals dat andersom ook gebeurd is.
pi_143347158
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:55 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Daar is in beide gevallen volgens mij ook geen sprake van geweest; tijdens de pro ISIS-demonstratie zijn niet uit allerlei hoeken en gaten rechtsextreminsten en kaalkopjes opgedoken, andersom was dat afgelopen zondag overigens wel het geval. Maar er is in beide gevallen geen vergunning voor een tegendemonstratie aangevraagd.
Je gaat voorbij aan het feit dat deze demonstratie in de schilderswijk kwam demonstreren tegen hoe het in de schilderswijk gaat volgens hen. Dat maakt dat die groepen automatisch tegenover elkaar staan, ook als de anderen niet verzamelen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:59:51 #168
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_143347222
Smerige landverrader. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_143347251
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:56 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

1 - ze hadden goedkeuring gekregen van de gemeente toch?
2 - waarom waren ze extreemrechts?
3 - wat maakt het uit of ze rechts / extreemrechts waren? Hebben dat soort mensen minder rechten dan?
4 - Groepen tegenoverelkaaar zetten? Dat is niet de schuld van die Hagenezen! Zij waren immers er ook niet om proISIS demonstraties te verstoren. Juist die Pro-ISISgroep heeft zich verzameld en de straat toegeeigend terwijl ze dat recht niet hadden. Dat Pro-ISISgroep had die AntiISIS demonstratie gewoon moeten pikken (en zeker niet moeten samenscholen), zoals dat andersom ook gebeurd is.
Gewoon nog een keer, je hebt het nog niet allemaal gehoort ofzo...

1: Ja onder de naam pro patria, niet onder identitair verzet.
2: Omdat ze dat gewoon zijn, zichzelf zo profileren.
3: Ja dat maakt uit, want dat kan een conflictsituatie opleveren en het normale handelen is dat vermijden. Het geeft ook een geheel ander beeld over wat men zegt, als volle isis boys voor gaza opkomen is het ook doodnormaal om dat af te keuren omdat hun gedachtegoed walgelijk is, waarom hier dan niet?
4: Het waren niet alleen hagenezen, er waren er erg veel van buiten den haag.
pi_143347254
PvdA :')

Sowieso de 5e colonne voor al het tuig.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143347278
.

[ Bericht 99% gewijzigd door erodome op 12-08-2014 18:01:31 ]
pi_143347338
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Je gaat voorbij aan het feit dat deze demonstratie in de schilderswijk kwam demonstreren tegen hoe het in de schilderswijk gaat volgens hen. Dat maakt dat die groepen automatisch tegenover elkaar staan, ook als de anderen niet verzamelen.
Tsja, de Schilderswijk is nog altijd gewoon Nederlands grondgebied waar de Nederlandse (grond)wet en het bijbehorende recht om te demonstreren gelden. Die ISIS-aanhangers en haatbaarden hebben met hun gedrag eens te meer laten merken dat ze niet zo veel op hebben met de Nederlandse samenleving. Wat mij betreft had de ME keihard in mogen grijpen op het moment dat de eerste steen geworpen werd.
pi_143347357
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 15:15 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Ik voorzie een nieuwe Holocaust waarin ongelovigen, homo's en andersdenkenden zullen worden onthoofd en systematisch uitgemoord. Dit alles onder de bezielende leiding van dit soort enge, linkse fascisten. Zoals de grote Winston Churchill al eens zei:

“The Fascists of the future will be the anti-fascists.”
:')
pi_143347372
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Gewoon nog een keer, je hebt het nog niet allemaal gehoort ofzo...

1: Ja onder de naam pro patria, niet onder identitair verzet.
2: Omdat ze dat gewoon zijn, zichzelf zo profileren.
3: Ja dat maakt uit, want dat kan een conflictsituatie opleveren en het normale handelen is dat vermijden. Het geeft ook een geheel ander beeld over wat men zegt, als volle isis boys voor gaza opkomen is het ook doodnormaal om dat af te keuren omdat hun gedachtegoed walgelijk is, waarom hier dan niet?
4: Het waren niet alleen hagenezen, er waren er erg veel van buiten den haag.
1 - dus hadden ze door de straten heen gemogen
2 - op de beelden zag ik niet echt extreemrechtse mensen.
3 - Er was niks walgelijks aan hun gedachtegoed waarmee ze gingen demonstreren. (Geen jihad in onze straat / tegen terrorisme van IS(IS)
4 - En dat maakt uit? (dan nog heb je geen weerwoord gegeven op mijn punt4)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:05:02 #175
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_143347385
Partij van de Dhimmis. Wanneer houden we op deze infiltranten een plek te geven in ons politiek bestel?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')